DIT KAN IKEA TOCH NIET MAKEN ??????
Vorige week een bestelling geplaatst bij IKEA, die vandaag op 23-04-2020 rond 09.30 uur geleverd zou worden. Dinsdag 21 april stuurt zowel IKEA als het bezorgingsbedrijf, VLOT LOGISTICS, dat de spullen bij elkaar verzameld zijn en klaar staan om op 23-04-2020 bezorgd te worden. Op 23 april rond 13.00 uur krijg ik (na de hele ochtend wachten op de transporteur) een mail van IKEA dat de transporteur de producten nog niet heeft ontvangen (!) en dat de levering maar liefst een week opgeschoven wordt.
Producten zijn al betaald, dus de order intrekken heeft weinig zin. Daarnaast 2 dagen voor niks vrij genomen om de spullen in elkaar te zetten. DIT KAN IKEA TOCH NIET MAKEN ??????
Hallo Rhvl ,
Ik heb een levering per vrachtwagen besteld. Zal die plaatsvinden?
We leveren momenteel een beperkte selectie van IKEA producten.
Vrachtwagenleveringen worden uitsluitend gedaan met één bezorger. Daardoor kunnen we tijdelijk alleen artikelen leveren die door één persoon behandeld kunnen worden.
We kunnen ons niet binden aan de leveringsdatum voor bestellingen waarbij meer dan één persoon nodig is om de artikelen te leveren. Van zodra wij meer duidelijkheid hebben over een precieze leveringsdatum, zullen wij contact met je opnemen om een nieuwe afspraak in te plannen.
1,5 meter van elkaar afzitten in een vrachtwagencabine gaat wat moeilijk,
Gelukkig, er werken toch nog mensen bij Ikea. Mensen maken wel eens een foutje of er gaat ergens wel eens wat mis. Wellicht de chauffeur ziek geworden, is er schade ontstaan aan uw levering, is het simpelweg verkeerd neergezet, heeft de bus een ongeluk gehad. Zoveel zaken die van invloed kunnen zijn.
Maar gelukkig bent u heel begripvol.
De wereld vergaat niet, al lijkt het er voor u wel op zo te zien.
Volgend keer pas vrijnemen als de spullen binnen zijn.
DIT KAN IKEA TOCH NIET MAKEN ??????
U weet nog niet half wat IKEA allemaal kan maken maar daarom hoeft u nog niet zo te schreewen met al die vette hoofdletters.
En wist u dat IKEA geen eigen vervoer heeft maar deze aan een transporteur en dan zijn ze afhankelijk van de transporteur.
En in deze periode weet je het maar nooit hoe het loopt.
Belachelijk dat mensen fouten mogen maken. Allemaal op staande voet ontslaan. Is dit het antwoord wat je wilt horen?
En wachten op de transporteur is in tijden van binnen moeten blijven geen probleem....
ik ben het met u eens, geen manier van doen.
Wanneer de schuld bij Vlot logistics ligt moet ikea het maar met hun oplossen.
En dat ze de levering zomaar een week opschuiven is helemaal zot.
Bezorgen ze maar eens per week in uw regio, maar dan nog, ze hebben u een bezorgdatum gegeven.
Er kan altijd wat mis gaan maar ruim 3 uur na de afgesproken bezorgtijd pas een bericht sturen?
Klacht indienen, zie
https://nl-nl.customersupport.ikea.com/app/answers/answer_view/a_id/1001020/~/wat-doe-ik-als-ik-niet-tevreden-ben-over-een-van-de-services-van-ikea%3F
Helaas, zeker op dit moment in deze bijzondere COVID19 situatie is niet alleen IKEA een bedrijf dat wordt geconfronteerd met latere bezorgingsmogelijkheden dan aanvankelijk afgesproken. Zelfs PostNl maakt melding dat men mogelijk via dat bedrijf niet op afgesproken tijdstippen kan leveren.
Bovendien is er helaas ook niets onmenselijks aan mogelijk een fout maken (als men dan wel van fouten lering trekt).
Is het een idee dat u de vrije dagen dan iets kunt verzetten?
Waarom neemt u 2 dagen vrij om spullen in elkaar te zetten? Dat kan toch ook in de vrije uurtjes of t weekend wanneer u die heeft?
Die 2 dagen zijn uw eigen domme schuld hoor.
En tja, nu in deze tijd is een langere levertijd geen gek iets. Had u ook rekening mee kunnen houden.
En ook in dit geval: Waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer