ge
door gerrie19 Jul 1, 2010 om 21:10
Auto & vervoer

Bevestigen dvd speler aan hoofdsteun

hoe kan ik eenvoudig een dvdspeler bevestigen aan de hoofdsteun in de auto?(bevestigingsmateriaal niet meegeleverd)

9710 7 Rapporteer

erik008
door erik008 - Jul 1, 2010 om 21:17
1401 Antwoorden / 25 Vragen
edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2010 om 22:12
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Of even een paar stukjes ijzerdraad buigen in zo'n beetje een s-vorm.

wolfenjong
door wolfenjong - Jul 1, 2010 om 22:13
859 Antwoorden / 10 Vragen

Hallo

Als je bij Halfords.nl even op de site kijkt, dan zie je verschillende mogelijkheden om dit te doen.

Succes er mee.

edrick3
door edrick3 - Jul 1, 2010 om 22:20
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@wolvenjong en gerrie19,

Dat kost je wel 29,99! Zie hier

hrdwerrorman
door hrdwerrorman - Jul 2, 2010 om 03:33
3809 Antwoorden / 46 Vragen

Dag Gerrie,

Onder het motto: "Wie appelen vaart, wie appelen eet" zou ik het maken van een (afval)stukje grijze plastic kabelgoot (=U-profiel) van de goede breedte en lengte en een paar (afval)stukjes koperdraad 2,5 of 4 mm² per hoofdsteun. Kost niets en je kunt de speler er zo van bovenaf in steken en weer uit halen.

Hardware ERror MAN.

tr
door truussjaak - Jul 2, 2010 om 22:38
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik gebruik zelf heel simpel een dikke veter (sportschoen). Die gaat dan over het scharnierende midden dat tussen scherm en de speler zit. Dan knoop/strik je hem heel simpel vast aan de twee metalen pinnen van de hoofdsteun....Ook heel snel weer losgemaakt als je op de plaats van bestemming bent.

wimbremer
door wimbremer - Jul 6, 2010 om 08:21
122 Antwoorden / 19 Vragen

Wel een DVD speler in je auto willen en lopen zeuren over 29,95 om e.e.a. te bevestigen??!! Tjonge, tjonge zeg....