Misleiding door V&D?
Wij kregen als 'VIP'-klanten van de V&D een uitnodiging voor hun speciale VIP-koopavond met mooie kortingsstickers.
Bij de kassa zeiden ze tot mijn afschuw dat ze alleen óf de setkorting óf de stickerkorting konden geven.
Ik voel mij misleid en ik geloof dat ik in mijn recht sta als ik vind dat ik wél recht heb op beide vormen van korting.
Op hun begeleidende folder staat ook niets over dit soort beperking bij dit soort acties. Ik heb een klachtenkaart ingevuld, maar voel me erg misleid door deze actie.
Vindt u dat ook? En kan ik nog meer doen dan dit?
Het is de aanbieding van Ten Cate: 4 producten halen, 3 betalen.
In mijn geval heb ik 4 doosjes ondergoed van Ten Cate uitgekozen.
Er zijn een aantal (kleding)merken uitgesloten, (dat ligt niet aan V&D maar aan het merk die veelal geen (extra)kortingacties op hun merk accepteren) Maar ten Cate staat daar niet bij dus ik zie geen reden waarom je de extra korting hiervoor niet zou (kunnen) krijgen.
Aan de kassa ligt het echt niet, jereinste onzin er zijn verschillende manieren om kortingen te verwerken en kassa`s van tegenwoordig hebben genoeg mogelijkheden hiervoor.
Ik zou er nog mee terug gaan, geen extra korting zoals beloofd dan nemen ze het maar lekker terug en dan haal ik het wel ergens anders, kijk de bon er voor de zekerheid nog even op na maar volgens mij kun je bij V&D artikelen terugbrengen en geld terugkrijgen en dat zou ik in dit geval dan ook zeker doen als de mogelijkheid er is.
Succes,
U had recht op én de setaanbieding én op korting op elk artikel waar u
een sticker op had geplakt. U heeft naar mijn mening volkomen gelijk.
In de "kleine lettertjes" van de actie staat: 1
sticker per artikel en 1 stickervel per persoon. De korting wordt
gegeven na verrekening van overige kortingen op het artikel (korting
over korting).
De door u gekochte producten zijn niet uitgesloten van de stickeractie.
Waarom de klantenservice u niet de korting achteraf gaf is vreemd. Zij erkenden immers dat u recht had op de korting en dat de kassa niet goed functioneerde <ahum>.
Dag Lieneke,
Met een beperking in de kassa heeft een klant niets te maken. Je
voldoet aan de eisen van de kortingsactie en daar zullen ze naar moeten
berekenen.
Wanneer je het ondergoed al gekocht hebt, zou ik het inleveren bij klantenservice en m'n geld terug vragen.
Wanneer je nog niets gekocht hebt, laat V & D dan de kolère krijgen:
Ten Cate heeft in Geesteren (Ov) een winkel welke niet alleen voor personeel is. Er wordt hoofdzakelijk D & H-ondergoed, badgoed, nachtgoed, T-shirts en ander tricot verkocht tegen zeer aantrekkelijke prijzen, welke voor personeel nòg lager zijn. Onze onderbroeken en haar hemden en zwempakken komen er ook vandaan.
Hardware ERror MAN.
Ik heb ook gebruik gemaakt van zo'n stikkeractie tijdens het prijzencircus. Met BK pannen. Je kon de 4 delige set, maar daarnaast ook een soort stoompan. Als je ze beide kocht kreeg je het voor een aanbideingsprijs/ setprijs.
Ik heb deze op de stickerkortingsavond gekocht. Toen ik thuis op de bon keek, zag ik dat ze per product de stickerkorting hadden toegepast en niet als setprijs. Ik ben toen terug gegaan met mijn bon, en heb het resterende bedrag alsnog zonder enkele problemen ontvangen. Dus ik vind het erg apart ze bij jou zo moeilijk doen. Het is niet waar wat de winkel zegt, dus zou een klacht sturen, want je staat in je recht!
Wat een kletskoek zeg!
Mijn dochter heeft tijden bij C&A achter de kassa gestaan en daar hadden ze ook regelmatig kortingsacties en die waren altijd op de kassa te verrekenen.
Goed, het was soms wat lastig, maar het kon echt wel.
Daar kan het dus niet aan liggen.
Wat je tot nu toe hebt gedaan is eigenlijk wel het maximum.
Het laatste is, dat je gewoon nooit meer bij V&D koopt.
Ondergoed is elders soms net zo goed en goedkoper.
Hou je taai, Joanna.
Het lijkt er een beetje op dat de kassa's allemaal zo ingesteld staan.
Toevallig speelde dit zich ook af bij mij in de stad. Iemand kocht ook wat (kinder) kleding met met korting en ook zij kon niet met de sticker actie "betalen". De zelfde reactie: de kassa kan het "niet lezen"!
Ik zou tóch met m'n kassabon en de goederen teruggaan en mijn geld terug willen hebben, wat uiteraard altijd kan mits je dit binnen de gestelde tijd doet en een briefje schrijven naar het hoofdkantoor.
Beste JW,
Bij dit soort actie's geld gewoon dubbele korting bij V&D. Zeker als het artikel niet uitgesloten is in de voorwaarden.
Dat de kassa het niet accepteerde is een ICT fout. De klantenservice weet het ook niet (slecht geïnstrueerd) en speelt blufpoker. De mensen achter de kassa krijgen helemaal geen instructie meer, zij moeten vertrouwen op de computerkassa.
Vraag naar de bedrijfsleider, indien niet aanwezig, zijn vervanger. Zelfs de afdelingschef zal uitkomst bieden.
Niet terugbrengen dus, maar gewoon geld terug......
Ter info; enkele weken geleden heb ik mij rot gelachen. kocht een vlakgommetje bij V&D bleek de prijs in de kassa veel hoger te zijn als op het prijsje. Paniek aan de kassa.... Vooral omdat ik als pensionado (kader) ook nog recht op personeelskorting had. Duurde wel een kwartiertje voordat het rond was.
Gewoon altijd naar de leiding vragen bij V&D en het wordt opgelost.
succes, Harrie
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Ben ik verplicht mee te doen aan steekproef Enexis gasmeter?
Een onduidelijke brief gekregen van Enexis om mee te doen aan een steekproef. Deze steekproef stelt vast of mijn gasmeter betrouwbaar meet. Ben ik verplicht daar aan mee te doen en een hele middag thuis te moeten wachten op een monteur van weer een ander bedrijf ? Dus een vrije dag te moeten opnemen hiervoor ? Lees meer
Neato robotstofzuiger gekocht bij Albert Heijn, binnen garantie onbruikbaar. Wie is er verantwoordelijk?
Wij hebben Maart 2023 bij Albert Heijn een Neato D8 gekocht voor €199,-. Mooi ding, werkte goed tot een paar weken geleden de app niet meer opstart en verbinding kan maken. Resultaat > stofzuiger kun je niet meer instellen of aanzetten via de app. Na wat onderzoek lees ik dat Neato falliet is. Hij gaat nog wel aan en uit maar uiteindelijk heb je toch de app nodig om de robot in te stellen om ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer