Ke
door Kempinga Feb 21, 2017 om 11:30
Winkels & webshops

Mijn bank is verneukt door seats en sofas wat kan ik doen

Heb een bank gekocht bij seats en sofas hij zal geleverd worden met 6a8 week en omdat het een exclusiefmodel zal zijn zal er koudschuim in zitten heb 4 maand op me bank moeten wachten toen ik hem had heb ik hem 4 maand in huis gehad en begon ie door te zitten de armleuningen had net zo goed geen vulling in kunnen zitten heb contact gezocht met het hoofdkantoor kunnen niets doen heb me bank er 4 week laten staan uiteindelijk opgehaald maar nu zit er een bobbel in de zitting en de armleuning zijn niet gedaan heb de manager gevraagd of ie eens wil voelen maar dat wou hij niet omdat hij geen mening mag geven anders kreeg je een 3 hoek effect zegt ie en de verkoper die me bij aan een jaar geleden de bank heeft verkocht zecht dat ie nog weet hoe hij me die bank heeft verkocht wat ik knap vind ik voel me opgelicht wat kan ik doen

3143 10 Rapporteer

hansje klein
door hansje klein - Feb 21, 2017 om 11:37
3037 Antwoorden / 62 Vragen

Titel is tamelijk ongepast (geformuleerd)

... sorry? ... een bank is toch primair een meubel om op te gaan en blijven zìtten.

Zèlfs Jip en Janneke zouden zeggen, dat S&S met de service en klachtenafhandeling tamelijk kl*te is.

"Exclusief bankstel" is inderdaad het juiste begrip voor een bank waarop je uiteindelijk NIET kunt zitten ... !

tijger1
door tijger1 - Feb 21, 2017 om 11:38
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Aangifte doen bij de politie wegens verkrachting van uw bank. Nooit meer iets bij dat bedrijf kopen. Exclusief model bij S&S? Allemaal puinzooi.

fa
door familyman - Feb 21, 2017 om 11:40
888 Antwoorden / 1 Vragen

Je mag toch aannemen dat als je Seats and Sofas zegt, vrijwel geheel NL weet dat je daar géén bank moet kopen. Er lopen daar alleen maar op provisie en handtekeningen onder aankoopnota's belustte verkopers rond. En of die de waarheid spreken is maar de vraag, zo blijkt.

marita5
door marita5 - Feb 21, 2017 om 11:48
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Kempinga ,

U heeft zich laten verne**en , door eerst niet op Google te kijken naar de recensies van dit bedrijf .
Had u dit wel gedaan dan voelde u zich nu niet opgelicht .

Lees hier , klik op de rode regel .

https://duckduckgo.com/?q=klacht+seats+and+sofas&ia=web

Cookies
door Cookies - Feb 21, 2017 om 11:48
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Heerlijk dat beschaafde taalgebruik!

zoekster1
door zoekster1 - Feb 21, 2017 om 11:50
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Zet uw klacht op klachtenkompas.nl. Daar wordt gereageerd door S en S. Ze zijn gisteren op Radar geweest, dus ze hebben (tijdelijk) zin om hun beste beentje voor te zetten. Wel met een andere woordkeus, anders wordt u van de site gegooid.

Good luck!

tenormin
door tenormin - Feb 21, 2017 om 11:51
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Het is lang rustig geweest over Seats & Sofas. Zeker weer een wervelende advertentie campagne gehad. U bent alweer nummer 3 sinds gisteren die klaagt. Kan u ook niets aanraden en wat ik had kunnen aanraden is nu te laat. Nooit S&S bedoel ik daarmee. Misschien kunt u zelf de titel ietwat aanpassen en dat woord eruit halen? Is zo gepiept en het leest 'prettiger'. Met de bewerkknop dat woord even deleten en er verknoeid o.i.d. van maken?

zoekster1
door zoekster1 Feb 21, 2017 om 12:00
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Komt omdat S en S gisteren bij Radar werd behandeld. Daar putten gedupeerden weer moed uit. Alleen gaan ze dan ook bij Kassa klagen.

tijger1
door tijger1 Feb 21, 2017 om 12:00
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ze hebben elke week een "wervende" advertentie.

tenormin
door tenormin Feb 21, 2017 om 14:14
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, helemaal fout met mijn wervelende woord. Zal wel ellende in mijn hoofd hebben gehad; dit hoofd werkt n.l. qua woorden iets anders dan anderen. (Lees ook echt veel anders). Er zijn voor mij veel meer woorden dan alleen bommelding die ik verkeerd "zie". Helaas.

Cookies
door Cookies - Feb 21, 2017 om 11:59
13336 Antwoorden / 36 Vragen

......U bent alweer nummer 3 sinds gisteren die klaagt......

Tenormin, ze halen Radar en Kassa weer eens door elkaar. De 3 topics hebben ongetwijfeld met de uitzending van gisteren te maken.

tenormin
door tenormin Feb 21, 2017 om 12:17
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Ligt Kassa kennelijk toch beter in de markt ook al gezien de koude douche. Jawel, weet dat Radar er (weer eens) een uitzending tegenaan gooide. Nooit zin om te kijken.

ja
door jackyh Feb 21, 2017 om 12:24
953 Antwoorden / 4 Vragen

Radar is zeker niet slechter dan Kassa en bovendien heeft Radar geen presentatrice die pijn doet aan je oren.

wi
door wilhelmina59 Feb 21, 2017 om 15:04
519 Antwoorden / 0 Vragen

Ach, ze proberen het wel meer bij de buren in de hoop een beter antwoord te krijgen(in hun ogen dan).

tenormin
door tenormin Feb 22, 2017 om 12:33
16849 Antwoorden / 108 Vragen

@jackyh, maar die presentatrice doet wel pijn aan ieders portemonnee. NPO, weet je nog? c.q. belastingbetaler.

simon55
door simon55 - Feb 22, 2017 om 12:44
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Ja U bent ook zo stom en dom om bij dat bedrijf iets te kopen , eerst klachten lezen en dan pas besluiten en niet NU lopen piepen

he
door henkjj - Feb 22, 2017 om 13:13
14 Antwoorden / Vragen

...wat kan ik doen

Nederlands en het gebruik van interpunctie leren.