ge
door gemmagb Nov 16, 2007 om 17:27
Auto & vervoer

Betrouwbare lpg inbouwgarage

Wij hebben een Volvo V70 2,4 140 PK AUT  uit 1999 met km stand van 91000 km gekocht van een particulier.Wij willen hier een gastank in laten bouwen (een G3 installatie?) maar hebben geen idee wat voor deze inbouw een betrouwbare garage is. Wie heeft ervaring en/of een goede tip. Wij wonen ca. 20 km onder Amsterdam; ik denk aan een garage in Amsterdam/Utrecht/het Gooi, zodat wij voor garantie enz. niet te ver weg wonen.Wij zijn leken maar vroeger hebben wij wel al eens een auto op gas gehad wat ons prima beviel. Maar van techniek weten wij niets.

Bij voorbaat dank.

6892 8 Rapporteer

hell-rider
door hell-rider - Nov 16, 2007 om 18:38
573 Antwoorden / 0 Vragen

Hai,

Dit adres bestaat al jaren en ikzelf heb er nooit geen problemen gehad met installaties die daar zijn ingebouwd.
Neem eens contact met hen op

Bodo LPG
Appelweg 46, 1033 AV  Amsterdam Nrd
Telefoon: 020 6315272
Fax: 020 4920587

bodolpg@tiscali.nl en kijk ook op de site van Vialle

Groet en succes met je nieuwe aanwinst,
Hell-Rider

grindweg
door grindweg - Nov 16, 2007 om 19:13
2308 Antwoorden / 28 Vragen

 een in heerenveen adri schouten lpg inbouw die is er zeer goed in gespecialiceerd. in assen zit olyve ook goed. laat tevens een flash lube inbouwen voor bescherming van de kleppen dat werkt supper. laat meteen je gasklep hius schoonmaken en voor af een grote beurt dan voorkom je veel narig heid. veel rijplezier. prijs rond de 2300euro en 100euro ongeveer voor de smering

ge
door gemmagb - Nov 19, 2007 om 00:41
12 Antwoorden / 15 Vragen

bedankt, ik ga een afspraak maken voor inbouw.

ge
door gemmagb - Nov 19, 2007 om 00:43
12 Antwoorden / 15 Vragen

bedankt, ik zal jouw opmerkingen meenemen bij de G3 inbouw.

no
door noise - Dec 7, 2007 om 20:01
13 Antwoorden / 0 Vragen

ik weet niet of je al een afspraak gemaakt hebt maar voor minder dan 2000 euro heb je het ook goed voor elkaar bij wallinga in enschede of eindhoven. dit is een zeer gerenomeerd adres.

an
door anoniem01 - Aug 28, 2008 om 19:13
1 Antwoorden / 0 Vragen

Bij het aanvragen van een offerte voor het inbouwen van een LPG tank werd mij verteld dat het inbouwen van een gastank mogelijk was in mijn auto. De offerte werd mij thuis gestuurd en ik moest een voorschot van €100 te betalen. Op de offerte stond onderaan dat het inzakken van de kleppen niet binnen de garantie viel. Op goed vertrouwen heb ik aangenomen dat dit normaal was, maar op de dag dat de LPG tank werd ingebouwd werd mij verteld dat het inzakken van de kleppen een zekerheid was. Zij meldde mij dat het niet verstandig was om tot de inbouw van de tank over te gaan en zeker niet rendabel, vanwege de torenhoge kosten van de reparatie van de kleppen (cilinderkoppen). U voelt waarschijnlijk al waar de schoen gaat wringen, mijn aanbetaling van €100 kreeg ik niet meer terug. OPGELICHT dus. Snel verdiend door BODO LPG. Voor mij geen BODO LPG meer!!!!

fo
door foxxy - Aug 28, 2008 om 20:14
3 Antwoorden / 5 Vragen

1. Ik heb een gasistallatie G3 van een MItsubisihi Space Wagon 2,4  GDI liggen. Te koop voor weinig. Degene die mijn installatie ingebouwd heeft kan het doen. Er zijn ook anderen die het kunnen. Tank is 80 L. GDI en gasinstallatie houden niet van elkaar. Ik was als het werkte uiterst tevreden. Zie Marktplaats - Gasinstallatie bij Autos. Ik woon ong. 20 km onder Amsterdam. Dus ook.

johanpc
door johanpc - Aug 28, 2008 om 20:28
1379 Antwoorden / 2 Vragen

DE vraag was van dec. 2007!