Waarom schoenen (o.i.d.) bestellen bij onzin-webshops?
Waarom schoenen (o.i.d.) bestellen bij (vaak achteraf helaas) onzin-webshops????
Ik zie (die enkele keren dat ik hier weer eens langskom) zoveel gedoe over bestellingen bij webshops waar je je bij de naam alleen al kan afvragen wie / wat / hoe zijn dat en waarom zó goedkoop met zelfs grote merken.
Zijn de consumenten van tegenwoordig dan echt zo makkelijk te bedonderen??
Of zijn die soort van malafide/aanklooiende (marktplaats-) webshops zo slim??
En wat is er mis met de bekende namen onder de schoenenwinkels zoals we die al jáááren kennen dat 'men' die maar overslaat?
*gewoon zomaar een observatie en verbazing daarover.
Inderdaad!
Zijn de consumenten van tegenwoordig dan echt zo makkelijk te bedonderen??
Wat daar mee mis is? Veel te duur, althans voor de categorie mensen vallend onder 'inderdaad'.
En wat is er mis met de bekende namen onder de schoenenwinkels zoals we die al jáááren kennen dat 'men' die maar overslaat?
Bij het woord goedkoop en of lage prijzen word "men" blind en denkt niet meer na, bestelt en betaalt, krijgt rotzooi (na lange tijd en leuke douane verrassingen) en gaat achteraf mauwen dat "men" belazerd is. Als iets TE MOOI is om waar te zijn, denk dan even na met je hersens aan in plaats van uit.
De mensheid wil bedonderd worden.....
En als je denkt dat je MERKschoenen tegen een belachelijk lage(re) prijs kunt kopenop allerlei dubieuze sites met fakenamen, tja .....
Dat komt omdat men aan de ene kant mee wil doen met de merken hype en aan de andere kant toch niet de prijs wil ophoesten die aan zo'n hype vast zit. Het is dus 'erbij willen horen', maar het tegelijkertijd niet kunnen of willen betalen. Dan krijg je dit soort gedrag.
En dat terwijl je beter kunt doorsparen en zodat je wel het echte merk kunt kopen. Dan besef je pas waarom een "goed" merk duurder is en wil je nooit meer wat anders. Zeker als het om schoenen gaat.
Als u consumentenfora bezoekt dan valt het wel op dat er ook regelmatig klachten zijn over bekende en vaak als betrouwbaar geachte webwinkels. Er zijn op die fora maar weinig klachten over de onbekende en net geopende webwinkels,dus dat zou wel goed zijn. Daarnaast zullen op de foto's van die webwinkels heus wel de echte merkartikelen staan. De prijs is ook heel aantrekkelijk. Zolang alles goed gaat met bestellen en betalen let men echt niet op details als een geldig Nederlands adres, telefoonnummer, KVK-nummer of algemene voorwaarden.
Pas als het misgaat komen ze hier of op een ander consumentenforum klagen en mensen waarschuwen.
Eens kijken hoe het ervoor staat... ;-)
Gezien de drukte door de Sint veroorzaakt bij de webshops, mij benieuwen hoeveel klachten er ontstaan de komende tijd.
Tja ik weet ook wel, het is het nieuwe winkelen maar beter/mooier/makkelijker/gezelliger lijkt het er niet op geworden te zijn.
(de vele vele uitzonderingen daargelaten hè)
Nou, niet alleen klachten over die 'fake'(=China)webshops, maar zelfs over de bekende.
Voorbeeld: Intertoys met leveringsproblemen.
Mensen zouden naar een stenen winkel moeten gaan!
Zou niet weten waarom mensen naar een stenen winkel zouden moeten gaan. Het online assortiment is veel groter dan in een winkel. Dat er rond 5/12 en kerst leveringsproblemen kunnen ontstaan, kan iedereen wel bedenken en daar kun je rekening mee houden door 1-2-3 maanden eerder te bestellen.
Denk dat het wel zal loslopen met de online gekochte zaken. Waarschijnlijk komen de pakjes te laat, maar ja, de hype online kopen gaat echt niet meer over. Alleen, b.v. de door u genoemde schoenen die mensen op totaal onbetrouwbare sites kopen "vanwege de prijs", tja, dat zal ook gewoon doorgaan. U weet wel: voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. (En bekocht uitkomen).
TS, verveelt u zich soms dat u nu een 2e keer eenzelfde kletspraatje houdt?
Dit is geen rubriek voor discussies en kletspraatjes maar voor vragen. Is u dat beide keren ontgaan?
*gewoon zomaar een observatie en verbazing daarover
Als je belazerd wil worden, dan wordt je ook belazerd en dat gebeurt al zolang de mensheid bestaat.
"Welkom" in het land der verstandigen, waar men zich al decennia lang niet meer vebaasd over zoveel onterechte "goedgelovigheid". ;-))
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Winkels & Webshops
Ervaring met <a href="//dresslily.com" target="_blank">www.dresslily.com</a>
Op Facebook verschijnt regelmatig een advertentie van Dresslily.com met aanbiedingen van belachelijk goedkope shirts, tops enz. Ik heb een aantal artikelen besteld en mijn argwaan ontstond toen ik via de mail de mededeling kreeg: hassan@gmail.com heeft uw betaling ontvangen. Het duurde weken voordat ik bericht kreeg dat DHL pakketje zou bezorgen MAAR dat ik nog wel even BTW en invoerrechten moest ... Lees meer
Wie is stichting foundation docdata
Er wordt geld van mijn rekening afgeschreven en ik ken dit bedrijf niet. Lees meer
Wolfgang Tools liegt! Wat te doen?
Wolfgang Tools, welke producten aanbiedt via bol.com en dagaanbieding sites zoals koopjedeal liegt dat het barst.
Het dochterbedrijf van Mascot-online, wat ook niet fris is claimt professionele producten aan te bieden van Duitse makelaardij.
De producten zijn niet professioneel (kun je natuurlijk over twisten) maar ZEKER NIET van Duitse makelaardij.
Het gaat hier om Chinese pr
...
Lees meer