du
door dutch249 Sep 11, 2017 om 09:43
Winkels & webshops

Lees alles als er een Kruidvat-aanbieding is, het kost geld

Onlangs op het internet 8 zoals dat wordt genoemd op de voucher en de bestel-mail "" Trein Dagkaarrt""
I.v.m. bezoek door familie uit China die o.a. Koningsdag wilden bezoeken 8 vouchers besteld.
Totale kosten 100+ euro.
Gisteren dus de eerste vouchers geprobeerd te verzilveren.
Helaas, ede vouchers zijn alleen geldig in het weekend.
Via de spoorwegen en het kruidvat gevraagd of er een oplossing is, echter die denken had hij maar goed moeten lezen, want er staat vermeld ""alleen in het weekend""
Ik heb de ontvangen informarie er op nagelezen, echter nergens wordt
"" alleen in het weekend "" gebnoemd.
Volgens de mevrouw van het Kruidvat staat het op de aanbieding vermeld.

Gevraagd om een oplossig werd mij zowel door de NS als door de medewerkster van het Kruidvat verteld dat zij niets konden doen.
Denkelijk is de regelgeving belangrijker dan de klant, dus bezint eer ge begint met de aanbieding van het Kruidvat. Het is een halve vorm van oplichterij, in ieder geval zeer onduidelijk naar de klant toe.

dutch1

1359 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 11, 2017 om 09:50
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ik kan het natuurlijk helemaal mis hebben, maar volgens mij was het gisteren zondag en hoort zondag bij het weekend.

Cookies
door Cookies Sep 11, 2017 om 10:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TS wilde ze blijkbaar verzilveren voor de 3e dinsdag in september. Althans zo begrijp ik het door de woorden 'koningsdag'.

tijger1
door tijger1 Sep 11, 2017 om 13:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet alleen een probleem met lezen, maar ook met schrijven dus.:-))

Cookies
door Cookies - Sep 11, 2017 om 10:00
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Ik vind het toch duidelijk vermeld staan (overigens is de 3e dinsdag in september Prinsjesdag):

  • De vouchers waren verkrijgbaar van 17 t/m 6 augustus 2017 in alle Kruidvat filialen én waren online te bestellen op kruidvat.nl
  • Met het e-ticket kun je 1 dag onbeperkt reizen en is geldig voor 1 persoon op één zaterdag of zondag van 22 juli t/m 22 oktober 2017 in de 2e klas.
  • De voucher is geldig in treinen van NS, Arriva, Breng, Connexxion, Syntus.
  • Met toeslag is het e-ticket geldig in Intercity direct en op het binnenlandse traject van ICE International.
  • Het e-ticket is niet geldig in de Thalys.
  • Verplicht in- en uitchecken per vervoerder.
  • Omruilen of geld terug is niet mogelijk.
  • Kijk voor de actuele dienstregeling op www.ns.nl
Bekijk hier alle voorwaarden.

https://www.kruidvat.nl/treinkaartjes

edrick3
door edrick3 - Sep 11, 2017 om 10:18
27632 Antwoorden / 85 Vragen

I.v.m. bezoek door familie uit China die o.a. Koningsdag wilden bezoeken
Koningsdag?
Dat is toch 27 april?
Dan zijn die kaartjes helemaal niet geldig!
op één zaterdag of zondag van 22 juli t/m 22 oktober 2017

Cookies
door Cookies Sep 11, 2017 om 10:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

TS bedoelt natuurlijk Prinsjesdag.

Po
door Pontiac Sep 11, 2017 om 10:36
131 Antwoorden / 5 Vragen

dat is dan een Chineese spraakverwarring (geen babelonische)

ge
door george321 - Sep 11, 2017 om 10:53
390 Antwoorden / 1 Vragen

Eigenlijk zou de topic titel anders moeten zijn: "Ik heb de aanbieding niet goed gelezen, nu kost het mij geld".
Regel 1 met deze aanbiedingen is: Wanneer is die kaart geldig van tot qua datum, regel 2: Weekend of door de weeks. Ten eerste staat het vermeld, en duidelijk, en anders kunt u ook eenvoudigweg het vragen aan de verkoper/ster.

