door wil_1 Nov 24, 2003 om 15:05
Winkels & webshops

Ombouw konmar winkels?

Wat vinden wij als consumenten van het voornemen van Laurus om de Konmar supermarkten weer om te bouwen en er Super de Boer of Edah van de maken? is dit een verstandig besluit van Laurus of zegt u, van mij het de Konmar mogen blijven?

488 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij hebben dan geen konmar in de buurt, maar ben er wel 's geweest. Het ombouwen is natuurlijk onzin, eerst alles konmar en nu weer terug bouwen. Kost alleen maar geld. Wat ze bij konmar wel mogen doen is al het zwart weg halen, de winkel ziet er, ondanks geel en groen, toch donker uit.. Maar weer naar de 'oude' staat brengen hoeft ook weer niet...

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

De Konmar is even duur als Super de Boer. Van mij mag het allemaal Edah's worden. Ga naar de Konmar om m'n gratis bakje koffie te halen (-; en koop pak houdbare melk die hetzelfde kost als bij de Aldi/Lidl. Momenteel is Ali goedkoper nl. 42 euro cent voor verse melk....

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

opzich is het geen slecht plan om de winkels weer om te bouwen
het lijkt misschien een groot plan met weinig effect maar konmar zit ongveeer op hetzelfde prijs niveau van de ah dus als ze ze weer trug bouwen naar winkels die er makkelijker onder dat prijs niveau kan gaan wordt het voor vele consumenten weer een stuk goedkoper

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het goed dat ze het gaan verbouwen.
Konmar is duur. Bij ons is de konmar de Edah geworden en je merkt het wel in je portomonee.
Stukken goedkoper. Wel veel drukker ineens.
Geen mij maar de Edah ipv de Konmar.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Marketingtechnisch is het het handigst als de winkels weer ouderwets Super de Boer of Edah gaan heten en er ook weer zo uit gaan zien en natuurlijk met de ouderwetse goedkope prijzen.
Financieel gezien kost het wel extra geld om de winkels om te bouwen...en dat vertaalt zich uiteindelijk toch ook in de portemonee van de consument.
Kortom: van mij mogen het Konmars blijven, maar dan wel met Edah/Super de Boer prijzen!!!

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb zelf bij SDB gewerkt en daar heb ik het ombouwen van dicht bij meegemaakt en ik vond het een hele domme zet om ubethaud iets om te bouwen en vooral om zoveel geld in iets te pompen tewijl je nog genees weet of daar wel iets mee te halen valt maar ik moet er wel bij zeggen dat de SDB formule een stuk beter is dan de Konmar formule

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind het onzin het was eerst dit en dan weer dat je wordt er niet goed van en de enige die er niet blij mee zijn zijn wij want het wordt doorberekend naar ons heb ik wel eens het idee

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

het is grote onzin om het weer om te bouwen wij moeten het betalen en meer klanten krijgen ze er toch niet door omdat de mensen nu eenmaal meestal naar de supermarkt gaan die het dichts bij zijn huis is

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

het kost natuurlijk weer veel geld, maar ik zou liever zien dat ze weer gingen ombouwen. Je wilt als consument toch graag keus hebben. En zelf bepalen naar welke winkel je wilt, ookal is het van hetzelfde concern.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het is een slecht plan! Mensen die roepen dat Super de Boer beter is, weten niet waar ze over praten... de reden waarom Konmar is geflopt is namelijk vooral dankzij die keten. Konmar is bijna vanaf het begin 100% hetzelfde geweest als Super de Boer, daarom was het zo duur! Voorheen was Konmar stukken goedkoper dan zowel Edah als Super de Boer! Wees blij als je Konmar blijft en straks een Konmar SuperStore wordt, deze gaat terug naar de formule van voor 2001 met lage prijzen! Super de Boer is echt 10x niks...

ve
door verwijderd - Jun 4, 2006 om 18:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Wij vinden t wel een goed plan, worden de prijzen misschien nog lager.

Groetjes,

Medion.