Ski jas is ingescheurd,
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden,
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
waar kan ik een klacht indienen,zodat de firma Burton de jas vergoeden.
met vriendelijke groet
Marleen Robben
Nergens, als u wettelijke garantie claimt heeft u heeft namelijk niets te maken met de fabrikant of importeur maar enkel met de leverancier. Die wijst uw claim blijkbaar af. Mag ik vragen waarom u denkt dat er sprake is van een gebrek en niet van gebruikschade?
U zult een bewijs moeten aanleveren dat de scheur niet reparabel is door een deskundige. Daarmee gaat u naar de verkoper en verzoekt een nieuwe jas. Als de jas enige tijd gedragen is dan kunnen zij niet volledig vergoeden wegens niet nieuw, dat is logisch.
Vooral kleermakers van onder andere Turkse origine zijn vaak in staat om zulke gebreken tegen veelal schappelijke kosten (bijna) onzichtbaar te repareren. Een beetje stad heeft wel zo'n winkel.
Het voorkomt eindeloos discussieren en u heeft een niet van nieuw te onderscheiden skijas.
Veel succes toegewenst!
Ik heb je niet gekopieerd :-)), maar je stond er nog niet toen ik aan mijn verhaal begon.
Daar is wel zeker wat aan te repareren.
Er moet spanning op hebben gestaan en naar alle waarschijnlijkheid ergens aan blijven hangen, dat kan zelfs een doorn van een roos of braam zijn geweest. Iets dat de hele zomer in de kast hangt, zal niet scheuren. Het kan winter 2023/2024 misschien al zijn gebeurd.
100% onzichtbaar repareren, zal niet lukken, maar nagenoeg onzichtbaar wel, d.m.v. plakvlieseline. Ga naar een (Turkse) kleermaker en laat het daar repareren. Ik denk dat de prijs niet eens de moeite waard is om naar de winkel te sturen.
Wat een geweldige service van de verkoper. Een jas scheurt niet vanzelf, daar zijn krachten van buitenaf voor nodig. De kans dat het een productfout is is niet bepaald groot. Om dan toch zonder te morren reparatie willen vergoeden is heel netjes. Ik zou die kans heel snel aanpakken voordat ze zich bedenken.
Het onderste uit de kan willen hebben kan ook de deksel op de neus geven.
U heeft het kennelijk over de voering van het ski jack/jas? Ik heb n.l. nog nooit in een stoffen jack geskied. Okay, spreek over vroeger, maar materiaal was nooit van stof. Kan me dus niets voorstellen bij een stoffen ski jack. Ik zou zelf dan ingaan op wat de winkel aanbied, gratis laat maken en het gewoon als jack gebruikt en niet op de skipiste.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Ski jas is ingescheurd,
Mijn kleindochter heeft een ski jas van het merk Burton, het stof is ingescheurd,( niet bij een naad, )
ze is terug geweest in de winkel, die hebben contact gehad met de leverancier,
maar die wil niets vergoeden,
de winkel heeft nu mede gedeeld, dat zij het mag laten maken en zij dat dan terug aan haar betalen.
maar daar is niets aan te repareren, de stof is ingescheurd.
w
...
Lees meer
Verplicht verhuizen na grondige renovatie
Ik moet verplicht verhuizen binnen 1 jaar, echter ben ik meer gaan verdienen en ben ik gaan samenwonen, dus volgens de woningbouw verdien ik nu teveel voor een sociale huurwoning, ook krijg ik geen urgentie, dus een ander huis vinden in dezelfde buurt gaat niet meevallen, ook zal ik een veel duurder huurhuis moeten gaan zoeken. heb je nog rechten in deze situatie ?, want zij willen mij hier weg he ... Lees meer
Kan een bedrijf mij na 2,5 jaar nog een factuur sturen?
Beste mensen van "Vraag & Beantwoord",
Ik zit met het volgende probleem: begin van het jaar 2022 tm 6 april 2022 heb ik een verbouwing gehad thuis. Hierbij is onder andere de badkamer vernieuwd. Het probleem gaat over de douchecabine die ik daarvoor gekocht heb.
Op donderdag 12 september 2024 (dus zo'n 2 jaar en 5 maanden nadat mijn verbouwing voltooid was) ontving ik ee
...
Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer