ge
door gelianfi Sep 12, 2005 om 19:47
Auto & vervoer

Route mobiel

Heb goed ervaringen met route mobiel, zijn er snel en zelfs voor de simpele dingen weten ze een oplossing, ook erg beleefd, wat mij betrefd mogen ze blijven en ik hoop dat vele met deze stelling eens zijn

750 5 Rapporteer

jh
door jhkrabshuis - Sep 12, 2005 om 19:52
1 Antwoorden / 0 Vragen

Heb 1 maal gebruik moeten maken van de pechdienst van route mobiel i.v.m. lege accu. Waren met 15 minuten ter plaatse en binnen 5 minuten weer op pad. Dus prima en snel opgelost. Telefonische aanname van mijn oproep vriendelijk en correct.

al
door alekander - Sep 13, 2005 om 13:26
1 Antwoorden / 0 Vragen

Enerzijds ben ik tevreden met RM, anderzijds ook weer niet. Dit jaar heb ik veel pech gehad met mijn auto (8 jaar oud). RM is wel een keer of 5 geweest en ik mag zeggen, naar alle tevredenheid, ik ben steeds weer op weg geholpen. Zelfs ook op 2e Pinksterdag toen mijn koppeling ermee ophield en ik weggesleept moest worden. Ze hadden de auto keurig bij de garage (hun buren) voor me neer gezet.

Een maand of 2 geleden kreeg ik een brief dat ik te vaak van hun service gebruik had gemaakt. Dat ik in de tussentijd een jongere auto heb gekocht schijnt niet uit te maken...

Jammer, maar ik probeer me volgend jaar gewoon weer opnieuw in te schrijven, want ik was aanvankelijk goed te spreken over RM.

wi
door willeke1985 - Sep 24, 2005 om 16:09
2 Antwoorden / 0 Vragen

wi
door willeke1985 - Sep 24, 2005 om 16:15
2 Antwoorden / 0 Vragen

ik heb in december 2004 1 maal gebruik gemaakt van de pechulp van RM. Mijn auto was op dat moment niet te maken en ik kreeg een huurauto om naar huis te kunnen. Dit ging allemaal erg netjes. Een paar maanden later kreeg ik een rekening van €65. Dit bedrag is zonder berichtgeving van mijn rekening afgeschreven. Dit omdat ik de huurauto volgens hun te laat heb ingeleverd. Vervolgens ben ik nu al vele brieven en telefoontjes verder. Ik heb hun meerdere malen aangetoond dat ik de auto wel op tijd heb ingeleverd. Mijn geld heb ik nog steeds niet terug. Volgend jaar stap ik over naar de ANWB.

gemojo
door gemojo - Sep 25, 2005 om 15:22
6 Antwoorden / 3 Vragen

zelf heb ik geen evaring met route mobile.

maar van vrienden heb ik alleen maar negatieve dingen gehoord en die zij gauw weer terug naar de ANWB gegaan.

voorbeeld zijn wel otijd bij je inderdaad binnen 30 min maar hebben nog nooit meegemaakt dat de auto terplekken gemaakt kon worden werden altijd naar een garage gestuurd waarvan nadien netjes een rekening van in de bus viel. wat men ook verveeld vond was dat mijn vriend een auto en moter had maar moet voor beiden een apart abonnement afsluiten.

dus voor mij geen r.m

groetjes gemojo