al
door algemeen Dec 4, 2020 om 11:53
Winkels & webshops

Screen/PVC kozijnen

Wij willen ritzscreen laten plaatsen aan ons appartement.Nu valt ons op dat firma's die ritzscreens leveren niet zijn aangesloten bij een organisatie indien een firma failliet gaat en iemand anders de levering overneemt.

1117 10 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Dec 4, 2020 om 12:03
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat is dan goed om van te voren te weten.

heremietkreeft
door heremietkreeft - Dec 4, 2020 om 12:18
16883 Antwoorden / 202 Vragen

Heeft u dan al betaald?? Neen toch? Bij een faillissement behoeft in beginsel niemand de levering over te nemen als die er vervolgens dan geen geld voor ontvangt en de alsdan door u gedane betaling in het faillissement verdwijnt. 'Leuker kan ik het in deze niet voor u maken'.

ma
door malty - Dec 4, 2020 om 12:20
1112 Antwoorden / 1 Vragen

Een firma zoeken waar je pas betaald nadat alles geleverd en gemonteerd is.

Pharmacopolam Circumforaneum
door Pharmacopolam Circumforaneum - Dec 4, 2020 om 12:24
1389 Antwoorden / 10 Vragen

Een Branch verreniging koste geld en stelde vaak strenge eisen....

Dan krijg je meestal een duurdere firma.

Net als voor mijn auto, Dealer duurste,  Bovag  voordeliger en de  onafhankelijke nergens aangesloten  voordeligste....
Een Turk, Marokaan of Ygoslaaf  is  mijn persoonlijke voorkeur.

Maar achteraf betalen na montage en proberen of goed werkte is in dit geval een goede oplossing.

rj
door rjw Dec 4, 2020 om 12:28
3279 Antwoorden / 5 Vragen

Joegoslavie bestaat al een tijdje niet meer. Bedoel je een servier, kroaat, sloveen, bosnier, montenegraan of macedonier? ;-)

rj
door rjw - Dec 4, 2020 om 12:29
3279 Antwoorden / 5 Vragen

Maar als bedrijven die dit leveren nergens bij zijn aangesloten koop je toch een ander product als dat een beter gevoel geeft?

panter22
door panter22 - Dec 4, 2020 om 16:47
6599 Antwoorden / Vragen

Kijk eens op trustpilot naar de reviews. Als je naar dit bedrijf ziet, dan zijn de reviews niet goed,
https://nl.trustpilot.com/review/multilogo.nl

mi
door miennaamishaaz - Dec 4, 2020 om 17:12
725 Antwoorden / 1 Vragen

Die ritzscreens zijn toch niets anders dan Rol-zonneweringen?

Mischien wat meer onderzoek doen naar het product, voordat u bij de eerste beste Boer het gaat kopen.

gerbera
door gerbera - Dec 4, 2020 om 22:22
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Hier    Een echte firma met Thuiswinkel waarborg

sw
door swat1500 - Dec 5, 2020 om 13:35
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Er zijn maar weinig brancheverenigingen die bij een faillissement dekking verlenen voor de klant.

Di
door DirkJ - Nov 18, 2021 om 23:12
8 Antwoorden / Vragen

Ik werk bij een firma die oa ook zipscreens levert. En wij zijn wel aangesloten bij het CBW. Het is zo wie zo verstandig om bij een firma te kopen die hierbij is aangeloten ook als je bijvoorbeeld een discussie over een garantie kwestie hebt. Er zijn dus wel degelijk winkeliers die wel aangesloten zijn bij het Centraal Bureau Woninginrichting natuurlijk zijn dit niet de prijsvechters want goedkoop moet toch ergens vandaan komen.