ju
door julietmulder33 Jan 1, 2017 om 19:44
Winkels & webshops

Is de site allesgute.nl betrouwbaar?

Ik zou graag schoenen willen kopen die normaal best duur zijn nou zag ik ze op deze site voor goedkoper alleen ik ken de site niet en weet niet of het betrouwbaar is en kan het ook nergens vinden

2246 8 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 1, 2017 om 20:02
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo JulietMulder33 ,

 ik ken de site niet en weet niet of het betrouwbaar is en kan het ook nergens vinden

Dan maar goed lezen  , deze site is niet betrouwbaar , Over Ons / en Verzenden Retouren is belabberd Nederlands , is een google vertaling .
Geen Tel.nr , contact alleen via e - mail , geen Kvk nr niks .
Website locatie Russische Federatie ,  geregistreerd Domain Robot , Maximilianstr. 6 , REGENSBURG , Duitsland 24- 8 -2016 , copyright 2017 !!!
Contactpersoon : chitong*****@gmail.com
Er zijn nog 6 websites aangekoppeld met een verwijzing naar China .
Daar niet bestellen , als u al iets krijgt is het 100% namaak troep , als de douane het in beslag neemt  moet u invoerrechten betalen ., klik op de rode regels .

Ps : U zoekt de sites wel uit , op 8 - 4 - 2016 wilde u ook al schoenen kopen van een site die niet betrouwbaar is , schijnbaar nog niks geleerd .

http://www.scamadviser.com/check-website/allesgute.nl

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

tenormin
door tenormin - Jan 1, 2017 om 20:06
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Wat zijn de schoenensites op dit moment "in" voor vragen. Vooral ook omdat al die sites rare namen m.b.t. tot schoenen hebben.
dus @julietmulder33, nee, ook die site is niet betrouwbaar, maar u wist het eigenlijk al toch? U weet wel, zo goedkoop als iets te mooi is om waar te zijn? Niet doen, u bespaart zich veel kosten en ellende door er niets te bestellen. Gewoon een betrouwbare Nederlandse site zoeken.

newmikey
door newmikey - Jan 1, 2017 om 20:07
830 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon lekker dom blijven doen en bestellen, kom je er vanzelf achter.

Am
door Amu91 Jan 1, 2017 om 20:21
Antwoorden / Vragen

Wat is dat nou voor een nutteloze reactie? Iemand vraagt om hulp. Kan je daar niet wat vriendelijker en socialer op reageren? Als je niets te melden hebt, ga dan lekker ergens anders je tijd verdoen in plaats van een asociaal bericht te plaatsen bij mensen die een oprechte vraag stellen.

newmikey
door newmikey Jan 1, 2017 om 20:29
830 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, amu91, u komt hier pas net kijken dus ik begrijp uw reactie volkomen. Lees even wat verder op posts die beginnen met "Is de site XXX betrouwbaar?" dan leert u ook nog eens wat...

tenormin
door tenormin Jan 1, 2017 om 21:13
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@amu91, niets "nutteloze reactie" van @newmikey. Men vraagt om hulp, "wij"zitten hier al jaren omdat we vragen kennen en vooral herkennen. We beantwoorden juist, integendeel tot wat u schrijft, oprecht wat men zou moeten doen. En U doet dat kennelijk niet, als heel 'frisse' nieuweling. Dat mag, antwoorden op: maar niet gelijk een gewaardeerd forumlid aanvallen op een oprecht antwoord.

edrick3
door edrick3 Jan 2, 2017 om 11:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Inderdaad: 'lekker dom'; zo'n vraag had TS al eerder gesteld. Zie reactie 'hutch'.

hutch
door hutch - Jan 1, 2017 om 20:52
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Nee, totaal niet.

Het is hetzelfde als bij uw * vraag * van april 2016.
Niet aan beginnen dus.

tenormin
door tenormin Jan 1, 2017 om 21:15
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Goed, @hutch. Herkende de vraag maar... kom het niet terugvinden.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 1, 2017 om 21:19
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Jazeker, deze site is superbetrouwbaar.
Zeker dus je schoenen hier bestellen.
Als dat niet lukt kun je niet even hier kijken

gerbera
door gerbera - Jan 1, 2017 om 22:18
7372 Antwoorden / 14 Vragen

De site is harstikke betrouwbaar, mijn virusscanner reageerd tenminste niet. En das best wel een goeie.
weet niet of het betrouwbaar is en kan het ook nergens vinden
Dat geldt ook voor de schoenen als u daar besteld.

edrick3
door edrick3 - Jan 2, 2017 om 11:50
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ja hoor!
Gebruik je gezond verstand eens.
Als iets te mooi is om waar te zijn .....

ka
door kareuter - Jan 2, 2017 om 12:14
22 Antwoorden / 3 Vragen

Beste Gerbera,
Als je toch aan het scannen bent haal dan gelijk jouw tekst eens even door de Nederlandse taalscanner.
Misschien haalt die er ook drie taalfouten uit.
Succes

edrick3
door edrick3 Jan 2, 2017 om 13:05
27632 Antwoorden / 85 Vragen

We zijn hier op dit forum niet allemaal taalgeleerden. Als je geen antwoord op de vraag van TS hebt, reageer dan niet.
(Overigens zijn het m.i. 4 fouten) ;-)

gerbera
door gerbera Jan 2, 2017 om 13:59
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Beste kareuter.
Och als je niets te doen heb controleer het dan ff zelf. Er staan slechts 2 fouten in nml Hartstikke en reageert.
Maar een kniesoor die daar op reageert. En een virusscanner controleert niet op taalfouten, voor zover u dat nog niet wist.

edrick3
door edrick3 Jan 2, 2017 om 14:42
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@gerbera, je vergeet 'das' en 'besteld' ;-) @kareuter heeft het over een taalscanner.

gerbera
door gerbera Jan 2, 2017 om 23:20
7372 Antwoorden / 14 Vragen

"das" (afkorting van dat is) is een dialect uitspraak en besteld wordt in die zinvorm niet als fout  aangemerkt door mijn taalscanner. en das best ook wel een goeie;-)) Maar goed weer genoeg lol gehad dus gaan we weer serieus over tot de orde van de dag..

Cookies
door Cookies Jan 2, 2017 om 23:44
13336 Antwoorden / 36 Vragen

das = da's.;-)

tijger1
door tijger1 Jan 2, 2017 om 23:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@ gerbera. Besteld is in uw zin echt fout. Dus die taalscanner maar eens updaten.

tijger1
door tijger1 Jan 2, 2017 om 23:55
42060 Antwoorden / 21 Vragen

.

pe
door pebk Jan 3, 2017 om 00:59
583 Antwoorden / 0 Vragen

En, in het kader van mosterd na de maaltijd, "goeie" is ook fout...

gerbera
door gerbera Jan 3, 2017 om 11:14
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Och als mijn haar maar goed zit, en dat zit het;-))