M.
door M. Roukema Dec 10, 2021 om 14:58
Winkels & webshops

Jumbo laagste prijsgarantie

Jumbo geeft echt geen gratis product en past ook de prijs niet aan. Ik voldeed aan alle voorwaarden toen ik naar de winkel ging. Nu kwamen ze echter met de opmerking dat de kassabon van gister was en dus niet telt. Ook de prijs werd niet aangepast.  Op mijn klacht richting klantenservice wordt niet gereageerd.

3644 12 Rapporteer

sjjoppy
door sjjoppy - Dec 10, 2021 om 15:06
7199 Antwoorden / 3 Vragen

Het kan te maken hebben dat de kassa per dag opnieuw bewerkt wordt.
Stel de vraag anders even aan Jumbo zelf.

https://www.jumbo.com/service/contactformulier

ju
door juliomariner - Dec 10, 2021 om 15:10
1329 Antwoorden / 2 Vragen

De prijzen van sommige artikelen worden dagelijks aangepast bij de verschillende supermarkten. Ook kan de prijs van een zelfde artikel bij de ene Jumbo anders zijn dan bij een Jumbo in een andere plaats. Dit ligt aan de concurrentie die ze in een bepaalde plaats hebben.
Het lijkt me dan logisch dat een bon van gisteren niet telt want de prijs kan inmiddels alweer aangepast zijn.

M.
door M. Roukema - Dec 10, 2021 om 15:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

Het product is nog steeds duurder

M.
door M. Roukema - Dec 10, 2021 om 15:14
2 Antwoorden / 1 Vragen

Heb de vraag daar neer gelegd, maar geen respons

Thecla58
door Thecla58 - Dec 10, 2021 om 15:22
858 Antwoorden / 3 Vragen

Zoals @Juliomariner al zei het kan per filiaal verschillen. Het filiaal waar ik regelmatig kom, past zeker de prijs aan als ik zeg dat ik het ergens anders goedkoper kan kopen. De klantenservice heeft natuurlijk niet alleen jouw klacht af te handelen ;-)

Wat heel veel mensen, denk ik, ook niet weten is dat - volgens de consumentenbond - de prijs die op het kaartje op het schap staat de prijs is die je klant af moet rekenen. Dus het is soms best de moeite waard om dat te checken...

sira
door sira - Dec 10, 2021 om 16:36
2351 Antwoorden / 24 Vragen

[Edit redactie: niet-inhoudelijke bijdrage]

panter22
door panter22 - Dec 10, 2021 om 16:36
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk eens naar de voorwaarden van de laagste prijs garantie.
Zo controleren we dat we de goedkoopste zijn in het marktgebied, van de door ons geselecteerde supermarkten bij jou in de buurt.
https://www.jumbo.com/service/7-zekerheden/euros-goedkoper

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Dec 10, 2021 om 17:01
2079 Antwoorden / Vragen

Slechte Jumbo, zal wel een franchiser zijn. Klagen bij het hoofdkantoor en eens kijken wat die zeven zekerheden nou eigenlijk waard zijn als het eropaan komt.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 10, 2021 om 17:15
16875 Antwoorden / 202 Vragen

Allereerst, als u reagegeert op een antwoord is het 'handiger' om dat te doen via de knop 'reageren' rechts onderin. Dan lijkt het niet op ook een nieuw antwoord.

Dan m.b.t. uw vraag/opmerking. In alle supermarkten kunnen prijzen dagelijks en zelfs gedurende een dag worden aangepast. Men had echter wel bij uw Jumbo na kunnen gaan of de prijs bij hen gisteren inderdaad hoger was dan de prijs die u op de kassabon van een andere supermarkt kom aantonen. Ik zeg dan ook 'Hallo??? Jumbo met een ironische ondertoon. Helaas komt het ook wel meer voor dat men een bepaalde uitleg geeft aan de 'laagste prijs garantie'.

Het lijkt mij zinvol om de trop van @SHOPPY op te volgen en een klacht in te dienen maar ook om dit te melden bij de gratis service van de Consumentenbond Jumbo Supermarkten klacht indienen? Klachtenkompas vraagt om antwoord en men dan vandaaruit ook om een reactie plaatst en de reacties van Jumbo ook op de site meldt.
U ziet als u de link aanklikt een redelijk groot aantal vragen en ook vveel die helaas niet zijn opgelost.

rj
door rjw - Dec 10, 2021 om 17:30
3270 Antwoorden / 5 Vragen

Zoals bij de meeste "laagsteprijsgarantie"-voorwaarden zitten er heel veel uitzonderingen in. Grote kans dat je net niet aan alle voorwaarden voldeed.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 10, 2021 om 17:45
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Lidl heeft vaak ma/wo en  do/zo aanbiedingen van  bepaalde producten en dan is datum belangrijk.

Als je van die andere winkel iets online kon vinden moeten ze wel als die aanbieding nog geldig is.

Ook is de tijd en persoon,  niet iedereen wil voor paar centen hard werken en probeerde er onderuit te komen.

Maar gister  iets elders gekocht en nu bij de Jumbo nogmaals?

Ik had dan wel  gelijk meerdere bij de andere winkel gepakt.

Henk De Zevende
door Henk De Zevende Dec 10, 2021 om 18:29
2079 Antwoorden / Vragen

De laagste prijsgarantie van Jumbo geldt voor het product inclusief het merk en Lidl heeft voornamelijk eigen merk producten. Dus ik begrijp dit niet.

panter22
door panter22 Dec 11, 2021 om 09:52
6599 Antwoorden / Vragen

LIdl had deze week 2 zakken Unox soep voor €3. Maar dan geldt de laagste prijs garantie niet wat het is een aanbieding.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 12, 2021 om 09:16
1389 Antwoorden / 10 Vragen

2 zakken soep?

