Look-for-less
Vorige week had ik een bestelling gedaan bij look for less.
Kleding en nu vandaag ging ik eens bellen waar dat bleef.
Ik ben een nieuwe klant (heb er dus nog nooit iets eerder besteld) zei die man achter de telefoon u moet vooruit betalen??????????? sorry dit kan toch niet. Mijn vraag is mag dit zomaar en hebben er meerdere mensen problemen mee.
Zijn wel meer bedrijven die willen dat je betaald voor ze je iets sturen, zeker als je nog geen klant bent, niets bijzonders dus.
Staat die werkwijze je niet aan dan bestel je daar gewoon niets, simpel.
Zou alleen wel handig geweest zijn als ze daar vooraf melden zodat je niet voor jan.. zit te wachten, of je moet het in de voorwaarden `over het hoofd gezien` hebben natuurlijk ?
[quote=stacey schreef op vrijdag 12 okt 2012, 14:46]--Betalen
Wij verwachten uw betaling binnen 14 dagen na de levering. In uitzonderingsgevallen leveren wij alleen na vooruitbetaling. -- Info
Je bent blijkbaar bijzonder, een uitzonderingsgeval ;-)
Of heb je voor een behoorlijk hoog bedrag besteld, dan zijn er ook postorders die (geheel of deel) vooruitbetaling willen bij nieuwe klanten, en op zich is het niet zo vreemd, je kunt na levering als er betaald moet worden wel onvindbaar blijken ineens.
--Betalen
Wij verwachten uw betaling binnen 14 dagen na de levering. In uitzonderingsgevallen leveren wij alleen na vooruitbetaling. -- Info
Je bent blijkbaar bijzonder, een uitzonderingsgeval ;-)
Of heb je voor een behoorlijk hoog bedrag besteld, dan zijn er ook postorders die (geheel of deel) vooruitbetaling willen bij nieuwe klanten, en op zich is het niet zo vreemd, je kunt na levering als er betaald moet worden wel onvindbaar blijken ineens.
Deze winkel mag dan wel een keurmerk hebben maar betaalmogelijkheden zoals Ideal e.d. hebben ze jammer genoeg "nog" niet. In de bestel procedure voor nieuwe klanten zal wel iets opgenomen zijn dat er eerst betaald moet worden voor de levering plaats vindt. Is ook logisch want eerst leveren en dan maar afwachten of er betaald gaat worden doet enkel een internetwinkel die voortijdig failliet wil gaan. In uw stelling, sorry dit kan toch niet, kan ik niet mee gaan.
*daarom heeft de internetwinkelbranche m.i. op termijn ook geen toekomst*
*uiteindelijk zullen naar mijn oprechte mening, oplichters in deze sector de overhand krijgen*
*m.a.w. wel geld innen, maar niet leveren*
@dearagain, volgens mij heeft internetshoppen de toekomst al, er komen steeds meer internetbedrijfjes bij. Alleen zou er een betere bescherming moeten komen tegen slechte webwinkels, het zijn niet alleen oplichters, sommigen hebben hun zaakjes door slecht management ook niet op orde.. En de consument moet wat minder argeloos zijn en beter onderzoek doen voordat hij ergens wat koopt.
O.T. als je op mijn post wilt reageren, zou het dan zonder sterretjes kunnen? Dan is het makkelijker voor me om je serieus te nemen. Of is dat je eer te na?
*zoekster
*je vermeldt een scala van voorwaarden, die nu eenmaal niet vervuld (kunnen) worden*
*derhalve heeft deze branche op termijn m.i. geen toekomst*
[quote=dearagain schreef op vrijdag 12 okt 2012, 22:39]*daarom heeft de internetwinkelbranche m.i. op termijn ook geen toekomst*
Volg je blijkbaar het nieuws niet!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor uw mening.
Maar ik heb tegen LOOK FOR LESS gezegt hou het maar ik kijk wel op de markt kan ik het thuis passen en terug brengen en dan krijg ik gelijk mijn geld terug'ik had voor nog geen 50 euro besteld'
En ik wist dat ik 5.50 bezorg kosten moest betalen maar dat vind ik normaal.Maar vooruit betalen voor iets wat ik alleen op papier heb gezien NOOIT!!
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Webwinkel
Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.
Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden.
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g
...
Lees meer
Geschil met booking.com
Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut
...
Lees meer
Aanmaning
Wij hebben een factuur ( fact.nr 123) van Vitens gekregen per mail en zoals wel eens vaker kan gebeuren, "zakt" de mail weg.....en je vergeet te betalen.
Je krijgt een herinnering en je betaalt netjes, met vermelding van het desbetreffende factuurnummer (fact 123)
Krijgen we opeens ( via de mail) een aanmaning plús kosten van 17,50 op dezelfde factuur ( fact 123) die reeds betaald was.
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer