ar
door arie61 Mar 1, 2005 om 12:30
Auto & vervoer

BMW 3serie

Onze BMW 323 bouwjaar 2000 heeft nu voor de 4 de keer een kapot raammechanisme d.w.z. het portierraampje kan dan niet meer dicht en/of open. 3 maal het linkerportier en 1 maal het rechterportier. Zijn er meer mensen met soortgelijke problemen.

734 4 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Mar 3, 2005 om 11:19
2308 Antwoorden / 28 Vragen

dit komt bij veel merken voor.zowel elktr bediend als bij hand matige bediening. soms is het een kunstof blokje. bij vw bevoorbeeld is er een rep setje voor maar dealers verkopen liever nieuw.soms zit er ook wel een beetje schuld bij de berijder maar ok succes

va
door vat123 - Jun 17, 2005 om 10:07
4 Antwoorden / 7 Vragen

ik heb een 318i touring, nu 5 jaar oud, vorig jaar, ging linkervoorraam niet meer open/dicht, reparatiekosten 200 euro, nu precies 1 jaar later hetzelfde met rechtervoorraam. Hoe heb jij het probleem opgelost?

ar
door arie61 - Jun 17, 2005 om 14:45
1 Antwoorden / 2 Vragen

Ik heb mijnn rechtsbijstandverzekering ingeschakeld en de dag voordat de zitting zou zijn heeft mijn dealer de reperatiekosten van de laatste 2 keer kwijtgescholden.

kw
door kwiebje - Oct 1, 2005 om 18:29
3 Antwoorden / 0 Vragen

Een aantal jaren terug hebben wij ook een 3 serie van Bmw gehad. Op zich een fijne auto, tot dat er op een nacht een keer ingebroken werd. Heel veel schade aan het portier en ook aan het raammechanisme. De garage heeft het keurig gemaakt, maar na een tijdje werkte het electrische raam niet meer. Na verloop tijd begonnen ook de rest van de ramen raar te doen. De garage heeft nooit kunnen vinden waar het nu uit eindelijk aan lag. Maar het schijnt dat het een algemeen probleem is van Bmw.