Ss
door Sslagter1991 May 11, 2020 om 19:35
Winkels & webshops

Euroflorist

Ik heb bij Euroflorist bloemen besteld voor moederdag. 
Vr 8 mei besteld en zou zaterdag 9 mei geleverd worden want zondag kon niet want ze zaten vol.
Tot op heden heeft mijn moeder niks gekregen. Ik heb er 2 emails uit gestuurd geen reactie. Ik heb gebeld maar ze zijn er niet. Ik heb zelfs op Facebook een bericht gestuurd en geen antwoord. Wat kan ik nu nog doen?

2656 9 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tijger1
door tijger1 - May 11, 2020 om 19:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Niet eerst hier gekeken? Dan zou u daar niet besteld hebben. 


Dus blijkbaar een louche bedrijf. 

diumenge
door diumenge - May 11, 2020 om 19:42
11969 Antwoorden / 15 Vragen
0

Morgen nog maar een keer bellen.

M1
door M1777 - May 11, 2020 om 19:42
3 Antwoorden / Vragen
0

even afwachten? het is net maandag. waarschijnlijk de mail nog niet behandeld. na morgen of overmorgen zal wel meer duidelijk worden.

marita5
door marita5 - May 11, 2020 om 19:44
11545 Antwoorden / 15 Vragen
0

Hallo SSlagter1991 , 

Lees deze informatie eens door , rechtsbenedenaan klikt u op het woord Help ( in het blauw ) ziet u veelgestelde vragen en kunt u ook een chat starten , klik op de rode regels .

https://www.euroflorist.nl/moederdag-leveringsinformatie-cn860 

Wordt er niet geleverd of geen oplossing geboden , kunt u een klacht indienen bij Thuiswinkel.org , Euroflorist is hierbij aangesloten . 

https://www.thuiswinkel.org/leden/euroflorist/certificaat 

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

lo
door lovewinnie - May 11, 2020 om 20:05
1212 Antwoorden / 1 Vragen
0

Daarom ben ik gewoon naar mijn oud vertrouwde lokaal bloemen winkel gefietst en heb daar wat uit gezocht, persoonlijk kaartje geschreven. Kinderen bijde een roosje en voor 4 extra euro's op zondag, moederdag bezorgd.

Blijven bellen en mailen is enige optie tot je contact krijgt . Je hebt uiteraard recht op  geld terug. Wellicht zijn ze verkeerd geleverd. Hun zijn verantwoordelijk voor de levering en had gewoon moeten gebeuren. Fout maken is menselijk dus hoop voor u op passende oplossing

tenormin
door tenormin - May 11, 2020 om 20:19
16860 Antwoorden / 108 Vragen
0

Niet dat ik nog een moeder heb maar mijn zusje was dit jaar op Moederdag jarig. Dus via de lokale bloemist, Botanica, gewoon online besteld. Ze was er erg blij mee. Zonder problemen bezorgd. De meesten, zoals Topbloemen e.v.a. leverden zelfs op Zondag. Wat voor mij niet eens nodig was: dagje eerder maakt niet uit.

ef
door efnleshoe - May 12, 2020 om 16:19
1 Antwoorden / Vragen
1

Beste,

Erg vervellend dat er misschien iets mis is gegaan met uw bestelling.
Heeft uw moeder misschien een briefje in de bus over het hoofd gezien en dat de bloemen bij de buren af gegeven zijn? Zo niet, dan horen wij het graag.
Graag ontvangen wij uw ordernummer zodat zullen na ontvangst ermee aan de slag kunnen gaan-> Netwerk@euroflorist.nl
Deze is te vinden op uw bevestiging in uw e-mail onder payment-id.
Vanwege de grote drukte zijn alle lijnen vaak bezet en is het druk op de chat en al het mail verkeer.
Graag één moment van uw geduld. We zullen voor helderheid zorgen.


Met vriendelijke bloemengroet,
Service-desk Euroflorist
Esther

edrick3
door edrick3 - May 12, 2020 om 17:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen
0

Nou, netjes toch ... bovenstaande reactie.
Zal dus best wel in orde komen. ;-)

wouternl
door wouternl - May 18, 2020 om 16:42
21 Antwoorden / 3 Vragen
0

Ik heb ook besteld bij Euroflorist voor Moederdag en er is niets geleverd. 
Na mail contact met de klantenservice zouden ze afgelopen Donderdag leveren, maar er is niets gebeurd. 
E-Mails sinds die tijd worden niet beantwoord en de telefoon wordt niet opgenomen. 

Ik zag dat ze aangesloten zijn bij Thuiswinkel Waarborg, dus ik heb via Thuiswinkel Waarborg een klacht ingedient.
https://www.thuiswinkel.org/

Ik adviseer u hetzelfde te doen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer