Fl
door Flora4700 Feb 12, 2017 om 19:23
Winkels & webshops
Is de webwinkel www.uitinhillegom.nl BKR-geregistreerd

Is de webwinkel <a href="//uitinhillegom.nl" target="_blank">www.uitinhillegom.nl</a> BKR-geregistreerd

Ik vraag me af of de webwinkel www,uitinhillegom.nl BKR-geregistreerd is omdat ik er nog nooit van heb gehoord en de prijzen erg laag zijn,

met vriendelijke groet,

Flora

2265 14 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2017 om 19:26
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Een webwinkel BKR geregistreerd? Bent u niet een beetje abuis?

Ik zou trouwens niet weten of uitgaan in Hillegom zo weinig kost.

Maar u wilde daar toch niet echt schoenen gaan kopen hè?

Fl
door Flora4700 Feb 12, 2017 om 19:29
Antwoorden / 1 Vragen

De naam van de webwinkel is www.uitgaaninhillegom.nl

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2017 om 19:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U bent een beetje abuis, dat is de naam niet.

tenormin
door tenormin - Feb 12, 2017 om 19:34
16840 Antwoorden / 108 Vragen

U bedoelt waarschijnlijk of ze bij de KvK staan ingeschreven of Thuiswinkel vignet hebben. (BKR zal ook best wel) ☺ Maar als u daar wilt bestellen, men kan in ieder geval met een credit card< Visa, betalen, dus dat geeft een ietsje zekerheid  van geld terug. Ik zelf vind niet dat de site er echt gelikt uitziet, maar dat zegt ook niet alles. En ook eerlijk gezegd denk ik dat er meer on-line zaken zijn waar u nooit van hebt gehoord. Maar nogmaals, bij twijfel: niet inhalen.

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2017 om 19:38
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Je vindt de naam vd site wel passen bij de artikelen die ze aanbieden? BKR geregistreerd???? Tip: Activeer het verstand even.

tijger1
door tijger1 - Feb 12, 2017 om 19:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Hebt u eigenlijk onderaan weleens geklikt? Rare Google vertaling.  Natuurlijk zijn ze niet bij de KvK ingeschreven, en ook niet bij het BKR, noch hebben ze een Thuiswinkel vignet. Die site is er pas sinds 2017.

Cookies
door Cookies - Feb 12, 2017 om 19:45
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Sites uit China een KvK nr.????

door tijger1 - 12 feb. 2017 om 19:38
26907 Antwoorden / 14 Vragen

Hebt u eigenlijk onderaan weleens geklikt? Rare Google vertaling.  Natuurlijk zijn ze niet bij de KvK ingeschreven, en ook niet bij het BKR, noch hebben ze een Thuiswinkel vignet. Die site is er pas sinds 2017.

Fl
door Flora4700 Feb 13, 2017 om 10:46
Antwoorden / 1 Vragen

Ja dat zag ik daarom wilde ik het eerst uitzoeken en kwam ik hier op deze site terecht.

diumenge
door diumenge - Feb 12, 2017 om 19:49
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Nee niet betrouwbaar. Deze site was er vroeger een met uitgaanstips over Hillegom (de URL zegt het al). Registratie zal verlopen zijn en is nu overgenomen door een (vermoedelijk) Chinese webshop. Ze gokken er op dat mensen een Nederlandse URL zien en geloven dat het betrouwbaar is, gezien de vele vragen over zulk soort constructies lijkt dat nog deels te kloppen ook.

Fl
door Flora4700 Feb 13, 2017 om 10:47
Antwoorden / 1 Vragen

Dankjewel Diumence

sjjoppy
door sjjoppy - Feb 12, 2017 om 19:51
7199 Antwoorden / 3 Vragen

Denk dat dit de site is:
http://www.uitinhillegom.nl/

Fl
door Flora4700 Feb 13, 2017 om 11:04
Antwoorden / 1 Vragen

Ja dit is de site

jo
door jorisw Feb 13, 2017 om 20:34
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Je kunt wel gaan stappen in Hillegom als je daar spullen hebt gekocht....

ne
door neodutchio - Feb 12, 2017 om 19:56
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Als ik vragen mag, hoe komt u uberhaupt aan deze website? Het forum hier wordt overspoeld met vragen en klachten over dubieuze webshops, maar hoe ik ook zoek, ik krijg ze nooit gevonden. Misschien mijn fout, maar ik zoek altijd op schoenenwinkels en niet op bakkers, slagers, autobedrijven en al helemaal niet op sites die tips horen te geven op uitstapjes.

tenormin
door tenormin Feb 12, 2017 om 20:04
16840 Antwoorden / 108 Vragen

De genoemde site (zie shoppie) is wel degelijk te vinden. Alleen al aan de leveringstijd kan je op je vingers nagaan dat het weer Verweggistan is. Plus de laarzen zijn duurder dan €22,00, dus douanekosten; als ze al aankomen.

Cookies
door Cookies Feb 12, 2017 om 20:10
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Uhh, FB? Of de zoekopdracht: schoenen kopen voor een habbekrats?

ne
door neodutchio Feb 12, 2017 om 20:13
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Dat het te vinden is dat blijkt, maar hoe krijg je zo iets gevonden? Wat ik ook probeer, ik kom nooit uit op dubieuze webshops. Ik verwonder mij dat er zoveel mensen zijn die dit wel gevonden krijgen en vaak dan te laat hier gaan vragen hoe ze hun spullen krijgen. Gelukkig is ts zo slim om het vooraf te checken. Hoe hard ik ook google, ik kom nooit uit bij dit soort sites.

Cookies
door Cookies Feb 12, 2017 om 20:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik kom ook nooit terecht op dergelijke sites. En ik Google wat af.

tijger1
door tijger1 Feb 12, 2017 om 20:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De juiste naam van de site staat al in de vraag.

ne
door neodutchio Feb 12, 2017 om 21:14
5157 Antwoorden / 12 Vragen

@tijger1 Dat de naam bekend is snap ik, maar komt u wel eens tijdens het googelen dit soort sites tegen? Even buiten dit geval, hoe google je om een soortgelijke site te vinden?

tijger1
door tijger1 Feb 12, 2017 om 21:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@neodutchio. Nee, zulke  sites kom ik nooit tegen. Maar er staat onder u "de genoemde site is wel degelijk te vinden zie @ sjoppie", maar de Ts vermeldt zelf de naam al. En hoe je die sites vindt, heb ik geen idee van. Vermoed zelf via Facebook of zo en daar zit ik niet op.

Fl
door Flora4700 Feb 13, 2017 om 10:43
Antwoorden / 1 Vragen

Ik zag laarzen van het merk Dune bij de Bijenkorf en ze hadden mijn maat niet waarop het winkelmeisje mij advies gaf om bij google (taro laarzen van dune) op te zoeken omdat meerdere online winkels het verkopen wat ik heb gedaan en ik stuitte toen op www.uitinhillegom.nl waar ze 85 euro kosten en bij andere winkels kosten ze 160 euro dus daarom werd ik achterdochtig,

ne
door neodutchio Feb 13, 2017 om 11:00
5157 Antwoorden / 12 Vragen

Ja, op die manier komen er inderdaad een hoop malafide bedrijfjes naar boven toe. Wel mooi om te zien dat bij vele zelfs de 'home' knop is vertaald naar 'huis'. Sites van een bekende fotograaf, hardrock gitarist, een waterbeheer bedrijf, psycholoog in Wageningen en zelfs een offshore bedrijf die 'omgekat' zijn naar Chinese webshops. Dat er toch nog mensen zijn die dit zouden geloven.

jo
door jorisw Feb 13, 2017 om 20:37
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb net eens gezocht op "schoenen kopen" en "goedkope schoenen kopen" (veel meer zinvolle variatie is er denk ik niet). Bij de eerste krijg je op de eerste resultaatpagina alle bekende winkels (Zalando, O'moda, etc) te zien, en bij de 2e ook Bristol en beslist.nl. Maar niet van die rare winkels.

tijger1
door tijger1 Feb 13, 2017 om 20:51
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, als ik intik Taro laarzen van Dune komt Hillegom toch echt niet in beeld.

ne
door neodutchio Feb 13, 2017 om 21:12
5157 Antwoorden / 12 Vragen

De sitenaam is verandert in bom-aqua.nl. Als je daar op klikt zie je uitinhillegom.nl

hutch
door hutch - Feb 12, 2017 om 19:59
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik hoop dat u wel een beetje kunt nadenken. Lees eens goed wat daar precies staat. Ik zal het voor u iets groter schrijven: UIT IN HILLEGOM.......

De eerste site was * deze *. Dat had dus totaal niets met die Chinese rommel te maken.
M.a.w. ook (!) deze site is nu een malafide Chinese webshopje, waar u nooit zaken mee dient te doen.

marita5
door marita5 - Feb 12, 2017 om 20:20
11521 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Flora4700 ,

Zoals u nu inmiddels weet , is deze site niet betrouwbaar , de site is gebaseerd Turkije ( Istanbul) de schoenen komen uit China
Geregistreerd E-nom Inc 5808 Lake Washington Boulevard Suite 300 Kirkland, WA 98033 USA United States of America .
Contactpersoon : bisectmilk****@mynet.com .

Er zijn nog 71 andere sites aangekoppeld , voornamelijk China .
Hier niks bestellen , als u al iets krijgt is het 100% namaak troep , als de douane het in beslag neemt moet u invoerrechten betalen ., klik op de rode regels

http://www.scamadviser.com/check-website/uitinhillegom.nl

Hier een ervaring ( google vertaling )

Scam website look a like van Nederland, maar al merchindise replica van China.Ik bestelde artikel maar stuurde totaal anders, replica van China, verschrikkelijk quality.Does niet willen terugbetalen van het geld, bieden 20-50% korting. Koop nooit van deze site.

Controleren of een site betrouwbaar is ,

https://www.consuwijzer.nl/shopscan/

 https://www.consumentenbond.nl/online-kopen

hansje klein
door hansje klein - Feb 12, 2017 om 23:54
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Begrip .....

Ik begrijp uw vraag en het dilemma volkomen.

Echter, om 'iets aan je laars te kunnen lappen' moet je tenminste eerst maar een laars hebben .....

Misschien kunt u hier beter één laars bestellen om vervolgens die hele vreemde site aan uw laars te kunnen lappen?

Gerry1969
door Gerry1969 - Feb 13, 2017 om 01:01
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Flora, ben je er nog? Speciaal voor jou het schoenmerken BKR.
Birkenstock
K-Swiss
Replay

racingweirdo
door racingweirdo - Feb 13, 2017 om 21:24
23 Antwoorden / 6 Vragen

Beetje moeite doen tijger.

het is geen website uit china maar uit de usa.

E-nom Inc
5808 Lake Washington Boulevard
Suite 300
Kirkland, WA 98033 USA
Verenigde Staten

marita5
door marita5 Feb 13, 2017 om 23:14
11521 Antwoorden / 15 Vragen

@racingweirdo , beter lezen kan ook geen kwaad , dit had ik al vermeld 12 februari om 20.20

tijger1
door tijger1 Feb 13, 2017 om 23:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@racingweirdo. Beter lezen kan zeker geen kwaad. Ik heb het niet over China gehad noch over de USA. Dus bril poetsen en nog eens kijken.