Sjannie Verreijt
door Sjannie Verreijt Dec 14, 2016 om 16:19
Winkels & webshops

Hoe kan ik een misstand doorgeven

Hallo,
Ik was zojuist bij de Jumbo in Vlijmen, ik wilde een kilo elstar appels kopen die waren (ongeveer vanaf eind juli begin augustus in de aanbieding) Er stond in alle winkels, met grote letters. Een jaar lang Elstar appels voor € 0,99 per kl.
Nu kosten ze plotseling €1,39 per kl. Ik heb een medewerker hier op aan gesproken en die zegt, na navraag te hebben gedaan, dat de aanbieding afgelopen is.
Dus mijn conclusie is dat bij de Jumbo een jaar snel om is, het heeft maar goed 5 maanden geduurd.

Jammer, maar dit hoort niet.

Met vriendelijke groet,

Jannie van Lent-Verreijt

2328 17 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Dec 14, 2016 om 16:24
16847 Antwoorden / 108 Vragen

Dank u wel voor de "jaar lang aanbieding" bij de Jumbo. Misschien is het olifantenjaar bij Jumbo al afgelopen. Flauw, maar eerlijk gezegd ook van Jumbo. Want die advertentie davert nog wel iedere dag op het scherm voorbij. Niet specifiek de Elstar appelen maar toch. Vind het niet sportief van de Jumbo in Vlijmen.

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2016 om 16:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zo ziet u maar, de tijd vliegt.

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2016 om 16:30
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Zou de klacht deponeren bij het hoofdkantoor van Jumbo.

ja
door jackyh - Dec 14, 2016 om 16:37
953 Antwoorden / 4 Vragen

Als je het ergens anders goedkoper kunt kopen krijg je het verschil terug.

de
door dehenky Dec 14, 2016 om 16:54
15 Antwoorden / 3 Vragen

Mits die actie niet ook al "voorbij" is ;)

ja
door jackyh Dec 14, 2016 om 17:04
953 Antwoorden / 4 Vragen

Ja daar zeg je zo wat.

costnix
door costnix - Dec 14, 2016 om 17:27
2874 Antwoorden / 1 Vragen

In reclame-uitingen wordt ALTIJD op de waarheid bezuinigd!!!!!
En de goedkope Elstar appels zijn gewoon op, dus worden er duurdere appels aangeboden. U bent niet verplicht om die te kopen!

getty
door getty - Dec 14, 2016 om 17:28
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Weet u zeker dat het niet een seizoensaanbieding was?

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2016 om 17:53
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Staat niet(meer?) bij de jaaraanbiedingen: http://www.jumbo.com/content/jaaraanbiedingen

diumenge
door diumenge - Dec 14, 2016 om 17:58
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dit is geen misstand. Geef het door voor de prijspakker van de week ofzo.

pi
door pieterwolters - Dec 14, 2016 om 19:53
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Zijn het dezelfde? Ik weet niet hoe het bij Jumbo is, maar bij AH hebben ze zowel losse als voorverpakte (in een zak) Elstars. En die hebben verschillende prijzen.

tijger1
door tijger1 Dec 14, 2016 om 20:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dezelfde als van de zomer? Zullen ze wel verschrompeld zijn.:-))

zoekster1
door zoekster1 - Dec 14, 2016 om 20:44
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Ik haal mijn antwoord weg. De stelling van de vraagsteller klopte niet.

Ja
door Jare - Dec 14, 2016 om 20:50
1 Antwoorden / Vragen

Dit was een seizoen aanbieding !!!!en heeft nooit in de jaaraanbieding gezeten.

zoekster1
door zoekster1 - Dec 14, 2016 om 20:53
1583 Antwoorden / 3 Vragen

U heeft gelijk, het was een seizoensaanbieding. Najaars aanbieding.

En dat najaar duurt (volgens Jumbo):

De Seizoensaanbiedingen zijn geldig van wo 21 september t/m di 6 december 2016. Deze aanbiedingen gelden op het moment van ophalen.

ha
door halex - Dec 15, 2016 om 00:41
1374 Antwoorden / 4 Vragen

Daarvoor kunt u het best contact opnemen met een opticien. Want hoewel u gelezen schijnt te hebben dat het een jaaraanbieding was, stond er heel duidelijk dat het een seizoensaanbieding was. Dus mijn conclusie is dat uw leesvermogen hard achteruit gegaan is de afgelopen maanden. Jammer, maar ouderdom komt nu eenmaal met gebreken.

diumenge
door diumenge Dec 16, 2016 om 08:45
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Het valt natuurlijk niet uit te sluiten dat er in die betreffende Jumbo per ongeluk "jaaraanbieding" i.p.v. "seizoensaanbieding" boven de appels hing.

br
door bravehenk - Dec 15, 2016 om 00:59
206 Antwoorden / 0 Vragen

Bij jaaraanbiedingen staat op de website het hele jaar in de aanbieding , niet een jaar lang.Het hele jaar is wat anders dan 1 jaar lang.
Anders zou er een begindatum en/of einddatum vermeld moeten staan.
Maar zoals anderen al vermelden was het een seizoens aanbieding dus geen jaaraanbieding is vaak lastig bij versprodukten

gr Henk

aurora1
door aurora1 - Dec 15, 2016 om 21:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is me toch ook wat, zoveel drukte maken, een winkel in een slecht daglicht stellen en dan blijkt u zichzelf niet voldoende te hebben geïnformeerd.
Had u zich hiervoor speciaal aangemeld?
Overigens: gezelligheid kent geen tijd.

Cookies
door Cookies - Dec 15, 2016 om 22:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

En nu maar hopen dat de redactie dit topic NIET in de Nieuwsbrief zet. Weer wordt ten onrechte een bedrijf van wanpraktijken beschuldigd.