Gordijn
mijn duo plise is kapot het koortje daar om heb ik hem na de fabriekant gestuurt in plaats van de winkel om dat er op het koortje geen garantie zit volgens de secetaresse had ik dat pakje niet naar hun moeten sturen want hun reparen niet pateculeer maar nu is er al heel wat heen en weer gebelt en gemail maar het pakketje is daar zoek ik word van het kastje na het muurtje gestuurt wat moet en kan ik nu doen juristies is zo duur en komt het dan wel goed ben wanhopeg groetjes marie jose
Hoe oud is uw due plissé gordijn? En wat heeft een secretaresse van doen met een herstelfout? U had gewoon in de winkel waar u de plissé gordijnen gekocht had het moeten aanbieden, u heft niets met de fabrikant van doen. Feit is belangrijk: hou oud is het, er er nog garantie. Valt dit alles nog daaronder vraagt u dan is bij het Juridisch Loket hoe het zit. Belt u maar, is beter als schrijven. lees hier. Uw vraag daar is gratis. Kijkt u onder "aankopen & garantie.
In dit geval is bellen zeker beter dan schrijven.
Bel met het juridisch loket op tel. nr. 0900 - 8020 en leg hen het probleem voor.
Zij kunnen u dan adviseren wat u het beste kunt doen.
Waarschijnlijk een nieuwe kopen en dat bij een andere firma en fabrikant .
Als deze fabrikant je niet tegemoet wil komen .
Zou ik zelf producten van die fabrikant die het zoekgemaakt heeft in het vervolg mijden .
Dit soort problemen krijg je als je je personeel onder betaald en het uiterste van ze vergt.
Heeft u gebruik gemaakt van de retour service op de post dan is het pakketje te volgen. En dat kost niets hetzelfde wat je met een postorder bedrijf doet of aangetekend. Dan moet zo pakket terug te vinden zijn via de post site mijn pakketten.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode
Goedenavond Kassa,
Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.
Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon.
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.
Vanzelfsprekend heb ik een repa
...
Lees meer
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder
Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer
Pakketten niet ontvangen of kwijt
Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt. 2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer
Populair in Auto & Vervoer
Mag een dealer een koop intrekken?
Afgelopen week hebben wij contact gehad met erkende Bovag Citroen Dealer voor aanschaf 2e auto via private lease.
De dealer was niet bij ons in de buurt dus na mailcontact met foto;s etc gevraagd of zij de auto konden vasthouden zodat wij zaterdag langs konden komen.
Dat kon en zo gezegd zo gedaan.
Gisteren zijn wij langs geweest en de verkoper heeft ons prima geholpen. De auto was hele
...
Lees meer
Rijden in automaat
ik ga binnenkort naar de VS, het land van de auto's met een automaat. Rij je daar zo in weg? Of heb je een paar (rij)lessen nodig? : ) Lees meer
kwaliteit motorolie
Is de motorolie van praxis of action kwalitatief beduidend minder dan bijvoorbeeld motorolie van shell of castrol? In prijs is het verschil erg groot.
Lees meer