jw
door jw_1 May 26, 2009 om 20:17
Winkels & webshops

Misleiding door V&D?

Wij kregen als 'VIP'-klanten van de V&D een uitnodiging voor hun speciale VIP-koopavond met mooie kortingsstickers.

Je zou volgens de folder korting over evt. korting krijgen.

Nu was mijn favoriete produkt in de aanbieding van '4 voor de prijs van 3'.

Ik daar dus ook de kortingsstickers opgeplakt. Ik dacht: mooi, korting over korting; dat tikt lekker aan!
Bij de kassa zeiden ze tot mijn afschuw dat ze alleen óf de setkorting óf de stickerkorting konden geven.

Ook klagen bij de klantenservice had geen zin.

Vorig jaar had men ook een dergelijke actie en toen kon deze dubbele korting wel gegeven worden (ook na veel gedoe en gezeur aan de kassa trouwens).

Nu ligt het aan de kassa volgens de mw. van de klantenservice. Die zijn nieuw sinds een paar weken en kunnen geen dubbele korting verlenen.

Ik voel mij misleid en ik geloof dat ik in mijn recht sta als ik vind dat ik wél recht heb op beide vormen van korting.
Op hun begeleidende folder staat ook niets over dit soort beperking bij dit soort acties. Ik heb een klachtenkaart ingevuld, maar voel me erg misleid door deze actie.
Vindt u dat ook? En kan ik nog meer doen dan dit?

groet,

Lieneke

2327 13 Rapporteer

stacey
door stacey - May 26, 2009 om 20:34
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Hoi,

Wat was je favoriete produkt ?

Want er zijn artikelen uitgezonderd van de kortingsactie.

jw
door jw_1 - May 26, 2009 om 20:45
2 Antwoorden / 2 Vragen

Het is de aanbieding van Ten Cate: 4 producten halen, 3 betalen.

In mijn geval heb ik 4 doosjes ondergoed van Ten Cate uitgekozen.

stacey
door stacey - May 26, 2009 om 21:28
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Er zijn een aantal (kleding)merken uitgesloten, (dat ligt niet aan V&D maar aan het merk die veelal geen (extra)kortingacties op hun merk accepteren) Maar ten Cate staat daar niet bij dus ik zie geen reden waarom je de extra korting hiervoor niet zou (kunnen) krijgen.

Aan de kassa ligt het echt niet, jereinste onzin er zijn verschillende manieren om kortingen te verwerken en kassa`s van tegenwoordig hebben genoeg mogelijkheden hiervoor.

Ik zou er nog mee terug gaan, geen extra korting zoals beloofd dan nemen ze het maar lekker terug en dan haal ik het wel ergens anders, kijk de bon er voor de zekerheid nog even op na maar volgens mij kun je bij V&D artikelen terugbrengen en geld terugkrijgen en dat zou ik in dit geval dan ook zeker doen als de mogelijkheid er is.

Succes,

stacey
door stacey - May 26, 2009 om 21:29
10352 Antwoorden / 12 Vragen

Ik vergeet de link met uitsluitingen ;-)

Speciale koopavonden - V&D

matusso
door matusso - May 26, 2009 om 21:39
191 Antwoorden / 4 Vragen

U had recht op én de setaanbieding én op korting op elk artikel waar u
een sticker op had geplakt. U heeft naar mijn mening volkomen gelijk.

In de "kleine lettertjes" van de actie staat: 1
sticker per artikel en 1 stickervel per persoon. De korting wordt
gegeven na verrekening van overige kortingen op het artikel (korting
over korting).

De door u gekochte producten zijn niet uitgesloten van de stickeractie.

Waarom de klantenservice u niet de korting achteraf gaf is vreemd. Zij erkenden immers dat u recht had op de korting en dat de kassa  niet goed functioneerde <ahum>.

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - May 27, 2009 om 00:06
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Lieneke,

Met een beperking in de kassa heeft een klant niets te maken. Je
voldoet aan de eisen van de kortingsactie en daar zullen ze naar moeten
berekenen.

Wanneer je het ondergoed al gekocht hebt, zou ik het inleveren bij klantenservice en m'n geld terug vragen.

Wanneer je nog niets gekocht hebt, laat V & D dan de kolère krijgen:

Ten Cate heeft in Geesteren (Ov) een winkel welke niet alleen voor personeel is. Er wordt hoofdzakelijk D & H-ondergoed, badgoed, nachtgoed, T-shirts en ander tricot verkocht tegen zeer aantrekkelijke prijzen, welke voor personeel nòg lager zijn. Onze onderbroeken en haar hemden en zwempakken komen er ook vandaan.

Hardware ERror MAN.

sa
door sarahhh - May 27, 2009 om 12:42
2 Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb ook gebruik gemaakt van zo'n stikkeractie tijdens het prijzencircus. Met BK pannen. Je kon de 4 delige set, maar daarnaast ook een soort stoompan. Als je ze beide kocht kreeg je het voor een aanbideingsprijs/ setprijs.

