bo
door boslaan_1 Sep 10, 2014 om 11:59
Auto & vervoer

Gordijn

mijn duo plise is kapot het koortje daar om heb ik hem na de fabriekant gestuurt in plaats van de winkel om dat er op het koortje geen garantie zit volgens de secetaresse had ik dat pakje niet naar hun moeten sturen want hun reparen niet pateculeer maar nu is er al heel wat heen en weer gebelt en gemail maar het pakketje is daar zoek ik word van het kastje na het muurtje gestuurt wat moet en kan ik nu doen juristies is zo duur en komt het dan wel goed ben wanhopeg groetjes marie jose

1647 6 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2014 om 12:28
16871 Antwoorden / 108 Vragen
0

Hoe oud is uw due plissé gordijn? En wat heeft een secretaresse van doen met een herstelfout? U had gewoon in de winkel waar u de plissé gordijnen gekocht had het moeten aanbieden, u heft niets met de fabrikant van doen. Feit is belangrijk: hou oud is het, er er nog garantie. Valt dit alles nog daaronder vraagt u dan is bij het Juridisch Loket hoe het zit. Belt u maar, is beter als schrijven. lees hier. Uw vraag daar is gratis. Kijkt u onder "aankopen & garantie.

czar
door czar - Sep 10, 2014 om 13:07
1209 Antwoorden / 20 Vragen
0


In dit geval is bellen zeker beter dan schrijven.
Bel met het juridisch loket op tel. nr. 0900 - 8020 en leg hen het probleem voor.
Zij kunnen u dan adviseren wat u het beste kunt doen.

tijger1
door tijger1 - Sep 10, 2014 om 13:18
42060 Antwoorden / 21 Vragen
0

Maar het gordijn is zoek bij de fabrikant.

tenormin
door tenormin - Sep 10, 2014 om 14:18
16871 Antwoorden / 108 Vragen
0

Oh ja, gordijn is zoek. Goed lezen blijft probleem. ;-)

ar
door aram - Sep 14, 2014 om 16:06
136 Antwoorden / 1 Vragen
0

Waarschijnlijk een nieuwe kopen en dat bij een andere firma en fabrikant .

Als deze fabrikant je niet tegemoet wil komen .
Zou ik zelf producten van die fabrikant die het zoekgemaakt heeft in het vervolg mijden .
Dit soort problemen krijg je als je je personeel onder betaald en het uiterste van ze vergt.

natuurmens
door natuurmens - Sep 16, 2014 om 09:49
158 Antwoorden / 4 Vragen
0

Heeft u gebruik gemaakt van de retour service op de post dan is het pakketje te volgen. En dat kost niets hetzelfde wat je met een postorder bedrijf doet of aangetekend. Dan moet zo pakket terug te vinden zijn via de post site mijn pakketten.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mu
Mureuswausss - Jun 13, 2024 om 01:46
Computers & telefonie

Samsung komt zijn verplichtingen niet na betreft reparatie in garantieperiode

Goedenavond Kassa,

Eind september 2022 heb ik een nieuwe Samsung Galaxy S22 aangeschaft volledig nieuw in gesealde verpakking met de volledige gebruikelijke fabrieksgarantie van 2 jaar.

Nu is er tijdens deze periode een mankement opgetreden met de telefoon. 
De touchscreen in de 2 bovenste rijen functioneert/reageert niet meer.

Vanzelfsprekend heb ik een repa ... Lees meer

josxxl
josxxl - Jun 15, 2024 om 11:31
Vrije tijd & tuin
Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Tegels opgestapeld in achtertuin om later te leggen, netjes uit zicht en MOET opruimen van vehuurder

Ik heb naast mijn schuur op eigen terein niet te zien vanaf de straat, een stapel tegls liggen die ik nog moet leggen, maar ik heb reuma dus kan ik dat niet snel, duurt een poosje en nu wil de woningstichting dat ik die opruim! ze liggen netjes, niet te0 zien vanaf de straat en en leveren geen hinder op zelf s niet voor ons zelf daarom ligt de stapel daar. Nu dreigd de stichting ook met juridische ... Lees meer

Pe
Peanut71 - Jun 16, 2024 om 11:34
Winkels & webshops

Pakketten niet ontvangen of kwijt

Via Expresswear 2 keer pakketten kwijt.  2 kledingstukken besteld, 1 ontvangen via PostNL. Zelf achteraan moeten gaan, geen reactie meer gehad vanuit klantenservice, uiteindelijk betaald. Het andere kledingstuk vanuit ontevredenheid geretourneerd via DHL en wederom het pakket zoekgeraakt. Ik zou nu dus in totaal EUR 251 moeten betalen zonder iets te hebben ontvangen. Kan dit zomaar? Moeten zij w ... Lees meer