Rapporteren

Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.

Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.

Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:

marita5
marita5 - 27-05-2018 16:54:01
Winkels & Webshops

Seniorenvoordeelkaart alleen goed voor de stedelijke gebieden

Hallo dutch249 , 

ik heb mijn kaart inmiddels opgezged,volgens hen na 14 dagen,ik moest echter langer wachten op de kaart.


de opzegtermijn ( herroeping ) van 14 dagen gaat pas lopen op het moment dat u de kaart heeft ontvangen, zie de voorwaarden : 

 3.2

zodra u van ons de gepersonaliseerde fysieke voordeelpas heeft ontvangen, vangt de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen aan. dat houdt in dat u vanaf dat moment het recht heeft om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogte stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. u kunt hiervoor gebruikmaken van het modelformulier voor herroeping, zoals die op onze website te vinden is, maar bent hiertoe niet verplicht.


3.3
om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken. naast de mededeling dient u de door u per post ontvangen seniorenvoordeelpas en het bijgesloten welkomstgeschenk retour te sturen volgens instructie. pas na ontvangst en bevestiging daarvan door ons is uw herroeping definitief;


3.4
als u binnen de wettelijke herroepingstermijn van 14 dagen gebruik maakt van uw recht op herroeping en de overeenkomst ontbindt, betalen wij u het volledige door u aan ons betaalde bedrag terug. dit bedrag betalen wij, na retour ontvangst van de fysieke seniorenvoordeelpas e het welkomstgeschenk, onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, aan u terug. wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. 

de voorwaarden ,

 https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/" target="_blank">https://seniorenvoordeelpas.nl/algemene-voorwaarden/ 

lees hier alle klachten , 

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenvoordeelpas-is-deze-site-betrouwbaar?id=590886 

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-betrouwbaar-2?id=594023

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-is-dat-betrouwbaar?id=590957

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/ik-heb-een-seniorenpas-daar-ben-ik-ingetuind-zijn-er-meer-mensen?id=595083

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/winkels-webshops/seniorepas-betrouwbaar?id=591394

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/senjiorenpas?id=592334

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/senioren-voordeelpas-is-dat-zuivere-koffie?id=595097

https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/geldzaken-recht/seniorenpas-betrouwbaar?id=593125

https://nl.trustpilot.com/review/www.seniorenvoordeelpas.nl" target="_blank">https://nl.trustpilot.com/review/www.seniorenvoordeelpas.nl