kn
door knabbel13 Oct 12, 2012 om 14:34
Winkels & webshops

Look-for-less

Vorige week had ik een bestelling gedaan bij look for less.
Kleding en nu vandaag ging ik eens bellen waar dat bleef.
Ik ben een nieuwe klant (heb er dus nog nooit iets eerder besteld) zei die man achter de telefoon u moet vooruit betalen??????????? sorry dit kan toch niet. Mijn vraag is mag dit zomaar en hebben er meerdere mensen problemen mee.

1325 10 Rapporteer

stacey
door stacey - Oct 12, 2012 om 14:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Zijn wel meer bedrijven die willen dat je betaald voor ze je iets sturen, zeker als je nog geen klant bent, niets bijzonders dus.
Staat die werkwijze je niet aan dan bestel je daar gewoon niets, simpel.
Zou alleen wel handig geweest zijn als ze daar vooraf melden zodat je niet voor jan.. zit te wachten, of je moet het in de voorwaarden `over het hoofd gezien` hebben natuurlijk ?

dearagain
door dearagain - Oct 12, 2012 om 18:11
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*sowieso moet je nooit meer dan de wettelijk toegestane 50% van de totale koopsom aanbetalen*

kn
door knabbel13 - Oct 12, 2012 om 18:50
33 Antwoorden / 17 Vragen

[quote=stacey schreef op vrijdag 12 okt 2012, 14:46]--Betalen
Wij verwachten uw betaling binnen 14 dagen na de levering. In uitzonderingsgevallen leveren wij alleen na vooruitbetaling. -- Info

Je bent blijkbaar bijzonder, een uitzonderingsgeval ;-)

Of heb je voor een behoorlijk hoog bedrag besteld, dan zijn er ook postorders die (geheel of deel) vooruitbetaling willen bij nieuwe klanten, en op zich is het niet zo vreemd, je kunt na levering als er betaald moet worden wel onvindbaar blijken ineens.

stacey
door stacey - Oct 12, 2012 om 18:50
10352 Antwoorden / 12 Vragen

--Betalen
Wij verwachten uw betaling binnen 14 dagen na de levering. In uitzonderingsgevallen leveren wij alleen na vooruitbetaling. -- Info

Je bent blijkbaar bijzonder, een uitzonderingsgeval ;-)

Of heb je voor een behoorlijk hoog bedrag besteld, dan zijn er ook postorders die (geheel of deel) vooruitbetaling willen bij nieuwe klanten, en op zich is het niet zo vreemd, je kunt na levering als er betaald moet worden wel onvindbaar blijken ineens.

ro
door ron530 - Oct 12, 2012 om 19:25
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Deze winkel mag dan wel een keurmerk hebben maar betaalmogelijkheden zoals Ideal e.d. hebben ze jammer genoeg "nog" niet. In de bestel procedure voor nieuwe klanten zal wel iets opgenomen zijn dat er eerst betaald moet worden voor de levering plaats vindt. Is ook logisch want eerst leveren en dan maar afwachten of er betaald gaat worden doet enkel een internetwinkel die voortijdig failliet wil gaan. In uw stelling, sorry dit kan toch niet, kan ik niet mee gaan.

dearagain
door dearagain - Oct 12, 2012 om 22:39
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*daarom heeft de internetwinkelbranche m.i. op termijn ook geen toekomst*

*uiteindelijk zullen naar mijn oprechte mening, oplichters in deze sector de overhand krijgen*

*m.a.w. wel geld innen, maar niet leveren*

zoekster
door zoekster - Oct 12, 2012 om 22:55
10965 Antwoorden / 34 Vragen

@dearagain, volgens mij heeft internetshoppen de toekomst al, er komen steeds meer internetbedrijfjes bij. Alleen zou er een betere bescherming moeten komen tegen slechte webwinkels, het zijn niet alleen oplichters, sommigen hebben hun zaakjes door slecht management ook niet op orde.. En de consument moet wat minder argeloos zijn en beter onderzoek doen voordat hij ergens wat koopt.

O.T. als je op mijn post wilt reageren, zou het dan zonder sterretjes kunnen? Dan is het makkelijker voor me om je serieus te nemen. Of is dat je eer te na?

dearagain
door dearagain - Oct 12, 2012 om 23:10
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*zoekster

*je vermeldt een scala van voorwaarden, die nu eenmaal niet vervuld (kunnen) worden*

*derhalve heeft deze branche op termijn m.i. geen toekomst*

Cookies
door Cookies - Oct 13, 2012 om 01:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=dearagain schreef op vrijdag 12 okt 2012, 22:39]*daarom heeft de internetwinkelbranche m.i. op termijn ook geen toekomst*

Volg je blijkbaar het nieuws niet!

kn
door knabbel13 - Oct 13, 2012 om 14:34
33 Antwoorden / 17 Vragen

Ik wil jullie allemaal bedanken voor uw mening.
Maar ik heb tegen LOOK FOR LESS gezegt hou het maar ik kijk wel op de markt kan ik het thuis passen en terug brengen en dan krijg ik gelijk mijn geld terug'ik had voor nog geen 50 euro besteld'
En ik wist dat ik 5.50 bezorg kosten moest betalen maar dat vind ik normaal.Maar vooruit betalen voor iets wat ik alleen op papier heb gezien NOOIT!!