ml
door mlvh Apr 11, 2007 om 21:30
Auto & vervoer

Galvanisatie renault clio

Ik ben van plan een renault clio aan te schaffen uit 1996.

Nu is mijn vraag vanaf welk bouwjaar zijn de renault clio's gegalvaniseerd?

Omdat ik bang ben voor roestvorming.

b.v.d.

285 4 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Apr 11, 2007 om 21:42
2308 Antwoorden / 28 Vragen

van af het nieuwe model zijn ze goed roestvrij.dus niet met die vierkante neus. maar uit 96 kunnen ook al goed zijn als er geen roest op zit kunt u hem kopen maar neem een kenner mee of laat hem keuren desnoods door uw eigen garage om een misstap te voorkoen in die prijs klasse.

grindweg
door grindweg - Apr 11, 2007 om 21:42
2308 Antwoorden / 28 Vragen

voerkoen is voorkomen

sleutelaar
door sleutelaar - Apr 11, 2007 om 22:15
249 Antwoorden / 20 Vragen

Maak je maar geen zorgen over de roest maar als je nog over enige garantie kunt beschikken maak dan een afspraak over de  schokbreker vering

groet van de sleutelaar

heremietkreeft
door heremietkreeft - Apr 12, 2007 om 15:07
16952 Antwoorden / 202 Vragen

m.i. is een ANWB keuring nooit weg.