He
door Helmutc Jul 1, 2020 om 08:47
Winkels & webshops

Kan iemand mij helpen met het opzeggen van Amazon Prime

Ik betaal maandelijks 5,99 euro voor Amazon Prime. In het doolhof van hun site kan ik nergens vinden om van dit abonnement af te komen dan wel op te zeggen.

13110 2 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jul 1, 2020 om 08:58
11512 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo HelmutC ,

HOE WERKT OPZEGGEN:
  1. Ga naar http://www.amazon.de en log in.
  2. Klik op de optie "Uw account onder uw naam rechtsboven"
  3. Kies hier de optie "Manage je Prime Membership"
  4. Klik op "niet automatisch vernieuwen" of "niet upgraden" of "Annuleer Prime-lidmaatschap"
Of deze klik op de rode regel ,

https://www.amazon.nl/gp/help/customer/display.html/ref=hp_prilp_caap?nodeId=201910380

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2020 om 10:34
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Je Amazon Prime-lidmaatschap beëindigen

Wanneer je besluit je Amazon Prime-lidmaatschap te beëindigen of je gratis proefperiode op te zeggen, is dat eenvoudig te regelen.

Je kunt op elk moment je Amazon Prime-lidmaatschap beëindigen of je gratis proefperiode opzeggen, zodat het niet in een volledig Amazon Prime-lidmaatschap wordt omgezet in het onderdeel Instellingen van Je account.

Je Amazon Prime-lidmaatschap beëindigen of je gratis proefperiode opzeggen:

  1. Ga naar Je Prime-lidmaatschap beheren.
  2. Onderneem een van onderstande stappen als je een betaald Amazon Prime-lidmaatschap hebt of een gratis proefperiode hebt:
    • Als je een betaald lidmaatschap wilt beëindigen, klik je op Bijwerken, annuleren en meer onder Lidmaatschap en dan op Lidmaatschap beëindigen.

      Notitie: Betalende leden die geen gebruik hebben gemaakt van hun Amazon Prime-voordelen, waaronder gratis bezorging en Prime Video, komen in aanmerking voor een volledige terugbetaling.

    • Als je een gratis proefperiode wilt opzeggen, klik je op Bijwerken, annuleren en meer onder Lidmaatschap en dan op Proefperiode en voordelen beëindigen.

      Notitie: Als je 'Proefperiode en voordelen beëindigen' selecteert voor je gratis proefperiode, kun je de voordelen blijven gebruiken tot je gratis proefperiode eindigt. Daarna wordt je lidmaatschap opgezegd en wordt er niets in rekening gebracht op je betaalkaart

      (Bron)

marita5
door marita5 Jul 1, 2020 om 10:38
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@edrick3 , Wat is het nut om iedere keer een antwoord te kopiëren en te plakken vanuit een eerder gegeven antwoord ?

edrick3
door edrick3 Jul 1, 2020 om 11:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Sorry. Had niet gezien dat dit antwoord in de door jou gegeven link stond.

gerbera
door gerbera Jul 1, 2020 om 11:29
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@marita5, soms zijn reacties van anderen niet te lezen en dan denk je de eerste te zijn. Klik je op plaatsen dan blijken er al meerdere reacties te staan die daardoor wel eens hetzelfde zijn. Het blijft ☺met deze site;-))

marita5
door marita5 Jul 1, 2020 om 11:32
11512 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , kan ik begrijpen , maar een reactie niet zien na 1½ uur lijkt mij sterk . Bij @edrick3 gebeurd dit wel vaker , kopiëren en plakken , vanuit een gegeven antwoord .

aurora1
door aurora1 Jul 1, 2020 om 12:37
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Dat is toch geen enkel probleem? Dan staat het er maar 2x, en bijv. 4 x is ook geen probleem. Excuseren is ook helemaal niet nodig voor het overbodige commentaar.