go
door gonnie_herman Feb 1, 2010 om 18:47
Auto & vervoer

Renault Modus

Wie heeft er last van de kachel, als je het op voetenstand zet,ik krijg van boven warme lucht en op je voeten lauwe tot nihile warmte. Graag reactie.

1225 3 Rapporteer

grindweg
door grindweg - Feb 1, 2010 om 19:17
2308 Antwoorden / 28 Vragen

is de auto uitgerust met automatische airco?

tonkuijler
door tonkuijler - Feb 3, 2010 om 14:05
19 Antwoorden / 0 Vragen

Hey opheusden,
Voel of de uitstroom van lucht (voeten) goed is, is dat niet het geval bestaat de mogelijkheid dat de verwarmingsslangen achter het dashboard uit elkaar zijn geschoven. De oorzaak kan zijn voortgekomen door inbouw van apparatuur.

gerardk
door gerardk - Feb 5, 2010 om 16:55
175 Antwoorden / 8 Vragen

Altijd ellende met die Renault's , heb de mijne - een Megane dynamic de luxe CC - na jaren tobben ingeruild voor een BMW en kan weer zonder dat ik me bij iedere rit moet afvragen wat en nu weer kapot zal gaan heerlijk ontspannen rijden