Klacht webwinkel voldaanfashion.nl
Ik ben het zoveelste slachtoffer van voldaanfashion.nl van [edit-redactie]. Zie http://www.klachtenkompas.nl/voldaanfashionnl Hebben jullie daar al eens aandacht aan besteedt?
U kunt Kassa vragen er aandacht aan te besteden via dit formulier:
http://kassa.vara.nl/pagina/contact
Je zit nu op een openbaar forum.
Als Kassa aandacht zou moeten besteden aan alle foute webshops dan hadden ze een dagtaak (en dat waarschuwen zou trouwens toch niet helpen.)
Mensen zouden eens hun gezonde verstand moeten gebruiken en EERST nagaan of een website/webshop betrouwbaar is ipv achteraf.
+10 is je antwoord wel waard.
Wat bedoelt u eigenlijk met slachtoffer? Alle waarschuwingen voor verkeerde webshops is boter aan de galg gesmeerd.
Men koopt eerst en gaat dan pas kijken.
Hoezo moet daar, door welke omroep dan ook, aandacht aan besteed worden, omdat u uw huiswerk niet heeft gedaan? Al wordt er 10 keer aandacht aan besteed mensen blijven bestellen om pas daarna te kijken of het wel goed zit.
En als Kassa er aandacht aan zou besteden, wat dan? Hoewel er al ontzettend veel aandacht besteed is aan voldaanfasion.nl bent u er toch ingetuind. Dus aandacht van Kassa voor deze webwinkel gaat niet helpen.
Beter hamert Kassa er telkens maar weer op dat u voordat u online koopt eerst de winkel natrekt. Ongeacht welke webwinkel het betreft.
Toch is het intressant te weten, dat deze mevrouw [edit] van Voldaan Fashion, onvermoeid door gaat met het aanbieden van haar dure handel, waarbij het bestelde en betaalde product nooit wordt ontvangen. Alhoewel er meerdere mensen zijn die klachten hebben ingediend, en zelfs aangiftes heeft deze mevrouw [edit] nog steeds vrij spel. Ze schijnt zich dus niks aan te trekken van de slachtoffers die ze maakt.
Een gewaarschuwd mens teld voor twee immers.
Dus waarom zou men niet hiervan geen melding mogen maken? Oplichting is nog altijd verboden, en als ik lees hoe sommige mensen reageren met: Tjah eigen schuld, dat had u maar even flink uw huiswerk moeten doen.. dan denk ik: Wat een rare reactie. Voegt niets toe. Als je niets beters kunt melden? Hou dan je mond lekker.
De TS staat in zijn recht.
Het kan me eerlijk gezegd geen hout schelen dat [edit-red.] hier met naam en toenaam wordt genoemd. Het is gewoon een oplichtster die ik weet niet hoeveel klanten heeft beduveld en hier rustig mee doorgaat.
En ook vind ik dat Kassa hier aandacht zou moeten besteden. Dat soort schorem moet aangepakt worden.
Mee eens, maar trek wel 1 lijn. Of allemaal volop in de picture of desnoods voornaam en beginletter achternaam. Maar niet de ene wel de ander niet.
Diewilik
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer