ki
door kinzy26.8 Nov 25, 2016 om 16:37
Winkels & webshops

Merkshoppen.nl

Ik heb ruim meer dan een week geleden besteld op de site merkshoppen.nl. Echter heb ik tot nu toe niks binnen gekregen en dus besloot ik ze te mailen. Als antwoord op mijn mail kreeg ik te horen dat de vraag naar hun producten hoog is en dan ik in "de wacht" ben gezet en dat ze het zo snel mogelijk gaan oplossen. Ik betwijfel nu wel aan de kwaliteit van de website en vraag ik me af of ik ben opgelicht.

2598 13 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Nov 25, 2016 om 16:42
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Bij zo'n shop bestel je toch helemaal niet. Geen adres, geen telefoonnummer. Helemaal niets.

En dan al die zogenaamde grote kortingen. Gaat er dan geen belletje rinkelen dat dat niet klopt?

hutch
door hutch - Nov 25, 2016 om 16:44
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Leest u * dit * topic ook eens.

tenormin
door tenormin Nov 25, 2016 om 16:50
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Tjeminee, en dat is maar 2 dagen geleden daarover een vraag geweest.

tenormin
door tenormin - Nov 25, 2016 om 16:48
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Heb op die site rondgesnuffeld maar er is helemaal niets betrouwbaars te vinden. En de procudere om iets terug te sturen, en betalen en ook, zoals te lezen: bewaar dan maar het kleinste snippertje papier, karton of wat dan ook. Zou er nooit, never iets kopen. Tenminste, ik hoop dat u nog iets krijgt, uw geld hebben ze al. Staat trouwens ook: retouren binnen 7 dagen dus ook dat klopt niet. Ook "u kunt ons e-mailen", dat kan ik niet vinden. Geloof best dat ze druk zijn: met het innen en wegwezen.

ja
door jackyh - Nov 25, 2016 om 16:49
953 Antwoorden / 4 Vragen

Zou natuurlijk kunnen dat er een run is want u bent daar ook gaan kopen. Denk het niet, maar zou kunnen.

costnix
door costnix - Nov 25, 2016 om 16:49
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Ik zou er niets besteld hebben. Geen contactgegevens te vinden, behalve in webformulier. Voor al een reden om NOOIT iets bij zo'n webstek te bestellen.

marita5
door marita5 - Nov 25, 2016 om 17:18
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kinzy26.8

Dez site is pas geregistreerd op 4 - 10 - 2016 , voor de rest is deze site knudde , ik kan er niks anders van maken .

Gerry1969
door Gerry1969 - Nov 25, 2016 om 17:20
3449 Antwoorden / 25 Vragen

U bent niet opgelicht, want er is geen enkele actie van hun kant geweest.
U heeft zich op.laten lichten dat is een subtiel verschil maar bolle aan u te wijten.

edrick3
door edrick3 - Nov 25, 2016 om 17:35
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Ik betwijfel nu wel aan de kwaliteit van de website
Dat moet je niet achteraf, maar vóóraf doen!
Bezint eer ge begint!

he
door heather bell - Nov 26, 2016 om 13:26
1 Antwoorden / Vragen

This is a fraudulent website.  Report this to the police.

1. If you try to log in using your user email and password from a different device, it will not work.  It is working on cache alone.
2. They have also removed their information from Marktplaatz. This is a site trying to rip you off before the holiday season.
3. They have no phone number/fiscal information/address.
4. If you ask for a refund, they will tell you sure in 5-10 days - this will not happen.

Report it to the police. Sorry - I don't speak Nederlands yet so had to post this in Engels.