Ik zou voor de laagste prijs garantie deze vooraan leggen,

en  bij weigeren,

alles laten liggen en weglopen met mijn lege kar...

moet nog 50 cent terug hebben!

Als je dit weet en  ruim €100,- boodschappen laat liggen op de band?

Zowel kar pakken, band leeghalen en alles terug leggen is veel werk en de eigenaar van deze  Jumbo zal volgende keer niet moeilijk doen.

Laagste prijs garantie moet duidelijke voorwaarden hebben en tijdelijke aanbiedingen zouden ook moeten gelden als je bij

deze Jumbo  dit ook kocht, dus wel 2 x Unox soep? niet 1 pakken!

Vooral op drukke zaterdagen  is dit de manier  om  deze  laagste prijs garantie uit te voeren of af te schaffen!

Ik zou  bij deze weigering in MAXimale snelheid de winkel met lege kar te verlaten...

En de mensen achter mijn in de rij?

Spreek duidelijk zodat die horen waarom ik dit doe!

Wel kun je vandaag  12 december tussen 12.00 en 16.00 uur vermoedelijk daar rustig winkelen....

gerbera
door gerbera Dec 13, 2021 om 14:31
7368 Antwoorden / 14 Vragen

Zojuist bij de Vomar Unox soep gehaald 2 zakken € 3,-. De kassa slaat de normale stuksprijs aan en vervolgens ontvang je het verschil als korting. En wat die laagste prijs garantie betreft gaat het om de dagprijs t.o.v andere supers in de buurt en niet een die aan de andere kant van de stad zit.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 14, 2021 om 15:08
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Vomar doet dat al vele jaren zo.

De volle prijs op de bon en vele protesten van onbekende 1e keer klanten...
onderaan staat de korting wel vrijewel altijd vermeld,  niet duidelijk maar je kreeg die wel.

Maar deze Vomar  opmerking heeft niets met Jumbo te maken, totaal andere regels.

gerbera
door gerbera Dec 14, 2021 om 15:50
7368 Antwoorden / 14 Vragen

En u laad eerst een kar vol boodschappen, gaat dan elders kijken of het allemaal wel de laagste prijsgarantie artikelen zijn en zo niet laat u alles bij de kassa achter. En als u de kortring op de Vomar bon onduidelijk vindt bent u hard aan een (nieuwe) bril toe, die staat groter en vetter aangegeven dan de stuksprijs.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 15, 2021 om 11:09
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Nee,  ik neem geen WC bril mee.....

De Vomar heeft volle prijs op de bon boven en onder totaal pas de kortingen  staan en dat  kijkt  lastiger.

Een zak van €2,19  per stuk dus  €4,38 en dan onderaan Soep  de € 1,38 korting is lastiger te lezen.

Maar de Topic starter heeft het over Jumbo en  Vomar mag je nieuwe topic openen.
Wel is een korting weigeren,  en voor zekerheid leg ik die vaak vooraan en controleerde ik goed bij aanslaan....

Dan protesteren en als ik dan geen korting kreeg die in de folder stond, ook nog bepaalde dagen controleerde.....

Met de Folder en toch geen korting,  dan bleef alles bij kassa liggen en loop ik met lege kar weg voor 't muntje!

Een kassa erbij lukt nooit als 't druk is en allen open zijn!

Ik vind dat als zij de korting geweigerd hebben ik alle boodschappen mag weigeren en ben niet verplicht   tot terug leggen!

Voor paar dingetjes zal dit geen probleem geven maar een volle kassa en klant die wegliep!

Dan win ik in die laatste Ronde!

pe
door pebk Dec 15, 2021 om 11:56
581 Antwoorden / 0 Vragen

@Pharma bla bla bla,
Dus u zadelt een tiener op met een lading boodschappen omdat u uw zin niet krijgt, voor een paar eurocenten. Dat noem ik geen winnen, maar walgelijk.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 15, 2021 om 14:00
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Niet de kinderen achter de Kassa maar bedrijfsleider heeft dan een probleem.

Personeel moet dan  aan 't werk,  vakken vullen  op  vreemde manier en terug leggen.

Maar als je bewijs van  prijs elders hebt voor laagste prijs moeten ze niet moeilijk gaan doen.

Naast personeel is  iedereen achter mijn in de rij ook niet echt blij   met door  Jumbo zelf veroorzaakte ellende!

Als je als Winkel een laagste prijs garantie bied mag ik toch wraak nemen als ze die weigeren?

En vele hoe Extreem ik vaak kan reageren... gewoon boos worden of schelden helpt niet,

 puinzooi bij kassa wel, tenminste dat hoopte ik wel op!

ro
door ronny530 - Dec 12, 2021 om 09:43
2787 Antwoorden / 41 Vragen

Lijkt mij logisch dat Jumbo u niet tegemoet wil komen want u dient direct na aanschaf met de kassabon terug te gaan als een andere winkel hetzelfde product goedkoper aanbiedt en niet een dag later zoals u gedaan heeft. U steekt er een boel energie in om uw gelijk te halen maar is al die energie het wel waard want is dat ene gratis product de moeite wel waard.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum Dec 15, 2021 om 11:11
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Als je gelijk je bon controleerde is slimmer....

Topic starter had oude bon mee als bewijs....

geen reclame maar laagste prijs garantie en bon hoeft niet, een folder van andere winkel binnen de voorwaarden is al voldoende!

Ik weet dat  controle  prijzen en  inpakken dan trager gaat.... maar  dat zijn mijn voorwaarden!