Bo
door Bob post Nov 14, 2019 om 17:39
Winkels & webshops

Terugbetalen na retour zenden

Ik heb een smartwarch gekocht kon hem retour sturen als hij niet goed zou zijn heb h een retour gestuurd .Nadat ik hem retour gestuurd had geen reactie ,daarna gebeld gelijk een bericht van ze gekregen dat alles retour is gegaan en dat het geld terug gestort zou worden dat is nu 2 weken geleden nog steeds het geld niet ontvangen. 2 keer g gebeld deze week krijg niemand aan de lijn en word ook niet teruggebeld waar je om vraagt. 
Welke stappen moet ik gaan ondernemen???????

2196 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Nov 14, 2019 om 17:43
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Waar heeft u deze gekocht dan?

heremietkreeft
door heremietkreeft - Nov 14, 2019 om 17:45
16885 Antwoorden / 202 Vragen
0

Het lijkt mij dat u toch nog even geduld moet hebben. Het is niet uitgesloten dat men niet alle dagen en misschiennzelfs alle weken terugbetaalt. Als het nog veel langer duurt, doe dan schriftelijk navraag, aangetekend. U vind als u met 'voorbeeldbrieve'zoekt diverse mogelijkheden.

justmeagain
door justmeagain - Nov 15, 2019 om 00:37
623 Antwoorden / 8 Vragen
0

Heeft u de juiste retourprocedure gevolgd?

1paul
door 1paul - Nov 15, 2019 om 13:55
3173 Antwoorden / 0 Vragen
0

particulier neem ik aan???

 

als je gesprek opgenomen hebt kun je aangifte van oplichting doen anders ben je gewoon alles kwijt...

ag
door agapon - Nov 15, 2019 om 19:52
115 Antwoorden / 0 Vragen
0

dit is geen contante betaling geweest. Het werkt allemaal vrij simpel. Ga naar Uw bankrekening nummer zoek stoneren op en stoneer het bedrag dat het bedrijf U schuldig is avnwege de retournering. Let wel op de hier geen sprake is van retourneringskosten trek dei daar vanaf.
|Heb zelf de ervaring dat ik maanden moet wachten voor terugbetalingen, langs deze weg is het kort en simpel terug te vorderen.

justmeagain
door justmeagain Nov 15, 2019 om 20:04
623 Antwoorden / 8 Vragen

Wat een slecht advies, dit kan helemaal niet. Je kunt alleen automatische incasso's storneren. En dat is ook een slecht idee
Stel je voor dat je met jouw methode bij Appie voor 100 euro boodschappen hebt gehaald, even storneren en klaar Daarnaast kun je niet zelf een bedrag bepalen wat je terug boekt, dus uw verhaal over het in mindering brengen van de verzendkosten is niet waar..
Sweet Dreams

tijger1
door tijger1 Nov 15, 2019 om 20:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wat een dwaas advies, maar ja.

diumenge
door diumenge Nov 15, 2019 om 20:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Droom maar lekker verder Agapon.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

kasper1961
kasper1961 - Apr 24, 2024 om 15:33
Voeding & gezondheid

Zero sugar jumbo

tot mijn verbazing zit er gewoon suiker in de frisdrank van jumbo sinas zero sugar en cola zero sugar,vreem want op de etiket staat groot ..zero sugar.. dn mag je er van uit gaan dat er geen suiker in zit,dus al dietijd als suikerpatient ben ik dus misleid..mag dit zomaar suiker in frisdrank terwijl er zero sugar op staat. Lees meer

Ro
Rob30-06 - May 8, 2024 om 21:03
Huishouden & energie

Oude stroom meter verplicht vervangen ?

Ik heb een oude elektrischiteitsmeter die volgens Liander vervangen moet worden omdat hij niet meer zou voldoen aan de wettelijke eisen ivm met onnauwkeurigheid.
De meter heeft mij nog nooit in d steek gelaten en werkt perfect , met de zonnepanelen op dak draait hij vrolijk achteruit tot grootgenoegen van ons.
maar met de nieuwe "betere" slimme meter zal ik straks verplicht worden om gel ... Lees meer

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer