eu
door eup1955 Aug 16, 2014 om 12:07
Auto & vervoer

Slechte service bij FonQ.nl

wij hebben 8 augustus jl een bloeddrukmeter van Beurer aangeschaft TW van 79€ het merk was een Beurer BM65 met gratis adapter tw van 22€ volgende dag zouden wij het in huis hebben maar u voel hem al aankomen dus niet nog een paar dagen gewacht maar nog steeds niets.Ik heb een mail verzonden waar dat ding bleef die zou binnen 48 uur in behandeling worden genomen.Nog niets heb toen maar eens gebeld waarom alles zo lang duurde ik kreeg te horen ja meneer de adapter was niet meer op voorraad ik zei tegen die man had u dan niet even kunnen bellen of een email kunnen sturen.Meneer ze zijn vandaag binnen gekomen enkele dagen heeft u alles in huis.Ja enkele dagen kreeg ik weer een mail dat de adapter niet meer leverbaar is of ik aub een ander merk wou kiezen.Ik ben naar de site gegaan van FonQ.nl maar ze staan er nog steeds met gratis adapter zelfs nu nog.Volgens mijn zijn ze kwaad geweest door de mail die ik heb geschreven en gewoon alles zitten tegen te houden,Want ze staan nog gewoon op de site en de volgende dag leverbaar.En erg vriendelijk zijn ze daar niet als je ze telefonisch benaderd en waarom liegen van meneer de adapter is vandaag binnen gekomen en de ander zeg dat het helemaal niet waar is wat een verschrikkelijk bedrijf is dat ze zijn gewoon op voorraad maar laten je gewoon barsten, en die maken nog zo reclame op de televisie.

565 6 Rapporteer

van leyden
door van leyden - Aug 16, 2014 om 16:03
1289 Antwoorden / 17 Vragen

Gratis adapter is een lokkertje.
Tokootje is net begonnen, geen beste reclame dit. Slechte communicatie ook. Ook heel simpel> 1 van de personen liegt dus.
Slordig ook dat ze de adapter niet van de site gehaald hebben, maar dat zal ook wel expres gebeuren.
Ze hopen natuurlijk dat je toch wel voor een adapter gaat betalen, anders heb je niks aan je bloeddrukmeter.

Blijf ze bellen, want ze hebben telefoon, dat is al heel wat.
Als ze geen gratis adapter kunnen leveren, moet je de koop proberen te ontbinden.
Ik ga in ieder geval nooit wat kopen daar, een gewaarschuwd mens telt voor drie.

aurora1
door aurora1 - Aug 16, 2014 om 17:18
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Als ik u was zou ik retourneren wat u ontvangen heeft en geld terug willen als u al betaald heeft. Zie de informatie op die site over hoe dat te doen. Zonder die adapter heeft u er niets aan. Het lijkt mij ook dat een adapter gewoon erbij in de verpakking hoort te zitten want het is nu een onvolledig item.
Deze meter is elders voordeliger te koop zag ik met een vluchtige blik op het internet. Overigens kunt u voor 25-30 E een goede bloeddrukmeter kopen die wel compleet is. Aldi en Lidl hebben ze soms in de aanbieding en verder winkels zoals het Kruidvat, Trekpleister enz. Daarvoor kunt u de reclameblaadjes in de gaten houden.

Cookies
door Cookies - Aug 16, 2014 om 18:27
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=van leyden schreef op zaterdag 16 aug 2014, 16:03]Gratis adapter is een lokkertje.
Tokootje is net begonnen, geen beste reclame dit. Slechte communicatie ook. Ook heel simpel> 1 van de personen liegt dus.
Slordig ook dat ze de adapter niet van de site gehaald hebben, maar dat zal ook wel expres gebeuren.
Ze hopen natuurlijk dat je toch wel voor een adapter gaat betalen, anders heb je niks aan je bloeddrukmeter.

Blijf ze bellen, want ze hebben telefoon, dat is al heel wat.
Als ze geen gratis adapter kunnen leveren, moet je de koop proberen te ontbinden.
Ik ga in ieder geval nooit wat kopen daar, een gewaarschuwd mens telt voor drie.

