Jumbo laagste prijsgarantie
Jumbo geeft echt geen gratis product en past ook de prijs niet aan. Ik voldeed aan alle voorwaarden toen ik naar de winkel ging. Nu kwamen ze echter met de opmerking dat de kassabon van gister was en dus niet telt. Ook de prijs werd niet aangepast. Op mijn klacht richting klantenservice wordt niet gereageerd.
Het kan te maken hebben dat de kassa per dag opnieuw bewerkt wordt.
Stel de vraag anders even aan Jumbo zelf.
https://www.jumbo.com/service/contactformulier
De prijzen van sommige artikelen worden dagelijks aangepast bij de verschillende supermarkten. Ook kan de prijs van een zelfde artikel bij de ene Jumbo anders zijn dan bij een Jumbo in een andere plaats. Dit ligt aan de concurrentie die ze in een bepaalde plaats hebben.
Het lijkt me dan logisch dat een bon van gisteren niet telt want de prijs kan inmiddels alweer aangepast zijn.
Zoals @Juliomariner al zei het kan per filiaal verschillen. Het filiaal waar ik regelmatig kom, past zeker de prijs aan als ik zeg dat ik het ergens anders goedkoper kan kopen. De klantenservice heeft natuurlijk niet alleen jouw klacht af te handelen ;-)
Wat heel veel mensen, denk ik, ook niet weten is dat - volgens de consumentenbond - de prijs die op het kaartje op het schap staat de prijs is die je klant af moet rekenen. Dus het is soms best de moeite waard om dat te checken...
Kijk eens naar de voorwaarden van de laagste prijs garantie.
Zo controleren we dat we de goedkoopste zijn in het marktgebied, van de door ons geselecteerde supermarkten bij jou in de buurt.
https://www.jumbo.com/service/7-zekerheden/euros-goedkoper
Slechte Jumbo, zal wel een franchiser zijn. Klagen bij het hoofdkantoor en eens kijken wat die zeven zekerheden nou eigenlijk waard zijn als het eropaan komt.
Allereerst, als u reagegeert op een antwoord is het 'handiger' om dat te doen via de knop 'reageren' rechts onderin. Dan lijkt het niet op ook een nieuw antwoord.
Dan m.b.t. uw vraag/opmerking. In alle supermarkten kunnen prijzen dagelijks en zelfs gedurende een dag worden aangepast. Men had echter wel bij uw Jumbo na kunnen gaan of de prijs bij hen gisteren inderdaad hoger was dan de prijs die u op de kassabon van een andere supermarkt kom aantonen. Ik zeg dan ook 'Hallo??? Jumbo met een ironische ondertoon. Helaas komt het ook wel meer voor dat men een bepaalde uitleg geeft aan de 'laagste prijs garantie'.
Het lijkt mij zinvol om de trop van @SHOPPY op te volgen en een klacht in te dienen maar ook om dit te melden bij de gratis service van de Consumentenbond Jumbo Supermarkten klacht indienen? Klachtenkompas vraagt om antwoord en men dan vandaaruit ook om een reactie plaatst en de reacties van Jumbo ook op de site meldt.
U ziet als u de link aanklikt een redelijk groot aantal vragen en ook vveel die helaas niet zijn opgelost.
Zoals bij de meeste "laagsteprijsgarantie"-voorwaarden zitten er heel veel uitzonderingen in. Grote kans dat je net niet aan alle voorwaarden voldeed.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Zomerbloesen met borstzakje moeilijk te krijgen
Ik heb altijd wat in mijn borstzakje ,diabetes meter ,maar bloezen met zo'n zakje zijn bijna niet meer te krijgen in NL Lees meer
Liander wil mijn meter vervangen
Ik kreeg vorige week een brief van Liander dat ik mijn huidige goed funtionerende meter voor de stroom moet vervangen vanwege een vage wet .
Ben ik verplicht om dit op te volgen of probeert Liander via druk en halve leugens die nieuwe meter geinstalleerd te krijgen ?
Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer