Ke
door Keesgroteneus Dec 30, 2022 om 16:12
Winkels & webshops

Ik kan nergens Kontakt krijgen met „Appiehein“. Zijn er meer klachten hierover?

Bij Appiehein kan je als je in het buitenland woont Nederlandse Produkten bestellen, deze worden dan per besteldienst  bij je thuis afgeleverd.
dit werkt prima echter als er iets fout gaat kan je absoluut nergens Kontakt krijgen, niet bij het vermelde tel.nr of Whatsapp niet via Facebook echt nergens! Zijn er meer klachten hierover?

3067 6 Rapporteer

Thecla58
door Thecla58 - Dec 30, 2022 om 16:15
862 Antwoorden / 3 Vragen

verwijderd dacht dat het om AH ging. hahahaha

Je
door Jeff59761 Dec 30, 2022 om 16:19
43 Antwoorden / 1 Vragen

Het gaat hier om appiehein een compleet andere zaak.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 30, 2022 om 16:33
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Kednt u deze info niet? : https://www.appiehein.com/nl/contact  en uit de link

Appiehein.com
De Reest 48
8253 PW Dronten
Nederland

marita5
door marita5 - Dec 30, 2022 om 18:46
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Keesgroteneus ,

De voorwaarden :

10. Klachten, onderzoeksplicht en nakoming

10.1 Indien Appiehein.com onjuiste of het onjuiste aantal Producten levert dient de koper Appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen. Appie Hein overlegt vervolgens met de klant of de juiste producten alsnog nagezonden zullen worden, of de fout geleverde producten opgehaald worden of dat korting gegeven wordt. In de meeste gevallen zal er een voucher voor de klant aangemaakt worden. Deze voucher kan de klant bij een volgende bestelling gebruiken.

10.2 Wanneer de koper een kapot product heeft ontvangen dient de koper Appiehein.com hiervan binnen 24 uur na levering op de hoogte stellen per e-mail (info@appiehein.com) en dient de koper dit aan te tonen door middel van een foto. Na ontvangst en goedkeuring van de foto door Appie Hein zal Appie Hein, naar keuze van de koper, het aankoopbedrag van het betreffende Product aan de koper retourneren, of het betreffende Product zo spoedig mogelijk kosteloos naleveren. Appie Hein is te allen tijde gerechtigd om de door koper geclaimde breuk ter plaatse te controleren.

10.3 Indien de koper niet binnen 24 uur na levering van de bestelling melding maakt van onjuistheden in de levering zoals hiervoor in de leden 1 en 2 van dit artikel omschreven, zal de levering als volledig en juist worden beschouwd en vervallen de rechten van de koper zoals vermeld in voornoemde artikelen.

10.4 Appie Hein is nimmer gehouden tot schadevergoeding anders dan zaak- en/of personenschade.

10.5 Alle leveranties worden verzorgd door Appie Hein ingeschakelde externe transporteurs of koeriersdiensten. Deze transporteurs of koeriersdiensten bezorgen uitsluitend de orders. Het retour nemen van emballage is derhalve niet mogelijk.

Voor de volledige voorwaarden , klik op de rode regel

https://www.appiehein.com/nl/content/2-algemene-voorwaarden

Hier staan positieve en negatieve revieuws

https://www.trustedshops.nl/verkopersbeoordeling/info_X9F6DD2675C578BD58E13C5CFA3B1072A.html

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 30, 2022 om 18:54
2093 Antwoorden / Vragen

We wonen hier natuurlijk niet in het buitenland maar dat lijkt mij toch een serieus bedrijf. Hebt u het echt via meerdere kanalen geprobeerd op meerdere momenten of was u "er wel klaar mee"?

Inge Hansen
door Inge Hansen - Oct 5, 2023 om 10:05
1 Antwoorden / Vragen

ja wij hebben ook een klacht. Ik woon in Spanje en heb een bestelling (met spullen van AH ) op 22 sept.2023 geplaatst en betaald. Werd gezegd binnen 5 werkdagen is het er. Helaas niets.

Op 2 okt een email gestuurd, geen reactie.

Op 3 okt een whatsapp bericht gestuurd, ook geen reactie.

4 okt via de chat een bericht gestuurd, ook geen enkele reactie. Het is wel voor bijna 100 euro dat wij de mist in zijn gegaan bij dat bedrijf https://www.appiehein.com/nl/

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Oct 5, 2023 om 14:15
2093 Antwoorden / Vragen

Dat is een bedrijf waar hier te lande natuurlijk niemand ooit mee te maken heeft. Bestaan er geen expat-fora waar men ervaringen met leveranciers deelt?

Ba
door Bandje - Oct 19, 2023 om 12:53
1 Antwoorden / Vragen

Ruikt erg naar oplichting !!
wij hadden een bestelling van 130,- gedaan centjes weg nooit wat ontvangen !!!
contact opnemen met het bedrijf is niet mogelijk alle aangeboden opties voor contact worden niet beantwoord

rj
door rjw Oct 19, 2023 om 18:41
3278 Antwoorden / 5 Vragen

Je kunt gewoon langs gaan bij dat bedrijf. Adres staat hier boven.