Ik heb deze op de stickerkortingsavond gekocht. Toen ik thuis op de bon keek, zag ik dat ze per product de stickerkorting hadden toegepast en niet als setprijs. Ik ben toen terug gegaan met mijn bon, en heb het resterende bedrag alsnog zonder enkele problemen ontvangen. Dus ik vind het erg apart ze bij jou zo moeilijk doen. Het is niet waar wat de winkel zegt, dus zou een klacht sturen, want je staat in je recht!

jo
door joanna1956 - May 27, 2009 om 13:00
17 Antwoorden / 8 Vragen

Wat een kletskoek zeg!
Mijn dochter heeft tijden bij C&A achter de kassa gestaan en daar hadden ze ook regelmatig kortingsacties en die waren altijd op de kassa te verrekenen.
Goed, het was soms wat lastig, maar het kon echt wel.
Daar kan het dus niet aan liggen.
Wat je tot nu toe hebt gedaan is eigenlijk wel het maximum.
Het laatste is, dat je gewoon nooit meer bij V&D koopt.
Ondergoed is elders soms net zo goed en goedkoper.

Hou je taai, Joanna.

fejarie
door fejarie - May 27, 2009 om 14:17
29 Antwoorden / 18 Vragen

Het lijkt er een beetje op dat de kassa's allemaal zo ingesteld staan.

Toevallig speelde dit zich ook af bij mij in de stad. Iemand kocht ook wat (kinder) kleding met met korting en ook zij kon niet met de sticker actie "betalen". De zelfde reactie: de kassa kan het "niet lezen"!

Ik zou tóch met m'n kassabon en de goederen teruggaan en mijn geld terug willen hebben, wat uiteraard altijd kan mits je dit binnen de gestelde tijd doet en een briefje schrijven naar het hoofdkantoor.

harrie
door harrie - May 27, 2009 om 15:38
765 Antwoorden / 36 Vragen

Beste JW,

Bij dit soort actie's geld gewoon dubbele korting bij V&D. Zeker als het artikel niet uitgesloten is in de voorwaarden.

Dat de kassa het niet accepteerde is een ICT fout. De klantenservice weet het ook niet (slecht geïnstrueerd) en speelt blufpoker. De mensen achter de kassa krijgen helemaal geen instructie meer, zij moeten vertrouwen op de computerkassa.

Vraag naar de bedrijfsleider, indien niet aanwezig, zijn vervanger. Zelfs de afdelingschef zal uitkomst bieden.

Niet terugbrengen dus, maar gewoon geld terug......

Ter info; enkele weken geleden heb ik mij rot gelachen. kocht een vlakgommetje bij V&D bleek de prijs in de kassa veel hoger te zijn als op het prijsje. Paniek aan de kassa.... Vooral omdat ik als pensionado (kader) ook nog recht op personeelskorting had. Duurde wel een kwartiertje voordat het rond was.

Gewoon altijd naar de leiding vragen bij V&D en het wordt opgelost.

succes, Harrie

heksje49
door heksje49 - May 27, 2009 om 16:34
13 Antwoorden / 11 Vragen

Beste Lenneke,

Ik ben zelf kassamedewerkster bij V&D op de herenmode / lingerie en heb gisteravond gewerkt. Je moet gewoon naar de winkel teruggaan met `t ondergoed, deze laten retouren op de afdeling door `n leidinggevende!, deze kan de artikelen alle 4 scannen en even handmatig afprijzen dus 4 voor de prijs van 3 en van dat bedrag 20%, zo doe ik dat al jaren!! Geen probleem. Veel succes

Heksje

jw
door jw_1 - Jun 10, 2009 om 11:50
2 Antwoorden / 2 Vragen

beste mensen die mijn vraag hebben beantwoord:

Na toch nog wel lang wachten (en een keer extra mailen) kreeg ik vandaag van de V&D dit antwoord:

Naar aanleiding van uw bericht over niet verstrekte korting op de setaanbieding van Ten Cate kunnen wij u het volgende berichten.

Onze vestiging betreurt de door u ervaren situatie. Het klopt dat het kassatechnisch niet mogelijk is om op setaanbiedingen extra korting te boeken. Het klopt tevens dat dit niet als uitzondering vermeld staat. Om deze reden wil de vestiging u alsnog compenseren. U kunt zich met uw kassabon melden bij onze servicekassa

Komt het toch nog goed...

Bedankt voor jullie reakties!

groet, Lieneke

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jun 10, 2009 om 12:10
3809 Antwoorden / 46 Vragen

@ Lieneke:

Mooi. Beter zo. En bedankt voor het terugmelden. We worden hiermee gesterkt in de wetenschap dat het "de poot stijf houden" toch wel vaak helpt.

H.