Ik kan nergens Kontakt krijgen met „Appiehein“. Zijn er meer klachten hierover?
Bij Appiehein kan je als je in het buitenland woont Nederlandse Produkten bestellen, deze worden dan per besteldienst bij je thuis afgeleverd.
dit werkt prima echter als er iets fout gaat kan je absoluut nergens Kontakt krijgen, niet bij het vermelde tel.nr of Whatsapp niet via Facebook echt nergens! Zijn er meer klachten hierover?
Hallo Keesgroteneus ,
De voorwaarden :
10. Klachten, onderzoeksplicht en nakoming
10.1 Indien Appiehein.com onjuiste of het onjuiste aantal Producten levert dient de koper Appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen. Appie Hein overlegt vervolgens met de klant of de juiste producten alsnog nagezonden zullen worden, of de fout geleverde producten opgehaald worden of dat korting gegeven wordt. In de meeste gevallen zal er een voucher voor de klant aangemaakt worden. Deze voucher kan de klant bij een volgende bestelling gebruiken.
10.2 Wanneer de koper een kapot product heeft ontvangen dient de koper Appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen per e-mail (info@appiehein.com) en dient de koper dit aan te tonen door middel van een foto. Na ontvangst en goedkeuring van de foto door Appie Hein zal Appie Hein, naar keuze van de koper, het aankoopbedrag van het betreffende Product aan de koper retourneren, of het betreffende Product zo spoedig mogelijk kosteloos naleveren. Appie Hein is te allen tijde gerechtigd om de door koper geclaimde breuk ter plaatse te controleren.
10.3 Indien de koper niet binnen 24 uur na levering van de bestelling melding maakt van onjuistheden in de levering zoals hiervoor in de leden 1 en 2 van dit artikel omschreven, zal de levering als volledig en juist worden beschouwd en vervallen de rechten van de koper zoals vermeld in voornoemde artikelen.
10.4 Appie Hein is nimmer gehouden tot schadevergoeding anders dan zaak- en/of personenschade.
10.5 Alle leveranties worden verzorgd door Appie Hein ingeschakelde externe transporteurs of koeriersdiensten. Deze transporteurs of koeriersdiensten bezorgen uitsluitend de orders. Het retour nemen van emballage is derhalve niet mogelijk.
Voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel .
https://www.appiehein.com/nl/content/2-algemene-voorwaarden
Hier staan positieve en negatieve revieuws ,
https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_X9F6DD2675C578BD58E13C5CFA3B1072A.html
We wonen hier natuurlijk niet in het buitenland maar dat lijkt mij toch een serieus bedrijf. Hebt u het echt via meerdere kanalen geprobeerd op meerdere momenten of was u "er wel klaar mee"?
ja wij hebben ook een klacht. Ik woon in Spanje en heb een bestelling (met spullen van AH ) op 22 sept.2023 geplaatst en betaald. Werd gezegd binnen 5 werkdagen is het er. Helaas niets.
Op 2 okt een email gestuurd, geen reactie.
Op 3 okt een whatsapp bericht gestuurd, ook geen reactie.
4 okt via de chat een bericht gestuurd, ook geen enkele reactie. Het is wel voor bijna 100 euro dat wij de mist in zijn gegaan bij dat bedrijf https://www.appiehein.com/nl/Dat is een bedrijf waar hier te lande natuurlijk niemand ooit mee te maken heeft. Bestaan er geen expat-fora waar men ervaringen met leveranciers deelt?
Ruikt erg naar oplichting !!
wij hadden een bestelling van 130,- gedaan centjes weg nooit wat ontvangen !!!
contact opnemen met het bedrijf is niet mogelijk alle aangeboden opties voor contact worden niet beantwoord
Je kunt gewoon langs gaan bij dat bedrijf. Adres staat hier boven.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer