diandra
door diandra Mar 8, 2018 om 15:03
Winkels & webshops

Word gek vd loterijen

Hallo, al maanden probeer ik vd loterijen af te komen zoals, pc loterij, vriendenloterij en de bankgiro loterij. Er gaat geen week voorbij of er ligt weer een nieuw lot of aanvraag op de mat. Al verschillende keren gemailt en mij voor alle vormen van benaderen geblokkeerd, helaas zonder resultaat, mail staat er elke dag vol mee, de postbode is er druk mee en ze proberen het ook al via sms.
Wat ik ook doe het lukt me niet om van deze troep af te komen, ben er klaar mee !
Ik bepaal zelf wel wanneer ik lid wil worden van een loterij.
Wat kan ik nog doen ? (behalve de brief met een doos stenen retour sturen.)

4669 10 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Mar 8, 2018 om 15:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Niet zo overdrijven. Blokkeer die mail, dan gaat hij naar uw spam map. Misschien kunt u ze ook bij uw provider blokkeren, komen ze niet eens binnen.

Ongewenste post op de mat! Oud papierbak.

cv
door cvdv Mar 9, 2018 om 17:14
20 Antwoorden / 25 Vragen

Is net als met plastic: verkwisting van papier, en de berg wordt alsmaar groter! Diandra heeft gelijk!

tenormin
door tenormin - Mar 8, 2018 om 15:24
16850 Antwoorden / 108 Vragen

Staat toch echt op Google wat je kan doen om ervan af te komen. Ooit eens lid geweest van één van bovengenoemde loterijen? Probeer het hier eens:
https://www.postfilter.nl

sjjoppy
door sjjoppy - Mar 8, 2018 om 15:40
7214 Antwoorden / 3 Vragen

Vanaf nu negeren, als u steeds gereageerd hebt kan het zijn dat zij van verbazing steil achterover vallen bij deze plotselinge stilte. Wel volhouden natuurlijk want zij blijven het nog een tijd proberen.
Succes.

aurora1
door aurora1 - Mar 8, 2018 om 16:19
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Het was niet verstandig steeds te reageren. Ik vind wel dat u enorm overdrijft en dramatisch doet over zoiets.
Stuur de post ongeopend retour aan de afzender met de mededeling onbekend op dit adres, of spam o.i.d. Na verloopt van tijd stoppen ze dan ermee.
Via de mail kunt u als ongewenst of spam aanmerken en dan stopt het ook.
Maar misschien bent u ook wel kwistig met het verspreiden van uw mailadres dat u ook per mail die post ontvangt? Hoe komen ze anders aan uw mailadres?

jo
door jorisw - Mar 8, 2018 om 16:29
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Wat fantastisch dat dit je problemen zijn. Dan moet het voor de rest allemaal supergoed gaan.

Ja
door Jack van Noorddijk - Mar 9, 2018 om 14:17
3 Antwoorden / Vragen

Retour afzender. Als dat niet helpt retour afzender en dan voorzien van de duidelijke tekst IS DOOD.
Helaas komt het vaak voor; mensen verstrekken zelf te gretig hun persoonlijke gegevens. Als je mee doet met acties als; prijsvraag, gratis kans op.... worden al jou gegevens doorverkocht.

audb
door audb Mar 9, 2018 om 16:43
1668 Antwoorden / 5 Vragen

Ohh is deze persoon dood? dan sturen we toch een brief aan de echtgenoot(e)

"Goede (zakken vullers) loterij" is gewoon een comecieel bedrijf wat heel veel weg heeft van de Jahova daar kom je ook niet vanaf.

koekeloer
door koekeloer - Mar 9, 2018 om 15:46
562 Antwoorden / 18 Vragen

een doos stenen sturen ? Waarom denkt U dat dat iets helpt met opzeggen?

audb
door audb - Mar 9, 2018 om 16:41
1668 Antwoorden / 5 Vragen

U heeft het recht om "vergeten" te worden.

Stuur een aangetekende brief (voor het bewijzen dat u ze een brief heeft gestuurd)  waar in u eist dat uw gegevens worden verwijderd.

Doen ze dat niet dan kan u een klacht indiennen bij de ACM via consuwijzer maar dat ze hardleers zijn is wel duidelijk in 2013 hebben ze al eens te maken gehad met de OPTA  https://www.consuwijzer.nl/nieuws/opta-legt-goede-doelen-loterijen-wederom-boete-op-voor-irriteren-consumenten

https://www.consuwijzer.nl/voorbeeldbrieven/post/voorbeeldbrief-ongewenst-geadresseerd-reclamedrukwerk

simon55
door simon55 - Mar 9, 2018 om 16:44
1556 Antwoorden / 5 Vragen

Wat u nog zou kunnen doen : Wel ik heb nog n stuk of vier marmertegels staan van 60 x 40, kunt u die er ook bij doen ?

hu
door hugo1947 - Mar 10, 2018 om 12:29
8 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn er nogal, die schamper reageren op de vraag van Diandra. Natuurlijk je kan alles relativeren en je nergens druk om maken. Een ieder heeft echter het recht om op dit forum een vraag te stellen over iets wat hem of haar irriteert. Feit is, dat de door Diandra genoemde loterijen behoorlijk irritant zijn en je bijna dagelijks bedelven onder ongewenste post en TV reclames. Helaas rest er niets anders dan een ja/nee sticker tegen de ongeadresseerde post en het retour afzender sturen van geadresseerde post van deze loterijen. Nog beter zou zijn, wanneer alle Nederlanders zouden stoppen met het kopen van die loten, waarna die loterijen en met hen die irritante BN'ers vanzelf zouden verdwijnen. Zal wel niet gebeuren, maar zou wel een zegen zijn, hoewel er inderdaad ergere dingen op de wereld zijn. Maar dat geldt voor alle "problemen" en "ergenissen".