De
door Dennis1973 Jan 13, 2016 om 00:20
Winkels & webshops

Onbeket pakket ontvangen

Ik heb vandaag een pakket ontvangen waar ik voor heb moeten tekenen maar heb die nep nike trui die erin zit nooit besteld.
Er staat ook geen afzender erop alleen een naam david.

Ik heb 20-12-2015 wel een jas voor 137 euro besteld van een duitse website hz-tv.de maar nooit een track en trace nummer ontvangen en de jas ook niet

Zou het hier mee te maken kunnen hebben?
Opgelicht ben ik in ieder geval zeker maar weet wat te doen met het vandaag ontvangen pakket

1112 3 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Jan 13, 2016 om 06:08
11969 Antwoorden / 15 Vragen

"Zou het hier mee te maken kunnen hebben?"

Dat zou best kunnen ja. Misschien heeft iemand anders nu een nep jas ontvangen...

Wat te doen? Informeer bij de verkoper.

Topantwoord

hutch
door hutch - Jan 13, 2016 om 09:18
4515 Antwoorden / 29 Vragen

Als ik de Duitse taal op die website bekijk is dat zeer erbarmelijk geschreven. Lijkt helemaal via Google vertaald te zijn.
Ik zou zeggen: wees blij dat u überhaupt nog wat ontvangen heeft. Probeer eerst eens via die website contact te krijgen en om uitleg vragen.
Maar niet direct terugsturen. Dan heeft u in ieder geval nog iets....... Hebben is hebben en krijgen is de kunst.

Ik zie o.a. 2 paar sokken van een zeer bekend merk van € 198,24 (!) voor € 11,22...... Buiten dat dat eerste bedrag een achterlijk hoog bedrag is, moet iedereen toch wel in de gaten hebben dat 'iets' wat € 200,-- kost en nu aangeboden wordt voor € 11,-- er toch iets niet helemaal in de haak is.
U wordt op die website compleet voor de gek gehouden (voorgelogen) en krijgt ook nog eens eerste klas rommel toegestuurd.

Aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid Chinezen die deze Duitse website beheren, zoals ook zoveel in Nederland gebeurt.

En waarom men altijd maar blijft bestellen bij die obscure websites, is mij een raadsel. Zoals dit voorbeeld hierboven zou men toch direct super achterdochtig moeten worden......?!?! Of is men zo naïef om te denken dat dit allemaal zeer correct is en de gok wil wagen? Op die website staan geen bedrijfsgegevens. Deze website is eigendom van ene (zich noemende): Sven S. Voor meer gegevens klik *  hier  *. Maar ik betwijfel of dat een echt/bestaand adres en telefoonnummer is.

Dus.... daar nooit (!) meer wat bestellen. Bij een volgende keer altijd gaan googelen met alle gegevens die men over deze website kan vinden.
Zie dit maar als leergeld.......

De
door Dennis1973 - Jan 13, 2016 om 22:27
1 Antwoorden / 1 Vragen

Aangezien die jas overal was uitverkocht en daar nog wel voor de normale prijs heb ik hem daar gekocht, heb niet gekeken naar andere dingen die op die site stonden toen ik bestelde dat die van zo hoog zijn "afgeprijst" de prijs die je er voor moet betalen zijn wel redelijk.

Duits kan ik niet goed dus de vertaling zegt me weinig

iig bedankt voor de info Hutch en ik zal, whois.domaintools vaker gaan gebruiken
Met googelen kom ik alleen maar rechtstreeks naar die site

Dat ik opgelicht was was me el al duidelijk, toch beter opletten bij onbekende sites volgende keer