3sterrenmaandabonnement op site van ov-chipkaart duurder dan aan het loket
Al een paar maal heb ik gemerkt dat als ik mijn 3sterrenmaandabonnement via de website van ov-chipkaart bestel er € 109,50 van mijn rekening wordt afgeschreven. Dit abonnement kost echter maar € 109,05. Ik heb al verscheidene malen het contactformulier op de site ingevuld en mails gestuurd.
Eerst werd er gezegd dat dit servicekosten waren omdat je via de site 24 uur per dag kunt bestellen. Maar van alle andere abonnementen is de prijs wel juist.
Daarna kreeg ik te horen dat ik het te veel betaalde geld niet terug zou kunnen krijgen omdat ik akkoord was gegaan met de voorwaarden.
In de laatste mail werd gezegd dat het geld terug zou worden gestort op mijn rekening ( dit is inmiddels gebeurd) en dat de prijs per abuis verkeerd op de website is geplaatst.
Ondanks herhaaldelijke verzoeken om de prijs aan te passen is dit nog steeds niet gebeurd. Ik heb geen zin om steeds zo veel moeite te moeten doen om mijn te veel betaalde geld terug te krijgen. Wat kan ik nog doen om te zorgen dat de prijs van het 3sterrenmaandabonnement juist op de site van de ov-chipkaart komt te staan?
Mari45an, weet je, het zijn grote bedrijven en uit ervaring weet ik zo langzamerhand dat als je iets veranderen wil bij de administratie, er van alles mis kan gaan.
Waarom?
Geen idee, misschien verkeerd personeel wat niet weet waar ze mee bezig zijn?
Toen ik enige jaren geleden verhuisde kreeg ik na drie maanden! een welkomsgroet van het energiebedrijf waar ik toen bij was (Nuon, nu Greenchoice) en dat is dan maar een voorbeeld.
Was voor mij trouwens de druppel die de emmer deed overstromen!
Zo heb ik vele ervaringen helaas en tegenwoordig vraag ik altijd naar de naam van de medewerker als ik iets ergens wil veranderen.
Is de prijs nu wel veranderd bij de NS?
Zou mij niets verbazen als het antwoord negatief is.
Als dat het geval is, jij weet het en laat de NS maar smoren in hun eigen......... .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Mag de KB onjuiste informatie over mij publiceren online?
Wat kun je doen als een site van de overheid onjuiste informatie over je publiciert? Ze doen niks met mijn klacht. Het gaat om de Koninklijke bibliotheek die weigert mijn geboortejaar aan te passen. Het interesseert ze geen biet dat ze mij decennia ouder maken dan ik ben met alle gevolgen van dien.. Lees meer
Geen mogelijkheid om MEGA te bereiken, telefonisch en per mail niet. Ook v. b. brieven van ACMn gestuurd, GEEN REACTIE
na verkeerde eindafrekening, de nieuwe energieleveraar heeft tijdig afgemeld ,steeds wordt er door gegaan met een maand betaling. Deze heb ik gestorneed.
Krijg nu een aanmaning via bureau.
Lees meer
Verkeerd framenummer van (gestolen) fiets doorgegeven bij verzekering
Hoi iedereen,
Helaas is afgelopen week mijn e-bike gestolen.
Ik heb de fiets verzekerd na aankoop.
Na het indienen van de aangifte werd ik gebeld door de politie met de mededeling dat er al een fiets geregistreerd staat als gestolen met het hetzelfde framenummer/merk/type. Sterk verbaasd, want de fiets heb ik bij levering zelfs in elkaar moeten zetten. Zo nieuw was 'ie.
...
Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer