Le
door Leunissen Jun 27, 2019 om 03:22
Winkels & webshops

Https://isneakersoutlet.com/

Is de site https://isneakersoutlet.com/ te vertrouwen?

891 6 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jun 27, 2019 om 07:15
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Leunissen ,

Deze site is niet betrouwbaar , geregistreerd op 18 - 6 - 2016 Ohio Us .
U moet zich registreren en een account aanmaken .
Geen contact mogelijkheid / tel.nr / Kvk nr / adres niks .

Het duurt normaal gesproken 3-7 werkdagen voor ons om uw bestelling te verwerken. Houd er rekening mee dat dit geen feestdagen en in het weekend op te nemen..

Verzending in heel Europa ( Google Vertaling )

Levertijd is geschat en begint vanaf de datum van verzending, in plaats van de datum van de opdracht, en kan langer dan verwachte datum te wijten aan ongeldig adres, douane-inklaring procedures of andere oorzaken.

Gelieve een ticket binnen 6 maanden van de zending als het pakket niet op tijd komt, zal onze vertegenwoordiger contact met u op binnen 24 uur. Merk op dat achterstallige verzoeken niet kan worden aanvaard.

Controleren of een site betrouwbaar is , klik op de rode regels .

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/checklist-veilig-online-winkelen

heremietkreeft
door heremietkreeft - Jun 27, 2019 om 07:23
16846 Antwoorden / 202 Vragen

Zie de al gegeven verwijzijngen.

Dat afgezien van het feit dat bij bestelling en levering vanuit buitenn de EU u geconfronteerd kunt worden met invoerrechten.
Tevens kunt u dan geen beroep doen (in ieder geval wordt dat heel lastig) op de NL en EU consumentenbeschermingswetgeving.

sjjoppy
door sjjoppy - Jun 27, 2019 om 07:40
7188 Antwoorden / 3 Vragen
Gr
door Grunn1 - Jun 27, 2019 om 13:24
1427 Antwoorden / 18 Vragen
gerbera
door gerbera - Jun 27, 2019 om 16:14
7364 Antwoorden / 14 Vragen

NEE en daarnaast wilt u bestellen zal u ff een omrekening moeten maken naar Euro's Dat zou betekenen dat schoenen een schijntje kosten huidige koers is € 1,- is  9.68236 NOK. Dit  betekend dat schoenen van 400 NOK rond de € 42,- kosten en dat geloofd u zelf toch niet neem ik aan.