bi
door bianca041970 Sep 11, 2005 om 13:34
Auto & vervoer

Route mobiel

Ik ben sinds 1 jaar lid van route mobiel en ik heb ze gelukkig mar 1 keer nodig gehad, maar ben toen zeer goed en snel geholpen. Ik ben er tot nu toe zeer tevreden over.

513 5 Rapporteer

ni
door nicky45 - Sep 11, 2005 om 13:47
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ben ook sinds een jaar lid, na jaren lid te zijn geweest van de ANWB. Nu scheelt het lidmaatschap niet veel met de ANWB want ik val in de categorie oudere auto's. Ik ben afhankelijk van mijn auto (wie niet) omdat ik een freelancer ben op visagie & styling gebied. Autootje is altijd volgestouwd. Dus wilde ik ook een snelle hulpdienst, garantie binnen 30 minuten. Weliswaar heb ik ze begin dit jaar 3 x op moeten laten draven, 2x klappen accu, die was nog wel goed maar trok het toch niet die kou, dus een nieuwe accu erin laten zetten. En de 3x moeten laten wegslepen, autootje gewassen, van binnen schoon gemaakt, bleek ik dus een stiekumme startonderbreker te hebben die ik met het cleanen omgezet had en ja, hij startte dus niet meer. Auto is weggesleept naar mijn garage. Weliswaar, ik kan het niet bewijzen, heeft de goede man van de Route Mobiel overal aan lopen sleutelen, trekken/vijlen etc  dat ik dus een week later met startproblemen weer bij mijn garage stond, nieuwe rotor, verdeelkap en bougiekabels waren het gevolg. Balen, voorheen nergens last van.

Ook natuurlijk de bekende brief gekregen, pissed off aan de bel gehangen en na  het opsturen van mijn bewijs nieuwe accu erin, mag ik weer lid zijn. Tja, ze zijn inderdaad snel met opdraven, sneller dan de ANWB, dus tis afwachten geblazen. Vreemd vind ik wel na die bekende brief: check eerst even waarvoor een klant je bedrijf heeft laten opdraven, bedenk de koude sneeuwwinter, wat een hoop klachten met zich meegebracht zou hebben, n als je dan 2x accu jumpen ziet staan....tja 1 + 1 = 2 heh?! Niet een slimme zet van hun.

Trouw in de APK en superonderhoud tussendoor omdat ik graag mijn auto rijdend wil houden ivm opdrachten waar ik toch afhankelijk qua inkomen van ben. Dus wie zijn zij om te bepalen hoe de staat van jou auto is?!

ja
door janssen2 - Sep 11, 2005 om 14:12
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben inmiddels een jaar lid en heb in die periode ook in de praktijk kennis gemaakt met Route Mobiel. Het duurde even voor ik de . telefoniste aan de lijn en vervolgens ging alles volgens afspraak.

Binnen 20 minuten stond er en vakbekwame monteur voor mijn deur. Het probleem (de auto startte niet) werd snel opgelost.   Hij gebruikte hier een klein onderdeel voor dat ik niet hoefde te betelen. De monteur was vriendelijk, hulpzaam en bekwaam (Broekmans uit Maasbree).

Prima kennismaking dus! Zeer tevreden.

vladja
door vladja - Sep 11, 2005 om 14:43
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Er is een forum voor route mobil. Hier kunt u uw mening en beoordeling veel beter kwijt. Ga naar:

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=forum_dialoog&cat=25466&frm=92492

Vladja

ha
door haaslasseur - Sep 11, 2005 om 14:50
1 Antwoorden / 1 Vragen

Ook wij zijn 1 jaar lid van route mobiel. We hebben ze 1x nodig gehad en zijn erg tevreden over die ene keer. Telefonisch waren ze direct te bereiken ( geen wachttijd!) ook de monteur was snel ter plekke...het probleem was ook snel verholpen.

tu
door turtle - Sep 11, 2005 om 15:00
1 Antwoorden / 0 Vragen

Ik ben ook tevreden met route mobiel. Ik zie alleen dat mensen het hebben over het meer gaan betalen als hun auto 12 jaar of ouder is. en dat ze dat niet verteld is, maar als ze de reglementen door lezen kunnen ze dat allemaal terugvinden. Het is heeft ook op hun site gestaan, dus men had het kunnen weten.