Uw opmerking dat dit een halve vorm van oplichting is, zal ik maar niet serieus nemen, overigens weleens gegoogeld wat "smaad" betekend? Vast niet.

marita5
door marita5 - Sep 11, 2017 om 11:17
11514 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Dutch249 / oftewel @dutch1 ,

Hier geeft u duidelijk aan dat u de aanbieding niet goed heeft gelezen ,

https://radar.avrotros.nl/forum/viewtopic.php?t=175611

kv
door kvjapio - Sep 11, 2017 om 11:22
281 Antwoorden / Vragen

..ik heb ze een tijdje geleden zelfs laten liggen omdat er - in kleine letters - wel degelijk was aangegeven dat ze alleen in het weekeinde geldig waren. Met
'de regelgeving belangrijker maken dan de klant'  suggereert u dat de verkoper zich voortaan maar moet schikken naar uw wensen. U weet dat dat niet houdbaar is.

jo
door jorisw Sep 11, 2017 om 12:54
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Als ik de beschrijving lees op de website van Kruidvat dan zijn de letters waarin ze aangeven dat het alleen in weekend geldig is net zo groot als de rest van de tekst... Dus niet verborgen of zo.

kv
door kvjapio Sep 11, 2017 om 13:34
281 Antwoorden / Vragen

nee dat klopt. reden te meer om grote én kleine letters te lezen :)

di
door digioma - Sep 11, 2017 om 11:28
646 Antwoorden / 29 Vragen

Wat ontzettend kinderachtig om hier toch uw gelijk te willen halen terwijl u bij Radar al uitgebreid hebt kunnen lezen dat u met uw vraag ongelijk heeft.
U gaf daar uiteindelijk wel toe dat u gewoon niet goed gelezen heeft. Hulde aan diegene die ook het Radarforum leest en dat even op deze site heeft gezet.

marita5
door marita5 Sep 11, 2017 om 11:34
11514 Antwoorden / 15 Vragen

En dan hier twee verschillende gebruikersnamen , Ts geeft hier nooit een reactie , maar wel op het andere forum .

Gr
door Grunn1 - Sep 11, 2017 om 11:35
1427 Antwoorden / 18 Vragen

De aanbieding van de Kruidvat is duidelijk genoeg en u heeft zelf aangegeven dat u niet goed heeft gelezen.
Eerst lezen, dan beslissen, dan pas kopen en niet achteraf een ander de schuld geven dat je zelf niet goed hebt nagedacht.

@newmikey
U heeft volstrekt gelijk, ik de aanbieding niet goed gelezen.
Bij het ontvangen van de mail met de bestiging en de vouchers staat het hergens.
Ik vind het gevoelsmatig dubieus, vandaar mijn opmerking.
Daarbij had ik ook enige compassie verwacht van de klantenservice

dutch

tdmduc
door tdmduc - Sep 11, 2017 om 11:50
704 Antwoorden / 2 Vragen

Lezen is een kunst.

gerbera
door gerbera - Sep 11, 2017 om 11:57
7364 Antwoorden / 14 Vragen

Lees alles als er een Kruidvat-aanbieding is,

Heeft u dus duidelijk niet gedaan!
Het is een halve vorm van oplichterij, in ieder geval zeer onduidelijk naar de klant toe.
Dit is onzin, het staat zeer duidelijk in de voorwaarden, waar ook naar verwezen wordt, vermeld.

ne
door neodutchio - Sep 11, 2017 om 12:28
5152 Antwoorden / 12 Vragen

Vergeet u niet even uw excuses aan te bieden aan Kruidvat en NS. Niet zo netjes wat u doet he.

ge
door george321 Sep 11, 2017 om 13:00
390 Antwoorden / 1 Vragen

Dat zal wel niet gebeuren .........

panter22
door panter22 - Sep 11, 2017 om 13:12
6599 Antwoorden / Vragen

Sinds jaar en dag kun je met Kruidvatkaartjes alleen in het weekend reizen. De kaartjes zijn goedkoper dan bij de Blokker, Hema etc, waar je wel door de week mee kunt reizen.
Duidelijk is vermeld dat je geen geld terug krijgt. Geld krijg je nooit terug als je zo'n goedkoop treinkaartje koopt.
Je wilt een oplossing buiten de voorwaarden om. Wie wil dat niet als je nog ergens een niet gebruikt kaartje hebt liggen.
Zo'n beste klant ben je niet voor de NS, met 2 dagkaarten van de NS ben je al meer kwijt dan €100.

aurora1
door aurora1 - Sep 11, 2017 om 15:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Zoek eens op wat oplichterij betekent.
Dat heet smaad wat u doet ook al probeert u zich door de formulering in te dekken. U leest en schrijft slecht. Was uw mond met zeep en biedt Kruidvat uw excuses aan.