lu
door luukvdheijden Sep 13, 2019 om 12:00
Winkels & webshops

Hoe betrouwbaar is UKSoccershop?

Ik heb een aantal voetbalshirtjes besteld bij UKSoccershop. Nou was in de rekening een korting van 10% meegerekend. Echter als ik naar de afschrijving kijk van mijn PayPal account, is deze 10% korting niet meegerekend. Nu heb ik contact opgenomen met ze via de mail, echter bestaat het telefoonnummer wat ze geven helemaal niet. Bij een ander telefoonnummer wat ik heb gevonden, wordt niet opgenomen.

1701 4 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 13, 2019 om 12:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Neem dan eens contact op met Paypal hoe zij aan dat bedrag komen.

marita5
door marita5 - Sep 13, 2019 om 13:40
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo LuukVdheijden ,

Adres :  UKSoccerschop 42 Mote Hill Hamilton , ML 3 6EF Verenigd Koninkrijk

              Tel .nr : +44 844 332 1221

Google Vertaling :

We zijn die hoge volumes van gesprekken en e-mails op dit moment dus kunnen we een beetje langer duren dan normaal om te antwoorden, ong. 24-48 uur voor e-mails. Wij danken u voor uw geduld.

Neem eens contact op met ECC , klik op de rode regel .

https://www.eccnederland.nl/nl

https://www.eccnederland.nl/nl/neem-contact-met-ons-op

lu
door luukvdheijden Oct 18, 2019 om 10:06
Antwoorden / 1 Vragen

Deze address gegevens had ik ook gevonden. Er zijn twee telefoonnummers bekend, een van de twee is afgesloten en de ander wordt nooit opgenomen.

Heb via de mail contact gehad maar word aan het lijntje gehouden.

De ECC gebeld maar omdat het een VK gebaseerd bedrijf is kunnen zij niets doen ivm de Brexit.

Nu dus via PayPal geld terug vragen.

Topantwoord

Th
door Thijs124 - Sep 13, 2019 om 13:50
289 Antwoorden / Vragen

Maar de spullen wel gehad? Normaal zie je toch het bedrag voor dat je betaalt?

lu
door luukvdheijden Oct 18, 2019 om 09:51
Antwoorden / 1 Vragen

Nog niet gehad. We gaan ons geld terug vragen via PayPal.

We zagen inderdaad het bedrag dat we zouden moeten betalen (met 10% korting daarop). Uiteindelijk werd het volledige bedrag afgeschreven.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Sep 13, 2019 om 14:47
16885 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u de artikelen wel ontvangen? Hoe dan ook als ook al gemeld contact opnemen met PayPal en de door u ontvangen rekening daar voor leggen en teuggave vragen (evt. vorderen) van de 10%).

lu
door luukvdheijden Oct 18, 2019 om 09:52
Antwoorden / 1 Vragen

Dit gaan we inderdaad doen. Nog niets ontvangen en worden aan het lijntje gehouden.