ja
door jacq63 Mar 2, 2006 om 15:00
Winkels & webshops

Klachten over connexxion

Wie heeft er wel eens een klacht (over het openbaar vervoer met de bus) gestuurd per email naar connexxion?

En heb je wel eens een reactie terug gehad?

Ik namelijk niet.

En de minister maar praten over normen en waarden.

Je wordt niet eens serieus genomen

1547 8 Rapporteer

ve
door verwijderd - Mar 10, 2006 om 15:05
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb in januari 2006 een mailtje naar connexxion gestuurd omdat bij ons in Rijswijk bus 129 (die rechtstreeks van hier naar diergaarde blijdorp ging) neit meer rijd (opgeheven). Binnen twee weken had ik een antwoord, maar neit het antwoord waar ik op hoopte en ook neit een antwoord dat aansloot op mijn vraag. Ik heb toen de vraag wederom gesteld en met een maand had ik een heel net antwoord op de mail.

Alle lof wat dat betreft voor de klachtenafhandeling bij Connexxion (ook al is de buslijn niet meeer terug gekomen).

Miscchien moet je de vraagklacht nogmaals deponeren.

Linda{R}

ve
door verwijderd - Mar 10, 2006 om 15:35
0 Antwoorden / 0 Vragen

Mijn ervaring is dat klachten bij connexxion wel degelijk serieus worden genomen, de vraag is alleen of een klacht per e-mail gezien en of gelezen wordt. C. heeft een eigen klachtenprocedure waarvoor op de busstations (eenvoudige) formulieren te verkrijgen zijn.

ve
door verwijderd - Apr 4, 2006 om 11:38
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Jacq63,

Vorig jaar heb ik een klacht per e-mail gestuurd aan connexxion over een bijna ongeluk door wan rijgedrag chauffeur en het heeft wel heel lang geduurd , zo'n 2 maanden maar ik ben thuis gebeld met excuses van een woordvoerder van connexxion. Ik stond zelf daar wel van te kijken want ik had gewoon een reactie verwacht via mijn mail.

ve
door verwijderd - May 21, 2007 om 00:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

hoi

ik heb een poos terug een klacht gestuurd naar connexxion en ik ben netjes gebeld en het is netjes afgehandeld

groetjes bianca

ve
door verwijderd - Mar 3, 2008 om 09:59
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb ooit wel eens een dagkaartje toegestuurd gekregen na het insturen van een klacht. Niet dat ik daar zo blij van werd..

Ik wil gewoon dat er iets wordt gedaan aan de klacht! Nu zet ik het er tegenwoordig al bij dat ik geen dagkaart oid wil en dat ik alleen een oplossing wil voor het probleem.

ve
door verwijderd - Mar 3, 2008 om 10:14
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oud draadje of verlopen buskaartje.

Vladja

ve
door verwijderd - Mar 3, 2008 om 10:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wat ik nog wel wil aanvullen is dat ik de telefoonbeantwoording niet van deze tijd vind. Als ik bel met de vraag of een bus al is geweest of hoe lang het nog duurt weten ze nooit een antwoord. Aan klachtbehandeling doen ze ook niet. Meestal krijg je een antwoord terug waar je niets mee kan. Bijvoorbeeld..

Ik belde vrijdag jl, staand in de regen bij een halte zonder overkapping, omdat het inmiddels een kwartier later was dan de tijd op het bordje. Dit betreft stadslijn 7 in Amersfoort. Er was aangekondigd dat het slecht weer zou worden met storm en regen.
Ik moest van de telefoonbeantwoorder nog even geduld hebben want het regende.. Pardon! Dat was voorspeld.. en dan moet ik als klant maar extra wachten omdat er een bui is? En geen vijf minuten maar een kwartier??? (halte is tweede halte na het startpunt op Centraal!)

Vanmorgen liep ik om twee minuten voor het hele uur naar de bushalte om de bus van 7 over het uur te halen (wederom bus 7, nu richting het station). Stond er al een bus bij de halte om twee voor het uur.. ik te laat omdat ik nog stukje moet lopen voordat ik er ben. Dus ik hoop nog even dat het een verlate bus is. Ik bellen met connexxion. Weer het verhaal dat ze dat niet kan zien en de bus niet kan oproepen en nog meer van hetzelfde. Ik moest maar afwachten want het leek haar (telefoonbeantwoordster) raar dat in de ochtendspits de bus 9 minuten te vroeg bij de halte zou zijn.. Hij was dus wél 9 minuten te vroeg bij de halte en ik kan bijna half uur wachten op de volgende bus/trein..

ve
door verwijderd - Mar 3, 2008 om 10:28