Euroflorist
Ik heb bij Euroflorist bloemen besteld voor moederdag.
Vr 8 mei besteld en zou zaterdag 9 mei geleverd worden want zondag kon niet want ze zaten vol.
Tot op heden heeft mijn moeder niks gekregen. Ik heb er 2 emails uit gestuurd geen reactie. Ik heb gebeld maar ze zijn er niet. Ik heb zelfs op Facebook een bericht gestuurd en geen antwoord. Wat kan ik nu nog doen?
even afwachten? het is net maandag. waarschijnlijk de mail nog niet behandeld. na morgen of overmorgen zal wel meer duidelijk worden.
Hallo SSlagter1991 ,
Lees deze informatie eens door , rechtsbenedenaan klikt u op het woord Help ( in het blauw ) ziet u veelgestelde vragen en kunt u ook een chat starten , klik op de rode regels .
https://www.euroflorist.nl/moederdag-leveringsinformatie-cn860
Wordt er niet geleverd of geen oplossing geboden , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Euroflorist is hierbij aangesloten .
https://www.thuiswinkel.org/leden/euroflorist/certificaat
https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen
Daarom ben ik gewoon naar mijn oud vertrouwde lokaal bloemen winkel gefietst en heb daar wat uit gezocht, persoonlijk kaartje geschreven. Kinderen bijde een roosje en voor 4 extra euro's op zondag, moederdag bezorgd.
Blijven bellen en mailen is enige optie tot je contact krijgt . Je hebt uiteraard recht op geld terug. Wellicht zijn ze verkeerd geleverd. Hun zijn verantwoordelijk voor de levering en had gewoon moeten gebeuren. Fout maken is menselijk dus hoop voor u op passende oplossing
Niet dat ik nog een moeder heb maar mijn zusje was dit jaar op Moederdag jarig. Dus via de lokale bloemist, Botanica, gewoon online besteld. Ze was er erg blij mee. Zonder problemen bezorgd. De meesten, zoals Topbloemen e.v.a. leverden zelfs op Zondag. Wat voor mij niet eens nodig was: dagje eerder maakt niet uit.
Beste,
Erg vervellend dat er misschien iets mis is gegaan met uw bestelling.
Heeft uw moeder misschien een briefje in de bus over het hoofd gezien en dat de bloemen bij de buren af gegeven zijn? Zo niet, dan horen wij het graag.
Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat zullen na ontvangst ermee aan de slag kunnen gaan-> Netwerk@euroflorist.nl
Deze is te vinden op uw bevestiging in uw e-mail onder payment-id.
Vanwege de grote drukte zijn alle lijnen vaak bezet en is het druk op de chat en al het mail verkeer.
Graag één moment van uw geduld. We zullen voor helderheid zorgen.
Met vriendelijke bloemengroet,
Service-desk Euroflorist
Esther
Ik heb ook besteld bij Euroflorist voor Moederdag en er is niets geleverd.
Na mail contact met de klantenservice zouden ze afgelopen Donderdag leveren, maar er is niets gebeurd.
E-Mails sinds die tijd worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen.
Ik zag dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg, dus ik heb via Thuiswinkel Waarborg een klacht ingedient.
https://www.thuiswinkel.org/
Ik adviseer u hetzelfde te doen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer