vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 15:07
Winkels & webshops

Perry Boxtel (45kmparts.nl of perry verbruggen) leverd onderdelen niet en geld is ook nog niet terug gestort

Op 21-1-2019 bestelling geplaats van 3 onderdelen. 1 onderdeel is geleverd, maar 2 ondeldelen (back-order) zijn tot op heden nooit geleverd. Na 12 keer bellen en 3 mails en 5 whatsapp's verder is het nogsteeds niet geregeld.

Smoesjes aan de telefoon worden opgegeven, o.a 1ste product achter-spoiler voor een microcar MC2 "product is een stylings onderdeel en moet los gefabriseerd worden (triest, aangezien dit onderdeel in het werkplaats-handboek staat) het 2de onderdeel is een sportstuurtje (nooit meer leverbaar kreeg ik 2 weken geleden pas te horen) er is nooit telefoniscch overleg geweest over de vertragde levering, thans ik bel en krijg smoesjes te horen. Zelf vertikt Perry te communiceren.

2 weken geleden telefoniscch afgesproken (10 werkdagen) zou het geld terug gestort worden en/of eventueel een racestuur (product 2) dat wel leverbaar is. Maar Helaas, wederom een loze belofte.

Nu ruim 3,5 maand verder ben ik het spuug-zat.

4288 9 Rapporteer

diumenge
door diumenge - May 18, 2019 om 15:33
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Oké, weten we dat ook weer.

tenormin
door tenormin - May 18, 2019 om 15:40
16844 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, maar daar kunnen wij in ieder geval, niets aan doen. Zet uw klacht op Trustpilot of Klacht.nl. Misschien reageren ze dan wel.

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 15:48
8 Antwoorden / 7 Vragen

Tja, Dit gaat ook wel gebeuren. Hier is het consumenten-recht geschonden. Ergens verwacht ik dat kassa belbus dit oppikt, want deze hebben al eerder een Item gehad over dit bedrijf dat wederom in gebreken is.

Bedankt voor uw reactie

Topantwoord

ju
door juliomariner - May 18, 2019 om 15:45
1329 Antwoorden / 2 Vragen

Is wel humor racestuur in een 45 km voertuig

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 16:00
8 Antwoorden / 7 Vragen

ach, het kan nog wel gekker hoor :) Ik ben bezig met een speciaal paint op mijn motorkap en de huidige wrapping (camo blauw) gaat eraf en wordt mat zwart met glans highlights.

Topantwoord

tenormin
door tenormin - May 18, 2019 om 16:32
16844 Antwoorden / 108 Vragen

@vleermuiswes, denk niet dat, als ze al eens een item hebben gemaakt over dit bedrijf: kleine kans dat dit weer gebeurd. U maakt er inderdaad een grappig voertuig van, zo te lezen. Maar schrijf eens naar de belbus:
Weet niet of link lukt maar goed, anders kunt u het zelf ook, nee dus, maar het is het goede mailadres. ;-))
belbus@bnnvara.nl

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 16:35
8 Antwoorden / 7 Vragen

Bedankt voor uw reactie, ik ga dit zeker proberen

tijger1
door tijger1 - May 18, 2019 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als er dan al problemen waren met dit bedrijf, waarom bestelt u daar dan toch?

En de belbus pikt natuurlijk helemaal niets op.

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 16:53
8 Antwoorden / 7 Vragen

https://www.youtube.com/watch?v=bXGrFm195Mg&t=29s <<< dit was 3 jaar geleden.

Over het algemeen stoot een Ezel zich niet aan de zelfde  steen, maar Perry Verbruggen,... dat stomme dier, Dat stoot zich wel een keer of vier.

Normaliter gaat men er vanuit dat een bedrijf leert als zij gewezen worden op ernstige fouten.

Ik zal helaas 1 klacht zijn binnen 100 positieve reacties, dus dit valt niet op

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 18, 2019 om 16:43
11528 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Vleermuiswes ,

Zijn nergens bij aangesloten , lees deze informatie eens door , klik op de rode regel

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/kopen-op-afstand/voorbeeldbrief-online-verkoper-betaalt-geld-niet-terug

Mobiliteitscenter Perry Verbruggen & 45 km Parts

Mijlstraat 21a
5281 LJ Boxtel

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 16:46
8 Antwoorden / 7 Vragen

Djw! nette voorbeeld brief

marita5
door marita5 May 18, 2019 om 16:47
11528 Antwoorden / 15 Vragen

Graag gedaan , suc6 .

heremietkreeft
door heremietkreeft - May 18, 2019 om 18:31
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Kan het zijn dat uw toonzetting bij de leverancier ietwat scherp is door het spuugzat zijn?
Maar ook dat u niet vooraf iets beter had geïnformeerd naar deze webshop (betrouwbaarheid?). Uit andere reacties leid ik af dat dat wel ?? zou oproepen.
Kan het zijn dat hier ook sprake is van goedkoop = duurkoop, of helemaal geen koop?

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 18:42
8 Antwoorden / 7 Vragen

Okay, Ik ben bereid om het aan te passen, Na vriendelijk, komt zakelijk, na een combinatie hiervan wordt het "Nu!"" ik ben nu inmidddels in het stadium dat het iets  meer dwingender wordt, er komt nog persoonlijjk bezoek aan en daarna dreigend / uiiterst geweld

hij zal wel denken een nonplusser die niet mobiel is, zijn doelgroep oud en sienil

heremietkreeft
door heremietkreeft May 18, 2019 om 19:35
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Let dan vooral op dat het niet als boemerang voor u werkt en u een strafrechtelijke aanklacht 'aan de broek' krijgt. Schakel dan via het www.juridischloket.nl een advcocaat in. Geweld gebruiken levert u absoluut een strafblad op!

vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 19:45
8 Antwoorden / 7 Vragen

Uiteraard zal ik hierop letten, dank voor uw belangstelling

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 18, 2019 om 18:37
11528 Antwoorden / 15 Vragen
vleermuiswes
door vleermuiswes May 18, 2019 om 19:01
8 Antwoorden / 7 Vragen

Dat valt op ;) Djw