Probleem online bestellen Ah en korting Gall&Gall
Sinds anderhalf jaar doe ik al mijn boodschappen via AH online, incl. alle boodschappen bij Gall&Gall en de Etos.
Sinds het online bestellen ben ik niet meer in een filiaal van Gall&Gall geweest.
Probleem is het volgende:
Bij Gall&Gall heb je een klantenkaart nodig a 10 euro per jaar om kortingen te krijgen, deze dient verlengd te worden. Je dient de kaart bij AH te registreren om korting te krijgen.
Ik bestel elke week wijn via Gall&Gall en zie dat er korting af gaat ( let er niet altijd op)
Nu blijkt dat de korting er alleen afgaat indien je voor de aanbieding geen klantenkaart nodig hebt. Blijkt dat mijn kaart al op 15 november 2015 verlopen was. Aangezien ik niet meer in een Gall&Gall winkel was geweest heb ik daar geen melding van gehad. Tevens heb ik geen email gehad met de melding van een verlopen kaart.
Je kunt op de kaart niet zien of hij verlopen is, alleen via een melding in de winkel.
Ik heb direct mijn kaart verlengd toen ik een doos wijn bestelde en het mij opviel dat er een behoorlijk bedrag aan korting niet van het totaal afgeschreven was.
Al met al heb ik een zeer groot bedrag aan korting misgelopen. Ik doe al mijn boodschappen in een keer dus een behoorlijke lijst, waarin ik niet elk artikel ga controleren op kortingen.
Ik heb AH gebeld en gevraagd wat de tegemoetkoming is, aangezien er geen melding komt dat de kaart verlopen is. Indien je bij de registratie van de kaart een fout maakt, krijg je direct een foutmelding. Als compensatie kan ik 2 X een gratis bezorging krijgen. Ik vind het absurd en vrees dat veel meer mensen getroffen zijn door deze manco in de AH site.
Met excuus maar zelf een beetje opletten dat de kaart na een jaar verloopt is u al teveel moeite want de winkelier moet u waarschuwen voor iets wat u zelf voor de duur van een jaar heeft aangeschaft. Op de website van Gall&Gall die u wekelijks bezoekt zal u ook wel een account hebben waarbij de kaartgegevens te controleren zijn en u op een simpele manier een nieuwe aan kan vragen. Geeft u daarbij ook nog een automatische incasso opdracht af dan wordt de kaart ieder jaar automatisch verlengt.
Hallo HVink ,
Het staat op hun site :
Indien u geen automatische incasso hebt afgegeven , vervalt de geldigheid van de klantenkaart van Gall & Gall steeds na èèn jaar nadat deze is aangeschaft.
Je kunt de klantenkaart , na het verstrijken van de geldigheidstermijn , voor 10 euro voor èèn jaar verlengen in èèn van de Gall & Gall winkels .
Heb je al een kaart en wil je een automatische incasso afgeven? Vul dan dit formulier in en stuur hem op naar het antwoordnummer dat op het formulier staat. Je klantenkaart verlengen gaat dan helemaal automatisch!
@Marita5, wederom srry, zag je antw. niet :-) wees dan niet zo snel :-) goed gevonden hulde +10
@Eclipse , ik ben niet snel , mamma mia ik scroll me de pleuris op deze waardeloze site , ik ga alle richtingen uit om een antwoord te plaatsen ., internet blijft maar draaien .
Ik denk dat het nog niet in de software is verwerkt, het is vrij nieuw dat bestellen/bezorgen, een aanbieding lijkt mij toch al een korting ? Meestal timmeren ze de voorwaarden zo dicht dat U overal mee accoord moet gaan ook mocht er iets mis gaan met de korting, Een waarschuwing op uw computer dat uw kortings kaart bijna is verlopen getuigt van fatsoen, maar ja, alles wat ze in kas kunnen krijgen.!!..en waarschijnlijk updaten ze de software niet regelmatig ( maar dat is een aanname)
De klantenkaart kunt u automatisch verlengen door daarvoor een automatische incasso af te geven.
Niet gedaan, dus moet u de schuld niet bij Ahold leggen.
Waarschijnlijk heeft Ts teveel wijn gedronken en dit niet gezien op de site ;-))
Da's een flauw antwoord, niet van je verwacht. Teveel gedronken is een conclusie. Er zijn mensen die een glas wijn waarderen; daar raak je niet dronken van.
