santvoort
door santvoort Apr 25, 2004 om 18:56
Auto & vervoer

Levensduur Magna

Wie kan mij vertellen hoeveel kilometer een Honda VF750C (beter bekend als de Magna) bouwjaar 96 meekan? Natuurlijk met normaal rijden (alleen met mooi weer), goed onderhoud etc.

1381 6 Rapporteer

vr
door vroegevogel_1 - May 3, 2004 om 22:08
59 Antwoorden / 2 Vragen

Mag ik eens wat meer weten over de vf750c magna! Ik ben in het bezit van een vf750c super magna bouwjaren zijn geweest 1987 en 1988. Die van mij  is van 1988 en per 1992 op kenteken geplaatst. Praten wij hier over verschillende machines? Zo nee.... dan weet ik hier alles van te vertellen en ben bereidt info te kopieren en toe te sturen. Ik blijf op de hoogte middels dit medium.

fl
door fly1329 - May 27, 2004 om 14:01
1 Antwoorden / 1 Vragen

het is maar net hoe je met die motor omgaat.ook moet je opletten hoe de vorige eigenaar er mee is om gegaan.kijk naar olieplekken op de grond, onder het motorblok, de lak, roest, enzo.maar ook naar het slijtvlak van de banden.dit is goed te zien.als een band over een groot gedeelte is gesleten, betekent dit dat er plat is gegaan in de bochten.kijk ook naar de tellerstand.als die b.v. 20.000km aangeeft en het handvat en voetsteuntjes zijn ver gesleten, is de teller waarschijnlijk terug gedraait, of schade mee geleden.als er goed mee is omgegaan, en jij verzorgt die motor ook goed, dan kunnen er 10.000-en kilometers mee gereden is.

mo
door motor - Aug 27, 2004 om 12:49
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bij normaal gebruik moet deze toch minimaal 150000 km meekunnen zonder revisatie heb zelf een honda v 45 sabre

gehad deze had 125000 gelopen Groetjes Ad

fi
door fireblade - Feb 11, 2005 om 16:03
3 Antwoorden / 3 Vragen

je geeft het antwoord eigenlijk zelf al.. Goed onderhoud. Een Magna kan dan bij wijze van spreken 100 jaar worden

Apetjoek
door Apetjoek - Jun 11, 2012 om 14:58
234 Antwoorden / 16 Vragen

ik weet van mezelf dat ik wel eens "domme dingen " kan zeggen , meestal wanneer ik boos (kwaad) ben , maar als het gene wat gezegd is door vriendje Rutte hierboven door Kassa vemeld en als dit niet uit z'n kontekst is getrokken
vind ik die Rutte maar een hele simpele ziel die eigenlijk plaats moest nemen in een minderbegaafden inrichting .
Deze man kan je rustig een middagje water naar de zee laten dragen om hem dan in de avond een gat te laten graven op het strand als het vloed wordt.

b.hagoort
door b.hagoort - Jun 11, 2012 om 18:34
6 Antwoorden / 0 Vragen

Europa is vooraal belangrijk voor de inwoners. Solidariteit moet voorop staan.
Degene die denken dat het alleen onze portemonnaie kost vergeten dat als wij het beter hebben, zij hierheen komen en ook werk zoeken. Hetzelfde met bezuinigen op ontwikkelingshulp. als we daar niet helpen komen ze in massa hierheen.
Zorgvuldig naar een democratisch Europa moet eigenlijk prioriteit hebben. Welke goede leider staat er hierop omdat eens goed duidelijk te maken. Met een niet volledig vrije markt. Waarom? In een volledig vrije markt hollen we van de ene naar de andere crisis. Het meeste erger ik me nog aan de uitspraak van Rutte over het potverteren van links.
Uit de werkelijke feiten blijkt juist dat links na de tweede wereldoorlog juist het beste op de centen heeft gepast en crisissen heeft opgelost.
Populisme en onderbuikgevoelens passen beter bij de liberalen!