ug
door ugly46 Nov 30, 2017 om 19:50
Winkels & webshops

Thinqonline.nl

Beste, wie heeft er problemen met Thinqonline. nl (Lelystad) en heeft een Nintendo Classic Mini bij deze site besteld , betaald en NOOIT uitgeleverd gekregen ?. Contact via email en telefoon hebben GEEN enkele reactie opgeleverd ! Heb zelf aangifte gedaan bij de Politie . Ook de ING gewaarschuwd voor deze oplicher(s). de Nintendo Classic Mini wordt tot op vandaag nog steeds te koop aangeboden op de site voor € 89,95.

3244 7 Rapporteer

costnix
door costnix - Nov 30, 2017 om 19:57
2874 Antwoorden / 1 Vragen

U zult uw geld niet meer terug zien. De domeinnaam is te koop.

panter22
door panter22 - Nov 30, 2017 om 20:13
6599 Antwoorden / Vragen

Nog maar eens contact opnemen. Je kunt je melden, (als je dat nog niet gedaan hebt)
Heb je een account, dan kun je inloggen.
http://www.nepwekker.nl/nl69ingb0007084434-0850028407-nintendoclassickopen-nl/

ne
door neodutchio - Nov 30, 2017 om 21:43
5165 Antwoorden / 12 Vragen

De activiteiten van Thinqonline vinden (onder andere) plaats in de branche: Overige dienstverlenende activiteiten op het gebied van informatietechnologie n.e.g.. Deze branche heeft als hoofdcategorie: 'Informatie en communicatie' en is in dit geval verder onderverdeeld bij: 'Dienstverlenende activiteiten op het gebied van informatietechnologie'.

En bij zo'n bedrijf koopt u dan een Nintendo? Thinqonline.com bestaat nog wel en is ook een software bedrijf. De volgende keer eerst even onderzoek doen bij welk bedrijf u gaat bestellen, dat scheelt een hoop ergernis.
De site is uit de lucht, dus in hoeverre u had kunnen zien dat deze site niet zou kloppen is nu niet meer na te gaan. Zonde geld.

ch
door christajordens@hotmail.com - Dec 1, 2017 om 07:40
1 Antwoorden / Vragen

Ik ook! Heb 2 mails  an ze gehad dat ze voor 5 dec geleverd worden maar deze is ook al uitgeschreven bij de KvK dus we kunnen fluiten naar het geld en Nintendo.. ergste nog 3 kinderen teleurgesteld hier 5  dec

gerbera
door gerbera - Dec 1, 2017 om 12:12
7372 Antwoorden / 14 Vragen

ergste nog 3 kinderen teleurgesteld hier 5  dec

Hoezo, u heeft nog 4 dagen om in een "echte" winkel te kijken.

Cookies
door Cookies Dec 1, 2017 om 12:16
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Nee, de Classic Mini (ik zit er ook op te azen) is niet te koop in (web)winkels.

gerbera
door gerbera Dec 1, 2017 om 14:53
7372 Antwoorden / 14 Vragen
Ka
door Kassafoutje Dec 3, 2017 om 11:40
19 Antwoorden / Vragen

Of gewoon bij Bol.com?

Cookies
door Cookies Dec 3, 2017 om 12:19
13336 Antwoorden / 36 Vragen

@gerbera en @marita5: Super bedankt voor de tip: zojuist besteld. Wel eerst nog gebeld met klantenservice, want het vreemde is dat deze classic mini niet vermeld staat in het rijtje van consoles https://www.wehkamp.nl/speelgoed-games/C25/, maar dat hij alleen bij gebruik van de zoekfunctie naar boven komt. Ik vermoed dat hij door dit foutje op de site ook nog leverbaar is. Als het goed is, wordt hij morgen geleverd, dus nog voor 5/12. Ben benieuwd.

gerbera
door gerbera Dec 3, 2017 om 15:07
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Bofkont;-))

marita5
door marita5 Dec 3, 2017 om 18:19
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Carola.83 , hopelijk krijgt u de Classic Mini geleverd , anders bij bolcom is hij op voorraad en € 10,- goedkoper . https://www.techtastic.nl/gaming/nintendo-classic-mini-kopen-hier-is-nog-voorraad/

Gerry1969
door Gerry1969 - Dec 1, 2017 om 14:13
3449 Antwoorden / 25 Vragen

ergste nog 3 kinderen teleurgesteld hier 5  dec

Ook niet leuk dat ze al weten wat ze krijgen, hoe kunnen ze anders teleurgesteld zijn?

Cookies
door Cookies - Dec 4, 2017 om 19:29
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Dank je wel Sinterklaas voor het binnen 1 dag afleveren van mijn ienimini SNES. Hier geen klein kind teleurgesteld, maar een groot kind blij gemaakt.;-))

marita5
door marita5 Dec 4, 2017 om 19:30
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Fijn om te horen dat het is geleverd , bedankt voor het terugmelden , speel ze .

Cookies
door Cookies Dec 4, 2017 om 19:37
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Prettige paasdagen alvast.;-))

tijger1
door tijger1 Dec 4, 2017 om 20:04
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Waar het forum al niet goed voor is.:-))

gerbera
door gerbera Dec 4, 2017 om 22:32
7372 Antwoorden / 14 Vragen

Ben bang dat we het een tijdje zonder @carola83 moeten doen op het forum. Veel plezier er mee;-))