el-zorro
door el-zorro Jun 1, 2021 om 12:56
Winkels & webshops

Corona regels voorbij zijn

Corona regels

Sinds de corona regels zijn ingevoerd

Moeten mensen in de winkel verplicht winkelmandjes of een winkelwagentje gebruiken

Zo konden ze de telling makkelijk de teling bij houden hoeveel mensen in de winkel zijn

Als de corona regels voorbij zijn er wel winkels die de verplichting van mandjes of winkelwagentje  verplicht willen houden

Voor de corona regels  waren kon je ook al lezen dat winkelwagen of mandje verplicht waren

Net zoals dat je niet met hond in de winkel mag of met ijs en dat je niet met alle bankbiljetten kunt betalen

Als mensen bij jullie thuis komen moeten andere zich aan je huisregels houden

Als je bij iemand anders ben moet je zelf ook aan andermans regels houden

Waarom zou je het onzin vinden om bij andere hun regels aan te houden

En vind je dat je bij andere alles mag doen wat je in je eigen huis niet mag

Leg is uit waarom je het wel normaal vind als je in de winkel iets pakt en het niet meer wil het niet terug legt waar het hoort

Net zoals diepvries producten geld ook voor mandje of winkelwagentjes die andere achter laten in winkel of parkeerplaats

Als iemand bij jou thuis komt en die ook bijvoorbeeld spullen uit je vriezen pakt of spullen gaat verplaatsen vind u het ook niet leuk om het op te moeten ruimen  als in de winkel aangesproken word omdat u iets doet wat niet mag moet u niet boos worden en zeggen dat die persoon brutaal tegen u doet vooral als het u zelf ook geld kost     als andere schade lijden door u omdat u te lui bent om alles te doen zoals het hoort  interesseert het u dat ook niet

Terwijl u op dat moment zelf brutaal en asociaal doet tegen de mensen die uw spullen moeten

opruimen  voor 99% procent is de klacht tegen u terecht als u word aangesproken omdat u zo laat zien geen respect te hebben voor andere

658 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jun 1, 2021 om 13:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar hebt u het allemaal over? En wat heeft dat met corona te maken?

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 1, 2021 om 13:11
7189 Antwoorden / 3 Vragen

Dat na de Coronamaatregelen een winkelwagentje verplicht blijft heeft als reden dat de gekochte boodschappen zichtbaar moeten zijn.
Het is voor u verder te hopen dat u met uw levensles de bestemde doelgroep bereikt.

tenormin
door tenormin - Jun 1, 2021 om 13:12
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik begrijp niet zo goed tegen wie u aan het "praten" bent. Ik krijg niemand thuis die iets uit mijn vriezer pakt. Maar goed, deze solo is voor u.

Redacteur
door Redacteur - Jun 1, 2021 om 13:17
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Ter informatie: ons forum is specifiek voor het stellen van consumentenvragen. Dit topic valt daar niet onder. We sluiten het daarom bij dezen.

De redactie