Good luck getting your money back - I am also trying to get it back. EVERYONE ELSE STAY AWAY!

sa
door saskia schepers - Nov 29, 2016 om 07:29
1 Antwoorden / Vragen

Ook ik heb ruim een week geleden besteld op merkshoppen.nl en een bevestigingsmail ontvangen. Echter hoorde ik daarna niets meer en besloot ze ook te mailen (je kan ze niet bellen) darna kreeg ik een zelfde mail als hierboven beschreven. Ook mijn bestelling staat vanwege enorme drukte in de wacht. Ik denk dat ik wordt opgelicht en zie dan nog maar eens je geld terug te krijgen. Ik heb ze wederom al twee keer gemaild dat ik of het product wil ontvangen of mijn geld terug maar hoor daar vervolgens niets op?

newmikey
door newmikey Nov 29, 2016 om 08:37
830 Antwoorden / 0 Vragen

Zoals reeds gezegd: voortaan eerst denken en dan pas kopen. Een klein kind kan zien dat deze webshop onbetrouwbaar is en dat je hier je zuurverdiende geld niet moet achter laten. Ik snap werkelijk niet hoe dit mogelijk is. Gaat u ook in op het aanbod van een zwerver in een steegje die in zijn jas allemaal mooi uitziende horloges te koop aanbiedt? Waarom gaan mensen dan toch nog op het aanbod van die zwerver in als hij zich verschuilt achter zo'n webshop-template?

Ik kan er eigenlijk ook geen medelijden meer mee hebben, uw geld is gewoon weg en u kunt dit alleen uzelf verwijten.

marita5
door marita5 Dec 3, 2016 om 10:21
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Saskia Schepers , lees onderstaande reactie om 10.23

hutch
door hutch - Nov 29, 2016 om 09:20
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Ik vermoed dat de levering vanuit China niet geheel naar verwachting is. Mogelijk dat de FIOD ook met dit bedrijfje bezig is......, zoals gelukkig ook al andere oplichters aangepakt zijn afgelopen week.

'Bedrijfjes' die bang zijn om hun adres en/of telefoonnummer te vermelden op hun website hebben wat te verbergen. Nooit geen zaken doen met dit soort malafide clubjes.

Als men de 'algemene voorwaarden' aanklikt van 'Merkshoppen.nl', krijgt met een 'disclaimer'. Voorwaarden kent dit bedrijfje niet.

Ook een bewijs dat dit een malafide clubje is: deze website is geregistreerd in oktober 2016. Bij de FAQ-vragen lees ik o.a. het volgende:
"Als het artikel niet past kunt u dit binnen 7 dagen omruilen. " In welke eeuw leeft dit persoontje eigenlijk?

En dan hebben we het nog niet eens over de prijzen van die artikelen....... 'Merkshoppen'.... ? Originele Chinese imitatierommel.

En om een antwoord op het probleem van het hier gestelde te geven: het probleem van (tot nu toe) geen levering zal door dit clubje wel onder de volgende noemer gegooid worden (FAQ-vraag): 'als het artikel uitverkocht is en nabesteld moet worden'. Alleen ze vergeten erbij te zetten: 'vanuit China'.

Ik ben bang dat gedupeerden hun geld kwijt zijn. Mochten ze toevallig wel iets ontvangen, als de douane het niet in beslag heeft genomen, hebben ze het volgende probleem bij een eventuele aanspraak op garantie....

marita5
door marita5 - Dec 3, 2016 om 10:23
11534 Antwoorden / 15 Vragen

@Kinzy26.8  @Saskia Schepers ,

Lees dit eens door , klik op de rode regel .

http://opgelicht.avrotros.nl/alerts/item/doe-geen-zaken-met-merkshoppennl/

Us
door Uss_06 - Dec 3, 2016 om 13:16
1 Antwoorden / Vragen

Nou we zijn blijkbaar opgelicht 22 nov 2016 heb ik een bestelling geplaatst en heb nog steeds niks binnen. Was zelf zo dom om niet naar de contact gegevens te kijken. Later heb ik via de site van politie gezien dat ze oplichten. We zijn de pineuten... Wil wel mn geld terug hebben!

diumenge
door diumenge Dec 3, 2016 om 13:21
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat geld ben je kwijt. Beschouw het als een (dure) les.