Amicklei
door Amicklei Jan 6, 2018 om 20:00
Winkels & webshops

Wanneer komt er iets over german comic con?

Beste KASSA,

Ik was laatst in duitsland voor de german comic con en ik zag jullie busje staan. Klopt het dat jullie voor de german comic con kwamen of was dit voor iets anders in die buurt? Want als het voor de comic con was zou ik graag willen weten of er iets raars gebeurde omdat ik samen met een vriend een aantal dingen gekocht heb daar. En wanneer eventueel dan daar de aflevering van was/is. :)

vriendelijke groet,

A. Micklei

1585 8 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Jan 6, 2018 om 20:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Wij bebben geen busje, dus ik weet niet wat u gezien hebt.

Amicklei
door Amicklei Jan 7, 2018 om 23:41
Antwoorden / 1 Vragen

Het busje uit de afleveringen

Cookies
door Cookies - Jan 6, 2018 om 20:05
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Misschien mogen werknemers dat @kassabusje wel privé gebruiken op kosten van de belastingbetaler.

jo
door jorisw Jan 7, 2018 om 16:31
4340 Antwoorden / 1 Vragen

MIsschien betalen ze wel een bijdrage voor privegebruik aan hun werkgever (zoals veel leaserijders moeten doen). En als ze de auto altijd hebben een bijtelling aan de belastingdient. Dus hoeven wij niet wakker te liggen van eventueel prive gebruik "van onze centen".

Amicklei
door Amicklei Jan 7, 2018 om 23:42
Antwoorden / 1 Vragen

Het is toch niet zo gek om dat busje te zien als ze iedereen overal helpen of is het alleen in nederland? Want er zijn ook veel nederlandse verkopers bij de german comic con.

ju
door juliomariner - Jan 6, 2018 om 20:09
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Ij denk dat ze in Duitsland waren voor de goedkope boodschappen en vuurwerk. Of gewoon een lekkere PoCuMa

costnix
door costnix Jan 6, 2018 om 22:44
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Met dat busje helemaal naar Angola? (Lake Pocuma)

ju
door juliomariner Jan 6, 2018 om 22:47
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Pommes Currywurst Mayo

jo
door jorisw Jan 7, 2018 om 16:33
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Waarom komen al die Duitsers eigenlijk zo vaak boodschappen doen in Nederland? Volgens Nederlanders is het in Duitsland zo lekker goedkoop. Het is mij overigens nooit zo opgevallen dat het zo goedkoop is daar; in de tijd dat ik nog vaak in Duitsland was voor mijn werk deed ik vaak boodschappen bij Real, maar dat was echt niet goedkoper dan AH. Maar toen deed ik al mijn boodschappen daar, dus geen cherry picking van een paar producten die toevallig goedkoper zijn dan hier.

ju
door juliomariner Jan 7, 2018 om 17:51
1328 Antwoorden / 2 Vragen

Real is dan ook extreem duur. Gemiddeld duitsland
minimaal 10% goedkoper echter sommige dingen zijn in nl gewoon lekkerder zoals mayo ketjap brood etc

tijger1
door tijger1 Jan 7, 2018 om 18:40
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@jorisw. Veel artikelen van Lidl en Aldi zijn in Duitsland goedkoper. Maar ook in ieder geval drank.

tenormin
door tenormin - Jan 6, 2018 om 20:45
16829 Antwoorden / 108 Vragen

"Wij" hebben, althans Kassa heeft, in tegenstelling wat @tijger1 schrijft, wel een busje. En zal dan niet hopen dat het kassabusje niet privé mag worden gebruikt. Maar goed, uiteindelijk wilt u weten of u op de televisie komt? Vraag het aan de redactie, scroll naar beneden en druk op de contact knop. Dan de vraag, constatering daar maar poneren.

tijger1
door tijger1 Jan 6, 2018 om 21:45
42060 Antwoorden / 21 Vragen

“Wij” hebben helemaal geen busje, want “wij” zijn  Kassa helemaal niet.

wi
door willem2sigaren Jan 7, 2018 om 02:22
44 Antwoorden / Vragen

Tijger1 heeft last van tunnelvisie. Je kunt zo'n vraag van iemand die sinds 6 Jan.2018 lid is ook vanuit een andere hoek lezen. Maarja hij heeft weer een punt gescoord via een ander lid van het kop en schotelclubje wat deze site van de vara is geworden.

gerbera
door gerbera Jan 7, 2018 om 11:50
7364 Antwoorden / 14 Vragen

@willem2
het kop en schotelclubje wat deze site van de vara is geworden.

Zolang er maar koffie in zit vindt ik het prima;-))

tijger1
door tijger1 Jan 7, 2018 om 16:37
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@willem.

Van welke hoek ik ook kijk, mijn auto verandert niet in een busje.

Amicklei
door Amicklei Jan 7, 2018 om 23:43
Antwoorden / 1 Vragen

Het spijt me ik dacht dat de redactie van kassa hier op reageert dus vroeg ik het hen.

tijger1
door tijger1 Jan 8, 2018 om 00:01
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@amicklei. Dan dacht u dat verkeerd.:-))

tenormin
door tenormin Jan 8, 2018 om 06:26
16829 Antwoorden / 108 Vragen

Ik verwees U toch naar de redactie in mijn reactie? Niet gelezen? Kunt u alsnog doen, hoor.

aurora1
door aurora1 - Jan 6, 2018 om 21:54
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Ik heb geen busje en ben de laatste tijd ook niet in Duitsland geweest.
Ik zou ook niet weten wat die GCC is en wil het ook niet weten.
Maar misschien heeft @carola.83 gelijk?
Wie bedoelt u met "jullie"? U bent nu op een forum met vrijwilligers.

costnix
door costnix - Jan 6, 2018 om 22:45
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Even nog geduld, want het busje komt zo!

me
door mein33 - Jan 7, 2018 om 18:03
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@amickklei,

Even Googlen op:   Vara kassa dutch-comic-con

Amicklei
door Amicklei Jan 7, 2018 om 23:40
Antwoorden / 1 Vragen

Ooh ik dacht dat de redactie van kassa hier ook op zat. En met busje bedoel ik dat auto busje ding dat je in de afleveringen ziet rijden. Maar prima ik wacht het wel af.

me
door mein33 Jan 8, 2018 om 10:22
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@amicklei,

Afwachten wordt afwachten tot het St. Juttemis is en dat zal niet de bedoeling zijn.
Wilt u uw vraag voorleggen aan de redactie, scroll dan helemaal naar de onderzijde van deze pagina en klik onder "SERVICE" op 'contact' en stel daar uw vraag.

Succes.

Redacteur
door Redacteur - Jan 8, 2018 om 10:57
1054 Antwoorden / 62 Vragen

Beste mensen, Kassa was inderdaad aanwezig in de buurt van de comicbeurs. Wij waren bij Borussia Dortmund (voetbalclub) aanwezig vanwege een item voor het programma, waar we vooralsnog niets over kunnen zeggen. Van belastingcenten op vakantie, zoals sommigen hier suggereren is geen sprake! Groet, Redactie Kassa