Ja
door Janitavfh Mar 24, 2021 om 19:37
Winkels & webshops

Website betrouwbaarheid?

https://plazagadget.nl/winkel/12-maanden-xbox-one-game-pass-ultimate-met-1-jaar-xbox-live-gold/#reviews
Kan zelf geen reviews vinden van deze site.
Hoe en waar kan ik überhaupt vinden of een website deugt?

5291 10 Rapporteer

Henk De Zevende
door Henk De Zevende - Mar 24, 2021 om 19:42
2067 Antwoorden / Vragen

Als u dat moet vragen deugt het waarschijnlijk niet. Maar laat me raden, het is spotgoedkoop?

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 24, 2021 om 19:48
7194 Antwoorden / 3 Vragen
mi
door miennaamishaaz - Mar 24, 2021 om 20:06
725 Antwoorden / 1 Vragen

Op basis van het SIDN is het adres waarop deze webshop is geregistreerd een woonhuis

https://www.sidn.nl/whois?q=plazagadget.nl&lang=nl

Webshop bestaat amper 6 maanden, indien u al moet vragen of de webshop deught zou ik er niet eens kopen.

Heeft u deze webshop via faceook of instagram gevonden, in een post waarbij sponsored stond?

marita5
door marita5 - Mar 24, 2021 om 21:34
11519 Antwoorden / 15 Vragen
tdmduc
door tdmduc - Mar 24, 2021 om 21:36
704 Antwoorden / 2 Vragen

Valt allemaal best mee geloof ik...........

sira
door sira Mar 26, 2021 om 16:54
2347 Antwoorden / 24 Vragen

Ja, best wel positieve reviews :-))

heremietkreeft
door heremietkreeft - Mar 25, 2021 om 09:44
16860 Antwoorden / 202 Vragen

U vraagt waar u kunt vinden of een website betrouwbaar is. Ik zend u deze nu een reactie met een veelheid van info met aantekening dat er een aantal dubbel zijn, die kreeg u al: Ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er als is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.

 Het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.

Zie verder o.a.
https://www.consuwijzer.nl/online-winkelen/ik-heb-online-iets-besteld-maar-krijg-het-niet-geleverd-wat-nu  ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshophttps://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat

Bestellen in China: let op de valkuilen | PlusOnline

en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.

U kunt ook nog en melding doen bij www.klachtenkompas.nl van de Consumentenbond..

Abonneer u op de Kassa nieuwbrief, u ziet ook een link naar een eerder bericht in die nieuwsbrief

aurora1
door aurora1 - Mar 25, 2021 om 19:46
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Bij twijfel niet doen is een verstandige stelregel....

rj
door rjw - Mar 26, 2021 om 17:35
3266 Antwoorden / 5 Vragen

62% goedkoper dan mij Microsoft direct. Dan moeten er op z'n minst wat alarmbellen af gaan.

Plazagadget.nl
door Plazagadget.nl May 6, 2021 om 12:26
1 Antwoorden / Vragen

Beste RJW,

U hoeft zich geen zorgen te maken over alarmbellen. Wij zijn gewoon een stuk goedkoper omdat wij geen fysieke bedrijfspand hebben met personeel. En daardoor goekoper kunnen zijn dan andere concurrenten;)
En ja dit klopt wij kopen Windows 10 Pro en Office 2019 pakketten in als bulk en kunnen dan deze goedkoper door verkopen aan onze klanten. Dit staat netjes omschreven in onze privacyverklaring.

Met vreindelijke groet,
Plaza Gadget

Ja
door Janitavfh - Mar 28, 2021 om 11:34
37 Antwoorden / 21 Vragen

Bedankt voor alle antwoorden. Heb ook nog gekeken naar betalingsmogelijkheden en daar stond ook PayPal bij. Vervolgens PayPal gecontacteerd en gevraagd of ik betaling bij niet leveren/niet werkzaam terug krijg en dat werd bevestigd. Heb daardoor iets meer vertrouwen in de site. Zal wel een buitenlandse link zijn, zie nl. veel aanbieders goedkoper waarbij VPN veranderd moet worden.

Plazagadget.nl
door Plazagadget.nl - May 6, 2021 om 12:18
1 Antwoorden / Vragen

Beste klanten,
Ik ben de eigenaar van plazagadget.nl en ben 72 jaar jong;) Ik heb in het verleden calculator programma's geschreven voor schoonmaak bedrijven over de hele wereld, waaronder A.B.C. Breda, ben nu al enige tijd met pensioen, en heb dit als hobby gevonden en vindt het nog leuk om te doen ook:) en mijn website draait ik nu meer dan 1 jaar, mijn website naam hiervoor was plazagadget.co.place, helaas was deze hosting niet goed, en ben toen overgegaan naar plazagadget.nl .be .store, ik verkoop tegenwoordig gadgets en software abonnementen, dat doe ik op een leuke en eerlijke manier,
kijk maar naar mijn review op de website zelf en op Google review. Kom gerust eens een kijkje nemen, en als u vragen heeft kunt u ze altijd stellen op onze WhatsApp.

Met vreindelijke groet,
Plaza Gadget