Koop ontbinden, is geen enkel probleem. Iedere koop op het web, kun je tenslotte ongedaan maken door het artikel terug te sturen.

En tokootje?: Webwarenhuis fonq.nl heeft in 2013 een omzetgroei van 37 procent doorgemaakt. De omzet nam van 27 miljoen euro in 2012 toe naar 37 miljoen euro in 2013.

Zou met zo'n omzet dit geen tokootje willen noemen.

Heb zelf alleen maar goede ervaringen met Fonq. Bij retour binnen een paar dagen je geld weer op je rekening. Dat maak ik vaak heel anders mee.

eu
door eup1955 - Aug 16, 2014 om 19:34
42 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=carola.83 schreef op zaterdag 16 aug 2014, 18:27][quote=van leyden schreef op zaterdag 16 aug 2014, 16:03]Gratis adapter is een lokkertje.
Tokootje is net begonnen, geen beste reclame dit. Slechte communicatie ook. Ook heel simpel> 1 van de personen liegt dus.
Slordig ook dat ze de adapter niet van de site gehaald hebben, maar dat zal ook wel expres gebeuren.
Ze hopen natuurlijk dat je toch wel voor een adapter gaat betalen, anders heb je niks aan je bloeddrukmeter.

Blijf ze bellen, want ze hebben telefoon, dat is al heel wat.
Als ze geen gratis adapter kunnen leveren, moet je de koop proberen te ontbinden.
Ik ga in ieder geval nooit wat kopen daar, een gewaarschuwd mens telt voor drie.

Koop ontbinden, is geen enkel probleem. Iedere koop op het web, kun je tenslotte ongedaan maken door het artikel terug te sturen.

En tokootje?: Webwarenhuis fonq.nl heeft in 2013 een omzetgroei van 37 procent doorgemaakt. De omzet nam van 27 miljoen euro in 2012 toe naar 37 miljoen euro in 2013.

Zou met zo'n omzet dit geen tokootje willen noemen.

Heb zelf alleen maar goede ervaringen met Fonq. Bij retour binnen een paar dagen je geld weer op je rekening. Dat maak ik vaak heel anders mee.

eu
door eup1955 - Aug 17, 2014 om 10:40
42 Antwoorden / 20 Vragen

Ik heb gisteren een excuus mail gekregen nu gaan ze de bloeddrukmeter alvast gratis opsturen(was al gratis verzending) en dan zouden ze de de adapter ook gratis na verzenden(was ook gratis verzenden) alles was zonder verzendkosten.
je zal wel een hoge bloeddruk krijgen zo. Ik heb net op de site gekeken maar als je vandaag voor 22.00 bestelt ook deze bloeddrukmeter heeft u het maandag in huis zonder verzendkosten met gratis adapter. Dit is toch te gek voor woorden ik blijf erbij dat dit gewoon pesten is omdat ik enkele lelijke maar de waarheid e-mails heb gestuurd. Hoe groter ze worden des te meer hebben ze scheid aan de klanten daar is geen klant meer koning bah wat een zooitje daar.

eu
door eup1955 - Aug 17, 2014 om 10:45
42 Antwoorden / 20 Vragen

[quote=aurora1 schreef op zaterdag 16 aug 2014, 17:18]Als ik u was zou ik retourneren wat u ontvangen heeft en geld terug willen als u al betaald heeft. Zie de informatie op die site over hoe dat te doen. Zonder die adapter heeft u er niets aan. Het lijkt mij ook dat een adapter gewoon erbij in de verpakking hoort te zitten want het is nu een onvolledig item.
Deze meter is elders voordeliger te koop zag ik met een vluchtige blik op het internet. Overigens kunt u voor 25-30 E een goede bloeddrukmeter kopen die wel compleet is. Aldi en Lidl hebben ze soms in de aanbieding en verder winkels zoals het Kruidvat, Trekpleister enz. Daarvoor kunt u de reclameblaadjes in de gaten houden. ik zit met het probleem dat mijn bovenarm wat breder is dan de gangbare maten deze Baurer kan je verstellen tot 42 cm in de omtrek en de meeste maten gaan maar tot 32cm en anders moet je weer een extra machette bestellen van 33€ die wat groter uit valt