Pe
door Perfectionbody.nl Feb 24, 2021 om 12:29
Winkels & webshops

Perfectionbody ik heb in December al gelijk terug gestuurd en krijg aanmaningen

Beste Mensen
Ik heb het in december al terug gestuurd met de mededeling dat het tubbetje niet voldoet  aan mijn verwachtingen en ik krijg nog steeds aanmaningen dat kan toch niet
Gr.Jet

1005 6 Rapporteer

heremietkreeft
door heremietkreeft - Feb 24, 2021 om 12:35
16867 Antwoorden / 202 Vragen

Re: Aanvullend, vooralsnog niet betalen en schriftelijk reageren. En verder: Heeft u de bevestiging zelf dat u het heeeft teruggezonden? Dus ook bewijs van verzenden door u zelf? Zo niet, dan wordt het mogelijk lastig en heeft u mogelijk iets aan deze info:

Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

Zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de ACM
www.consuwijzer.nl  Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
 ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond  Houd rekening met eventuele kosten die u zou moeten maken indien u bijv. ook een ingebreke stelling zou willen doen of hoe dan ook al een klacht indienen bij de leverancier als u het adres heeft dat dan het beste aangetekend per brief kan. Een brief aangetekend verzenden kost al € 13,50.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Feb 24, 2021 om 12:37
1389 Antwoorden / 10 Vragen

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/perfection-body-nl-oplichters?id=602771

Even  zoeken en alles staat eral...

En  het  bewijs van retour sturen naar  hun sturen... moet voldoende zijn.
Aangetekend hoeft niet.

heremietkreeft
door heremietkreeft Feb 24, 2021 om 12:41
16867 Antwoorden / 202 Vragen
Pe
door Perfectionbody.nl Feb 24, 2021 om 12:53
Antwoorden / 1 Vragen

Ik heb geprobeerd te bellen  maar zonder succes. Ik heb diverse brieven  gestuurd  maar krijg nergens  geen  antwoord op ik heb ook een paar foto's  gemaakt  van de brieven  die ik weer stuurden maar ook helaas
Gr.

audb
door audb Feb 24, 2021 om 13:58
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Gewoon negeren.

Sturen ze een brief met de dreiging om een deurwaarder te sturen? dat gaan ze heus niet doen en zo wel is een rechtzaak een verloren zaak voor hun en dat weten ze ook.

Stuur een Email met de verzendbewijs en geef aan dat u hiermee de bewijs hebt aangeleverd en dat u geen verdere Emais of brieven van hun wil hebben en mochten ze dat wel doen u dan stappen onderneemt.

marita5
door marita5 - Feb 24, 2021 om 14:43
11519 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo perfection ,

1 ) Verander uw gebruikersnaam , de meeste forumleden zullen denken dat de eigenaar van deze flut site reageert .
      Klik op Profiel ( naast Categorieën ) en dan op bewerk Profiel .

2) Gezien de vele klachten over deze site , neem eens contact op met Consuwijzer , klik op de rode regel .

https://www.consuwijzer.nl/stel-uw-vraag-aan-acm-consuwijzer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Feb 24, 2021 om 15:17
2071 Antwoorden / Vragen

Volgens de wet is de verzender verantwoordelijk voor het vervoer dus dient u te bewijzen dat uw retour afgeleverd is. De meeste webshops accepteren een verzendbewijs als bevestiging maar strikt genomen is dat niet genoeg als de webshop moeilijk gaat doen.

panter22
door panter22 - Feb 24, 2021 om 16:12
6599 Antwoorden / Vragen

Hoe heb je die tube teruggestuurd, gewoon in de brievenbus gegooid.
Of als pakje ingeleverd bij een PostNL punt, standaard met track en trace, maar niet aangetekend?

ma
door malty - Feb 24, 2021 om 16:24
1112 Antwoorden / 1 Vragen

U heeft het wel in december terug gestuurd maar heeft u dat binnen de 14 dagen bedenktijd gedaan?