Denk eerder dat ze slechtziend is want ze gaat, voor de boodschappen bij AH, Etos en Gall&Gall, de deur niet meer uit.
Ik weet helemaal niets van en over de Gall & Gall-kortingskaart, dat heeft ook APPIE mij nooit verteld en weet u hoeveel korting ik daardoor nu ben misgelopen.....nul%!
Heeft u AH nu gevraagd het klantenkaarten-systeem te gaan verbeteren? Via dit forum bereikt u namelijk nooit heel drinkend Nederland om AH in de wielen te kunnen rijden met dit falende kortingssysteem, dat hen klaarblijkelijk extra winst oplevert bij hun trouwe klanten.
Proost!
U krijgt ook geen bericht als uw paspoort of rijbewijs verloopt. Ook dit is uw eigen verantwoordelijkheid.
En achteraf misgelopen korting claimen, ik weet niet of ik het brutaal of minder slim vind. Maar goed krijgen doet u het niet.
Diewilik
@Diewilik, dat krijg je wel, n.l. van je gemeente. Ik heb in ieder geval een brief van mijn gemeente gehad dat mijn id kaart verloopt.
ik heb de vorige week ook een brief gehad van de gemeente dat mijn id kaart verloopt .
Mmhhh, ik heb een paar haar geleden met een verlopen rijbewijs gereden, weliswaar maar een korte periode maar toch. En afgelopen zondag keek ik naar wegmisbruikers en daar werd iemand met een verlopen rijbewijs aan de kant gezet en toen de bestuurder aangaf dit niet te weten zei de agent dat hij gewoon maar af en toe op zijn rijbewijs moest kijken voor de vervaldatum.
Misschien dat niet iedere gemeente dit doet.
Diewilik
Rotterdam stuurt ook bericht. Maar het is heel simpel. Meld u aan bij Mijnoverheid en u krijgt voor al die zaken tijdig een berichtje in uw berichtenbox.
@Tijger, die aanmelding heb ik een jaar geleden al gedaan, maar mijn gemeente doet hier nog niet aan mee.
Maar als het CBR er we aan meedoet krijg ik deze keer in ieder geval op tijd bericht over mijn rijbewijs, voor de zekerheid heb ik deze keer 3 maanden voor de vervaldatum in mijn Google agenda gezet, kan niet misgaan :-)
En hebt u ook aangeboden de 10 euro alsnog te betalen over de periode vanaf 15/11/15?
Zeer scherp, jammer dat ik maar 1 puntje mag geven.
Diewilik
Schande van AH... Eigenlijk zouden ze verplicht moeten worden om ook de voorraad in de kasten van hun klanten bij te houden. Je zou zomaar iets vergeten te kopen.....
Ik vind absurd dat u anderen verwijt wat u zelf hoort bij te houden. Niks geen manco aan de site maar aan uw eigen gemaktzucht. U verdient in mijn ogen beslist geen 2 x gratis bezorgen, datis dus erg coulant van AH
Nieuw op Vraag & Beantwoord
AirBNB
Ik heb een boeking gemaakt via AIRBNB, die moet je vervolgens meteen betalen anders vervalt de boeking.
De knop van het betalen deed het niet. En daarom heb ik handmatig geld overgemaakt naar AIRBNB.
Ik heb een boekingsnummer en ik heb een rekeningnummer van hen.
Echter doordat de betaalknop niet is gebruikt is de boeking geannuleerd. Zij hebben mijn geld niet op de correcte m
...
Lees meer
Refund mails alitalia???
Nu, na meer als twee jaar na het faillissement van Alitalia krijg ik een reactie van Alitalia mbt een refund voor twee geannuleerde tickets.
Men vraagt hiervoor een copie van mijn ID en mijn bankgegevens.
ik vertrouw dit niet helemaal.
Zijn er meer mensen die een mail hebben gehad of ervaring hiermee hebben?
Lees meer
Filmbox bij kpn
Ik kreeg een mail van KPN dat filmbox nu bij hun op kanaal 50 zit,natuurlijk meteen gaan kijken,maar het werkt nog niet
Me wel afgevraagd,moet je hier nu extra voor gaan betalen?
Net zoals bij netflix?
Voor mij heel onduidelijk,want daar heb ik geen zin in,heb al 4 van dit soort,gewoon betaald
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer