Terug naar het profiel
Antwoorden gegeven door: ...
-
DatumVraagAntwoordBekijk
-
Jul 28, 2011 om 10:17Nieuwe tarieven Ziggo TelefonieHet echte probleem is dat vele van Mobiel naar mobiel belde en van vast naar vast.
KPN begon met het aanpassen, Tele 2 volgde en nu Ziggo ook.
Dit mag en is niet tegen te houden.
Eventueel een ander zwaarder mobiel abonnement nemen met meer minuten, want voor je die €10,- terug hebt?
Vele gebruiken het voor gebeld worden en bellen zelf met mobiel, nooit meer wachten op de juiste persoon en je hoeft ook niet thuis te zijn.
Zelf heb ik liever E mail of SMS, bepaal ik zelf wel wanneer ik antwoord dus ik bel weinig, vandaar alleen nog prepaid mobiel en telefoon om gebeld te worden!
Iedereen is anders en je moet voor je zelf uitzoeken wat voor jou het beste is.
Via www.bellen.com kun je dat doen, maar dan moet je wel maandelijks gelijke bedragen bellen want anders klopt het niet en betaal je alsnog vele dure minuten extra.
Goedkope mobieltjes rekenen vaak 30 cent voor elke extra minuut! -
Jul 27, 2011 om 00:51Loterij gewonnen?
naam ...
adres straat weg.
burgelijke staat Polygamie.
leeftijd 65-
geslacht Trans seksueel
nationaliteit dubbel
land van verblijf op zee bij neptunes
beroep werkloos
tel en faxnummer fax hoorde in museum
drawnummer boven Wat is Draw nr?
Ik zie nu zoveel onzin, die zou ik nooit geven. -
Jul 27, 2011 om 00:47Loterij gewonnen?Ik kan maar 1 advies geven...
Neem een beter spam filter want dan krijg je dit zelden meer.
Dan hoef je deze duidelijke onzin ook niet meer te plaatsen want alleen echte sukkels zullen erin trappen.
Als ik mijn Spambox zou lezen zou deze rubriek te klein worden.
Maar als je hun dwars wilt zitten, maak dan een nieuw mail adres en stel een vraag; Kunt U mijn meer info sturen...
Dan veroorzaak je werk voor hun en het leverde niets op.
Dan maken zij kosten en sturen jou berichten en vooral dan niet meer antwoorden en eventueel nog gaan klagen dat zij nooit iets laten horen.
Vooral doen alsof je hun antwoorden niet kreeg kan ze gek maken.
Dit is niet zoveel werk als je standaard teksten naar dit soort bedrijven gaat sturen want de vragen; Kunt U mij meer info sturen en Ik heb nog niets ontvangen, stuur zo spoedig mogelijk meer info.
Daar zullen ze zeker op reageren en zij hard werken voor niets...!
Zo pak je ze wel terug. -
Jul 27, 2011 om 00:40Creditcard gestolenIk heb op mijn pasje van de bank een foute pincode staan!
Dan gaan ze die zeker proberen dus ik hoef niet eens te bellen want ze blokkeren hem zelf dan al.
Dus als je Pin 1234 is schrijf je gewoon 5678 en zij maar proberen en blokkeren en bij Creditcard kan dit natuurlijk ook. -
Jul 27, 2011 om 00:29Miele wasmachineIk zou zelf blij zijn met 50%.
Mijn wasmachine heeft zowel vrijwel versleten als nieuwe door elkaar normaal in de trommel.
Ze berekenen een gemiddelde, en of je nu ondergoed van Zeeman of echt merk hebt maakt ook nog uit.
Alleen begrijp ik niet, gelijk nieuwe handdoeken kopen terwijl je nog niet zeker weet of het opgelost is, ik zou dan liever even wachten.
Maar vitrage, dat is helemaal kwetsbaar en die doe ik zelf in een oude kussen sloop die met knoopjes dicht kan.
Ook begrijp ik niet dat ze zoveel keer terug moeten komen, was er dan niets met de handen te voelen waar het aan kan blijven haken?
En was het wel de trommel, de randen van de deur rubbers zijn soms ook niet 100% glad en die moesten ze ook wel eens vervangen. -
Jul 26, 2011 om 12:20HP-cartridgeAls je niet goed afsluit en te vroeg stopt kan dit voorkomen.
Meestal druk ik op annuleren omdat proefdruk en uitlijnen alleen voor fouten te corrigeren is.
Ik verspil liever geen dure inkt en papier aan deze onzin.
Ik vul tevens zelf maar ook dan geen enkel probleem.
Alleen moet ik wel toegeven dat de kleuren iets anders zijn dan origineel en ook iets minder houdbaar als je een Foto in de zon laat staan.
De Inkt van de Aldi is dus goedkoper maar de kwaliteit zie je alleen als je dit na elkaar afdruk en dezelfde foto.
Het prijsverschil is groter dan de kwaliteit en ik druk dan liever nogmaals af of plaats een foto niet in de volle zon maar op een donkerder plek. -
Jul 26, 2011 om 12:16Hans AndersHans Anders en vele andere adviseren elke 2 jaar een nieuwe bril.
Daarom ook hun spaarplan van 2 jaren.
Verder weet ik dat je als kind een bril had en later niet meer omdat de ogen beter worden niet alleen bij mijn voor kwam.
Ogen kunnen dus zowel slechter als beter worden.
Verder ga ik altijd rond 11.00 uur omdat ik dan uitgerust en voldoende wakker ben, dus betere metingen.
U is dus na 4 jaar als er een fout gemaakt zou zijn dus gewoon 3½ jaar te laat. -
Jul 24, 2011 om 22:15Abonnement Telfort afgewezenZe weigeren vaak op de volgende redenen;
1 er is een wanbetaler met zelfde of vrijwel zelfde naam.
2 postcode, U gaf een adres op met een verleden van vorige bewoner.
Maar probeer eens een Telfort winkel, die vind je online en als je daar geweigerd word kun je gelijk vragen waarom omdat er wel vaker dingen fout gaan.
Zij hebben toegang tot de reden die ze nu niet geven.
Dan zien ze of ze wel de juiste persoon weigerden.
Maar ook een ooit probleem met KPN of andere dochter van deze groep kan voldoende zijn om te weigeren.
Telefoon, internet of Digitenne werken namelijk sterk samen. -
Jul 24, 2011 om 21:14kopperlverkoop DSBDe lening oversluiten elders en naast die DSB lening ben je dan ook van die verzekering meestal af.
Vraag een tussen persoon alles te regelen want dan is die verantwoordelijk voor eventuele fouten en krijg je niet de rekening als iets fout zou gaan.
Elk tussenpersoon hoort hiervoor verzekerd te zijn. -
Jul 24, 2011 om 21:12VerbindingsprobleemAlleen met dit netwerk verbinden, als je buren een sterkere hebben die beveilig is probeerde een computer bij mijn ook daar een verbinding te maken en viel weg.
Dus alleen met deze draadloze instellen en het probleem van sterkere buren is verdwenen.
Vooral als we in ons gezin met meerdere computers gingen werden de buren vaak te sterk en raakte vooral de Windows computers het kwijt.
Linux was slim genoeg om de huidige wel te houden.