cs
door csbolt May 13, 2019 om 14:58
Winkels & webshops

Malafide webshop, Dutchydeals, tv besteld, geen geld terug na cancel bestelling

Via BesteDeals besteld. zij sturen de bestelling door naar Dutchydeals. Kreeg een bericht van team Handelsmaatschapij Hoekse waard. Een ongerust gevoel. Geen bedrijfsgegevens, adres of kvk nummer. Zo maar een andere naam. Bestelling gecanceld met een offieciele brief, Mail, geld word binnen 2 werkdagen terug gestord. Hellaas word de belofte niet waargemaakt. Geen geld terug. Geen TV. Wel geld kwijt.  De mails zijn gewoon mails, met spelfouten en geen logo. Ondertekend doot Michel of Handelsmatschapipj Hoekse waard.
Ik hoop dat anderen hier wat aan hebben, het geeft een rot gevoel. Sparen voor een product en dan met lege handen staan.

Is dit bedrijf al bekend?

5359 14 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 13, 2019 om 15:14
16846 Antwoorden / 108 Vragen

Nee, maar bij Dutchydeals staat dat "ze werken aan de site" en klachten kunnen doorgebeld worden. Ze bestaan sinds 2019! En het kan langer duren alvorens ze bestellingen versturen. Allemaal lekker vaag.

gerbera
door gerbera - May 13, 2019 om 16:20
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Dit al geprobeerd, klik hier

marita5
door marita5 May 13, 2019 om 18:31
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@gerbera , ik kan dutchydeals bij webwinkelkeur niet vinden .

gerbera
door gerbera May 13, 2019 om 22:02
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Die bestaat ook niet, die hele site werkt voor geen meter.

klik hier.

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 13, 2019 om 17:31
11532 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Csbolt ,

Wat een warboel van een site., verschillende tel.nr en Kvk nummers ,  in de voorwaarden kom je uit bij 7daysshopping.nl
Tel.nr  06 - 36070478

Deze Michel  Versc***r heeft ook een andere site op zijn naam staan 123 tvkopen.nl hetzelfde 06 nummer

De houder van het domein Dutchydeals is inderdaad Handelsmaatschappij Hoekse Waard .

Contact : info@handelsmaatschappijhoeksewaard.nl

Dutchydeals .

Snel contact : + 31 (0) 85 7010289 ( optie 2 )

Adres:Singel 372, 1016 AH Amsterdam,Nederland

Telefoonnummer +31(0)20-2442360

Email: info@dutchydeals.nl

Openingstijden Klantenservice

Maandag - Vrijdag 09.00 tot 17.00

Zaterdag 09.00 - 17.00 (Chat tot 20.00)

Zondag 09.00 - 20.00 (Alleen Chat)

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 13, 2019 om 18:26
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Het lijkt mij dat het geen kwaad kan om dit te melden aan  www.fraudehelpdesk.nl     Hoe meer meldingen, hoe meer aandacht er mogelijk aan wordt gegeven.

panter22
door panter22 - May 14, 2019 om 08:34
6599 Antwoorden / Vragen

Binnen 2 dagen geld terug krijgen na herroeping is wel erg snel. Hoeveel weken is het geleden dat je de brief en mail gestuurd hebt?

Br
door BrendaDJSenKarel - May 16, 2019 om 14:39
35 Antwoorden / Vragen

Wel heel sketchy dit, ik zal het in de gaten houden. bedankt voor de tip.

Ka
door Karel.F - May 16, 2019 om 15:17
26 Antwoorden / Vragen

topper bedankt

cs
door csbolt - May 16, 2019 om 21:45
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor het meedenken, ik meld het bij fraudehelpdesc en ik doe aangifte bij de politie. Ik heb gemaild, een offieciele brief gestuurd met verzoek tot terugbetalen. Tot nu toe, geen geld terug.

cs
door csbolt - May 20, 2019 om 21:11
2 Antwoorden / 1 Vragen

De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Mijn geld werd vandaag op mijn rekening gestort. Dutchydeals bedankt

marita5
door marita5 May 20, 2019 om 21:29
11532 Antwoorden / 15 Vragen

@csbolt , fijn om te horen dat het probleem is opgelost , bedankt voor het terugmelden .

Du
door Dutchydeals/KS - May 29, 2019 om 13:37
1 Antwoorden / Vragen

Wij zijn als webshop inderdaad pas in 2019 begonnen. Vanwege wat opstartproblemen zijn er een aantal klachten ontstaan. Deze proberen wij uiteraard allemaal op een goede manier te verhelpen. Wij zijn dan ook erg benieuwd waarom er zo negatief over ons gepraat wordt. Graag zouden wij u alsnog willen helpen. Van een malafide webshop is geen sprake. Wij zijn bereikbaar op 085-7010289 of via info@handelsmaatschappijhoeksewaard.nl

Hopelijk kunnen we er nog samen uitkomen!

panter22
door panter22 May 29, 2019 om 14:14
6599 Antwoorden / Vragen

Het probleem is dat moeilijk te onderscheiden is of een webshop wel of niet betrouwbaar is.
Er zijn een paar regels die je in de gaten moet houden als je bij een onbekende pas begonnen webshop wilt kopen.
Een daarvan is dat jullie niet aangesloten zijn bij thuiswinkel.org  of stichting webshop keurmerk.
Gaat er dan iets mis, dan moet je als consument naar de rechter. En dat doe je niet voor €100.
Er zijn webshops die niet betrouwbaar zijn en waarvan je de producten niet krijgt, of bij retour je geld niet terug. Dan wordt je wat argwanend als jullie site niet goed bereikbaar is.
Maar gelukkig hebben julle het probleem van ts keurig opgelost.

jo
door jodiep - May 30, 2019 om 07:36
1 Antwoorden / Vragen

Heb in Februari een afzuigkap besteld maar nog steets niet geleverd. Ze beloven van alles maar ze komen niets na.
Aangifte gedaan maar de politie heeft er geen tijd voor.

gerbera
door gerbera May 30, 2019 om 11:31
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Wij zijn bereikbaar op 085-7010289 of via info@handelsmaatschappijhoeksewaard.nl

an
door anthon000 - Sep 6, 2019 om 11:02
2 Antwoorden / 0 Vragen

Zelfde verhaal, ook met een TV via beslist.nl gekocht. Aangifte gedaan, zal iedereen eigenlijk even moeten doen.
Betrek beslist.nl vooral ook in deze aangifte. Het gekke is dat zowel Mollie (als betaalprovider) en TransIP (als hoster van de malafide shop) niets willen doen nadat ik contact met ze had opgenomen omtrent deze oplichter.