th
door theospeijer Sep 20, 2016 om 16:06
Auto & vervoer

Heeft iemand ervaring met voordeelscooters.nl

Heb het verhaal aangepast,heb een scooter op krediet genomen bij scooterflex dus die ik voor vast bedrag per maand ga betalen dus de bank heeft je ID of Rijbewijs nodig om je kunnen controleren,nu het verdere verhaal de scooter is online bestelt bij voordeelscooters.nl die gaat normaal gesproken de scooter leveren,ik snap dat het raar klinkt maar nu heeft voordeelscooters.nl mij een afleverbon gemailt of ik die voor levering 28-09-2016 ondertekend aan hun terug moet mailen ( anders wordt de scooter niet geleverd )  dit komt zolang ik niet onderteken het geld niet wordt uitbetaald aan voordeelscooters.nl.
P.S.  de afleverbon is uiteraard voor scooterfex als bewijs dat ik de scooter in goede en werkende staat heb ontvangen.

10450 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Sep 20, 2016 om 16:08
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar als er nog niets geleverd is, hebt u toch nog helemaal geen afleverbon?

th
door theospeijer Sep 20, 2016 om 17:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

De scooter is door leasen geregeld en scooter Flex is de bank die de het geld verstrekt en direkt aan voordeelscooters gaat betalen maar ze dachten dat ik eerst de afleverbon aan hun terug mail dan hebben ze vast het geld maar,maar dat is iets wat ik niet ga doen !,eerst scooter in goede en werkend staat.

ja
door jackyh - Sep 20, 2016 om 16:15
953 Antwoorden / 4 Vragen

Even samenvattend. U heeft besteld bij scooterflex. Aflevering zal plaatsvinden door voordeelscooter op 28 september a.s. Voordeelscooter wil de afleverbon hebben van iets dat nog niet geleverd is door hen. Waarschijnlijk snap ik iets niet. Hoe zit het nu.

th
door theospeijer Sep 20, 2016 om 16:54
1 Antwoorden / 1 Vragen

Jij snapt het niet ik dus ook niet en ben er ook niet mee eens.

gerbera
door gerbera - Sep 20, 2016 om 16:26
7388 Antwoorden / 14 Vragen

Wat moet voordeelscooters met uw ID nummer?? Uw verhaal is een beetje rommelig, een afleverbon sturen van iets wat niet afgeleverd is ???

th
door theospeijer - Sep 20, 2016 om 16:29
1 Antwoorden / 1 Vragen

Aan Tyger  eerst,
je vraag of ik al een afleverbon heb,maar als je het verhaal leest heb ik een scooter besteld bij voordeelscooters.nl en geleast bij scooterflex,als je een scooter finaceerd moet je volgens voordeelscooters eerst de afleverbon ondertekenen,anders leveren ze de scooter niet, de afleverbon gaat terug naar scooterflex die nadien de scooter zal betalen aan voordeelscooters.

tijger1
door tijger1 - Sep 20, 2016 om 16:58
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Ja, ik heb het best gelezen, maar u kunt niets terugsturen wat u niet hebt. Dus dan maar eens even contact opnemen met die financier. En dat die een kopie van uw ID wil hebben, is terecht.

th
door theospeijer Sep 20, 2016 om 17:03
1 Antwoorden / 1 Vragen

ga niks terug sturen moet nog geleverd krijgen hoor

th
door theospeijer Sep 20, 2016 om 17:05
1 Antwoorden / 1 Vragen

die hele gang naar afleveren is al gedaan en goedgekeurd door finacier

th
door theospeijer Sep 20, 2016 om 17:13
1 Antwoorden / 1 Vragen

Jij bent bekent met regels,is het normaal dat een firma je een afleverbon vraagt ? terwijl je de scooter nog niet eens ontvangen hebt,het lijkt me toch niet maar goed nu willen ze niet leveren wat te doen in dat geval,heb wel een koopovereenkomst

tijger1
door tijger1 Sep 20, 2016 om 17:28
42060 Antwoorden / 21 Vragen

U leest blijkbaar niet. U hebt toch nog helemaal geen bon? Dus wat zou u dan moeten sturen?

ro
door ronny530 - Sep 20, 2016 om 18:01
2813 Antwoorden / 41 Vragen

Ik heb het idee dat er wat verwarring is ontstaan want een bon voor aflevering is iets anders dan een afleveringsbon. U heeft het krediet middels scooterflex bemiddeling afgesloten en voordeelscooter als leverancier gekozen dus zodra de goedkeuring voor de lening er is handeld voordeelscooter de verkoop af. Zij sturen u een bon voor aflevering en als u die ondertekent retour stuurt dienen zij die bon weer in bij scooterflex die het bedrag dan aan voordeelscooter overmaakt. Zodra het bedrag binnen is gaat voordeelscooter over tot uitlevering van de scooter waarna u bij het in ontvangst nemen de aleveringsbon ondertekent. Dat de bon voor scooterflex een bewijs is dat de scooter is afgelevert klopt niet want zij gebruiken die bon enkel maar om het bedrag naar voordeelscooter over te maken.

mi
door miskoop10 Sep 20, 2016 om 18:14
Antwoorden / 1 Vragen

Ja kan kloppen daarom verklaring van levering/afleverbon ?

mi
door miskoop10 Sep 20, 2016 om 18:31
Antwoorden / 1 Vragen

Bedank voor de raad,hier heb ik wat aan en de bon verstuurd mijn dank is groot mvg.

ro
door ronny530 Sep 20, 2016 om 18:46
2813 Antwoorden / 41 Vragen

Veel plezier met de scooter en nog bedankt voor de terugkoppeling.