bk
door bklerk Jul 15, 2005 om 23:11
Winkels & webshops

Nieuwe Supermarkt

Hallo L.S    Op Woensdag 20 Juli opend een Nieuw Supermarkt  Lekker Laag  Superstore . In de Oude Vestiging van A. H. Winkelcentrum In de Boogaard te Rijswijk .Tegenover V en D   Aan Kassa de vraag Houden Jullie deze Super eens in het Oog ? Is deze Super waarvan dit de 3e Vestiging is in Nederland werkelijk de Goedkoopste. van Nederland.

                           groetjes  bert

858 7 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 13:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Bert,

Lekker & Laag is een nieuwe formule van Laurus (Konmar, Edah), waar
nog weinig onderzoek naar egdaan is. Wellicht is het een idee voor
Kassa om deze mee te nemen in het maandelijkse winkelmandje?

Ze hanteren de volgende extra service: De Superstore hanteert het `no compromise-principe`: als elders een product
goedkoper is, krijgt hij het gratis mee. Producten met een verscode van dezelfde
of de volgende dag mogen ook gratis meegenomen.

Brynnar

ve
door verwijderd - Jul 18, 2005 om 13:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat Lekker & Laag is inderdaad geintroduceerd bij de Edah winkels en daar zijn inmiddels ook dus de superstores....
Je kunt veel winkelprijzen e.d. vergelijken op de volgende site
www.supers.nl
Veel dingen beloven bij de vershillende winkelketens van goedkoopste enz. die in de praktijk wel eens wat anders uitpakken.......

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 15:24
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dus als ik met mijn Digros kassabon daar binnenloop, kan ik een hoop gratis meenemen? :-)

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 16:04
0 Antwoorden / 0 Vragen

jij wel.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 17:41
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Bert,

Ik ben toevallig zelf ook wezen kijken bij de winkel in Rijswijk en mijn bevindingen zijn dat niet alle producten goedkoper zijn. Ik werk zelf in een supermarkt en bij ons zijn veel artikelen goedkoper. Maar volgens de consumentenbond zijn wij dan ook wel de goedkoopste.

ve
door verwijderd - Aug 9, 2005 om 17:56
0 Antwoorden / 0 Vragen

HAllo Doppy bedankt voor je reactie ook omdat je bij lekker laag ben wezen kijken. Nu schrijf je je werkt zelf bij 'n supermarkt. De reclame van lekker laag zie je elders een artikel wat lager is . Dat kan wel kloppen maar het moet wel van dezelfde Fa zijn . Neem bv Karnemelk de goedkoopste verse Karnemelk kost bij Hoogvliet slechts 37 cent Bij lekker laag is ze duurder. Lekker laag zegt dan is waarschijnlijk de kwaliteit minder. Ik proef geen verschil. wie ben ik ? Wist je dat Hoogvliet en de Jumbo ( Haagsche Markt ) hetzelfde Kookmagazine ( Boodschappen ) hebben en toch heeft men niets met elkaar te naken. Althans dat wordt beweerd. Maar in verpakte Pap is Lekker Laag de Goedkoopste  behalve Griesmeel daar zit Hoogvliet duidelijk onder . Zuivel (verse Melk 55 cent Lidle) om in de gaten te houden door de Jongens en Meisjes van Kassa. Daar zit per Supermarkt behoorlijke verschillen in.

                                                                Bert

ve
door verwijderd - Sep 30, 2005 om 18:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo l.s. Enige tijd geleden plaatste ik bovenstaande Dat lekker Laag valt alweer tegen. Ze hadden biologisch Pap soorten daar versta ik onder rijstepap havermout en gort en griesmeel de prijs was redelijk, omdat het per liter ging. Ik nam om de dag 1 liter Havermout voor 1.30 Euro dat ging precies 2 weken goed. Toen kwam er geen havermoutpap meer bij navraag ging dat artikel zo goed dat ik vroeger moest komen op de Dinsdag of Vrijdag. Maar niets was minder waar. Ze hebben het uit het bestand genomen. Omdat het artikel minder ging. De verpakte pap producten werden eerst een cent verhoogt  later nog eens 3 cent erbij (lekker Laag ?) Nu is het even duur als bij AH of Hoogvliet. Produkten aan bederf onder hevig die op data komen bv 30 Sept. waren eerst gratis nu zeggen ze meneer komt u tussen 4-5 terug dan krijgt u 25% korting terwijl vis produkten van 9 Oktober verkoop data in de winkel liggen.Dus dat verkoop praatje heeft zich ook al achterhaald met 1 dag voor data 25% korting op dat gratis meenemen dat is er niet meer bij. En langzaam normaliseren de prijzen of grote party fris drank aan data 29-12-2004 -- 29-12-2005 uiterste verkoop ?  5 halen 4 betalen voor 1 Euro  of een Tray van 24 blikjes voor 4 Euro datzelfde was ook zaterdag jl met appelmoes 4 potjes voor een Euro of 24 potjes voor 5 Euro m.a,w 20 halen 4 gratis. Maar wat moet je als je alleenstaande bent ?             groetjes  bert