Yv
door Yvonne Wiersma 8 nov. 2016 om 11:03
Winkels & webshops

Fotoalbum.nl

Ik heb een fotoboek bij Fotoalbum.nl samengesteld, besteld en betaald, echter er wordt niet geleverd. Ik zie aan reacties van derene klanten op de Fotoalbum Facebook pagina dat er al vanaf augustus niet geleverd wordt maar wel geïnt!


Op de website van Fotoalbum kun je nog gewoon bestellingen doen - dus betalingen - terwijl er niet geleverd wordt. Dit moet gestopt worden om meerdere slachtoffers te voorkomen.
Hebben jullie hier al meer klachten over ontvangen?
Yvonne Wiersma

1131 7 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

door tijger1 - 8 nov. 2016 om 11:08
39646 Antwoorden / 21 Vragen
0

Zijn ze ergens bij aangesloten? Een keurmerk of zo? Dan kunt u daar ook nog klagen. Of Klachtenkompas, Klacht.nl en ga maar door.

door marita5 - 8 nov. 2016 om 11:08
8301 Antwoorden / 13 Vragen
0

Hallo Yvonne Wiersma , 

Lees hier eens de reactie van fotoalbum.nl , maar ondanks dat leveren ze niet , lees ook de reacties van de mensen , klik op de rode regels .

http://radar.avrotros.nl/uitzendingen/gemist/10-10-2016/mediateam-10102016/ 

Neem eens contact op met het Juridisch Loket in uw gemeente ,

https://www.juridischloket.nl/over-het-juridisch-loket/contact

Wi
door Wil_H - 8 nov. 2016 om 11:28
270 Antwoorden / Vragen
0

In de laatste aflevering van Kassa werd gezegd dat deze firma niet betrouwbaar is. Het wordt afgeraden om zaken te doen met hen.

door zoekster1 - 8 nov. 2016 om 11:38
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Nee, het was de laatste aflevering van Radar, die van gisteravond om precies te zijn. U kunt deze terug zien op uitzending gemist. Deze verkoper had beloofd alles op te lossen, maar helaas is dit niet het geval gebleken.

Dien allereerst een klacht in bij de ACM. Vertel daarbij dat er vele andere gedupeerden zijn en dat de verkoper, ondanks het verzoek van Radar om de klachten op te lossen, niets heeft gedaan en zelfs gewoon blijft doorgaan met adverteren.

Klik HIER

door zoekster1 - 8 nov. 2016 om 11:41
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Verder kunt u dit ook plaatsen op

opgeletopinternet.nl

klacht.nl

klachtenkompas.nl

JM
door JMF Peeters - 2 mei 2017 om 17:40
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

recent heb k, helaas zonder kennis te hebben genomen van de klachten, op 27 maart j.l een album besteld voor 40,00 euro.
Tot op heden geen reactie op mail en na 5 telefoongesprekken met 020-2611424.
Bestel geen foto's of anderszins bij deze firma je wordt bewust opgelicht!

door user123 - 7 mei 2017 om 08:24
1280 Antwoorden / 3 Vragen
0

De website is nu "in onderhoud" en er kunnen geen bestellingen meer worden geplaatst.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Kl
Klaas54 - 28 jan. 2020 om 00:33
Winkels & webshops

Hygiëne in de supermarkt (Albert Heijn)

Ik heb weleens gehoord dat in de supermarkt (Albert Heijn) de tangen die bij het brood liggen eens in de 4 maanden worden schoongemaakt.
Nu vroeg ik mij af wat voor gezondheidsrisico's daar aan vast zitten en hoe vies zo'n tang dan wel niet daadwerkelijk is.
Even terug was er namelijk ook al gedoe over de metro's in Rotterdam, en die zouden iedere dag schoongemaakt worden.

Dan ... Lees meer

Kl
Klaas54 - 28 jan. 2020 om 00:30
Winkels & webshops

Hygiëne in de supermarkt (Albert Heijn)

Ik heb weleens gehoord dat in de supermarkt (Albert Heijn) de tangen die bij het brood liggen eens in de 4 maanden worden schoongemaakt.
Nu vroeg ik mij af wat voor gezondheidsrisico's daar aan vast zitten en hoe vies zo'n tang dan wel niet daadwerkelijk is.
Even terug was er namelijk ook al gedoe over de metro's in Rotterdam, en die zouden iedere dag schoongemaakt worden.

Dan ... Lees meer

Innova energie

wie heeft ervaring met deze energieleverancier, heb op internet niet al te beste reacties gezien. Lees meer