door wil_1 Nov 24, 2003 om 15:13
Winkels & webshops

Wat vindt U ?

Zijn de warenhuizen van V&D er na de aanpassing en 'modernisering' er op vooruit gegaan of zegt u voor mij had het allemaal niet hoeven gebeuren? Ik vindt zelf dat het qua sfeer een stuk killer is geworden, ik mis de vertrouwde chaos een beetje,je kunt niet meer zo lekker snuffelen in de rommelig aandoende sfeer van weleer.

211 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik kan nu helemaal niks meer vinden in de V&D wat bij m'n smaak past en betaalbaar is! Hun folders zijn leuk, maar kan geen van die artikelen terugvinden.....

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik zeg het had niet hoeven gebeuren!!. sedert de modernisering is alles hard achteruit gehold bij VenD. Vroeger kon je er lekker snuffelen en gezelling rondkijken. Echt een warenhuis. Nu gaan er enkele zelfs dicht. Let op dit is niet het laatste.Persoonlijk denk ik dat VenD in de toekomst helemaal zal verdwijnen.

ve
door verwijderd - Apr 16, 2004 om 12:10
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind de veranderingen ook niet echt geweldig.
Zelf vind ik ook dat het wat ongezelliger is geworden.
Persoonlijk ga ik liever naar de Hema, die is dan wel wat minder modern, maar wel een stuk goedkoper!

ve
door verwijderd - Feb 15, 2005 om 22:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik vind V&D helemaal geen prettige zaak, onvriendelijk personeel, weinig informatie, en inderdaad een stuk duurder dan andere warenhuizen.

Ook het assortiment is veel minder geworden.

Ik had waardebonnen gewonnen, en heb er bijna een jaar over gedaan om iets naar mijn zin te kopen.

ve
door verwijderd - Jun 2, 2005 om 21:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

La Place vind ik lekker, het beste appelgebak en nog echt lekkere grote koppen cappucino

verder vind ik het altijd te warm/benauwd binnen, da's jammer

mijn hond trekt het niet daarbinnen, dat heeft ie bij andere warenhuizen niet

service en afrekenkassa in één vind ik slechte zet